Лиси провели більшу частину наступного дня на свіжому повітрі, гуляючи вгору та вниз по сусідніх стежках і записавшись на кінну прогулянку вдень. Піднявшись на коня, усі порізи й опіки на руках Ніла кричали від болю, але Ніл був надто впертий, щоб відсидітися. Коли він піднявся в сідлі, він встиг перевести подих і зціпив зуби від пульсуючого болю. Коли вони закінчили двогодинний похід, він майже забув про свої травми. Спуск був неприємним нагадуванням, і коли вони повернулися до будинку, він видобув із сумки бинти та антибіотики. Ендрю покликав Рене, коли побачив, що робить Ніл.
— Я можу це зробити, — сказав Ніл, коли Рене сіла, схрестивши ноги, на ліжко перед ним.
— Я знаю, що ти можеш, — сказала Рене. — Але, мабуть, буде легше, якщо хтось тобі допоможе.
Він міг би сперечатися далі, але Рене вже виграла, тому він підкорився її послугам. Вона не моргнула на потворні травми, які виявила, і не витрачала його час на вибачення та запитання. Вона просто схилила голову перед завданням і вичистила кожен поріз і опік якомога ретельніше та дбайливіше.
Пізніше вона запитала:
— Ти збираєшся дати їм подихати?
— Треба було б, — сказав Ніл, — але я не хочу виставляти їх напоказ.
— Я попрошу їх нічого не говорити, — сказала Рене, правильно вгадавши хвилювання Ніла. Коли Ніл не сперечався, вона сповзла з ліжка й вийшла з кімнати. Елісон мала рацію щодо звуку в хатині; Ніл чув кожне слово, яке Рене сказала Лисам із двома кімнатами між ними.
Ніл би зупинився, але Ендрю втомився чекати на нього. Він жестом попросив Ніла слідувати за ним і пішов на пошуки Кевіна. Ніл проковтнув зітхання й пішов за ним. Він підготувався до реакції своїх товаришів по команді, коли зайшов на кухню з усіма своїми травмами. Нікі здригнувся й відвів погляд, тоді як Аарон з великим інтересом оглядав пошкодження. Ден відкрила її рот, але вчасно зловила себе. Метт перейшов від шоку до гніву за наносекунду, і Елісон відвела його погляд якомога швидше. Рене спостерігала за своїми друзями з посмішкою на вустах і спокійним поглядом, готова втрутитися, якщо хтось із них порушить слово.
Кевін був першим і єдиним, хто зробив це, і його реакція була передбачуваною.
— Ти можеш грати?
— Так, — сказав Ніл, перш ніж хтось встиг розірвати Кевіна. — Це буде боляче, і якщо наступного тижня Бінтуронги стануть занадто грубими, у мене будуть проблеми, але я все ще маю контроль над собою. — На доказ він стиснув Кевіну кулак і обережно не здригнувся від роздираючого відчуття вздовж його кісточок. — Я просто буду дуже обережним.
— Зовсім ні, — сказала Ден. — Ти не граєш. Ти думаєш, тренер випустить тебе на корт, коли ти будеш виглядати так? Я заміню тебе, Ніле. Рене може допомогти Елісон ще раз, правда? — Вона дивилася на Рене досить довго, щоб побачити її кивок. — Довіртеся нам утримувати лінію. Ти зосереджуйся на лікуванні, щоб ми могли використати тебе у півфіналі.
Першим інстинктом Ніла було сперечатися та називати несправедливим, казати, що він не пережив жорстоке поводження з боку батька та Лоли, щоб просто сидіти, протестувати, що їм потрібна вся допомога, яку він міг отримати. Потім він подивився на свої руки й реально оцінив свої шанси. Йому було прикро знати, що вона права, але якимось чином це було ще нормально.
— Я довіряю вам, — сказав він. — Дякую.
— О, вау, — сказав Нікі. — Хто кого гуманізує в цих стосунках?
Ендрю недбало потягнувся до дерев’яного блоку ножів. Рене відсунула його за межі його досяжності, не моргнувши, і всміхнулася, побачивши на ній погляд Ендрю за втручання. Нікі скористався відволіканням Ендрю, сховавшись з його очей за вищим тілом Кевіна. Ніл не пропустив погляд, який Аарон направив на Ендрю, і новий спалах гніву змусив його знову стиснути руку. Біль у суглобах спонукав його розслабитися, але тоді Аарон кинув на Ніла проникливий погляд, який змусив Ніла захотіти його нокаутувати. Біль того вартий.
— Якщо говорити про те, — сказала Елісон, — я все ще чекаю на пояснення, Ніле. Коли ми поговоримо про це? — Вона покрутила пальцями на Ніла та Ендрю.
— Мабуть, ніколи, — трохи похмуро сказав Нікі.
— Не будь смішним, — сказала Елісон.
Ніл із великим зусиллям відвів погляд від Аарона.
— Незабаром, — сказав він, і коли Елісон виглядала ображено, пояснив: — Я провів усі вихідні, розповідаючи людям усі секрети, які коли-небудь зберігав, і мені доведеться повторити це знову, щойно ми повернемося до кампусу. Мені здається, що цього тижня я вже достатньо розговорився, чи не так?
Елісон відкрила рота, ніби збиралася сперечатися, але нічого не сказала. Через цілу вічність вона подивилася на Ден та Рене. Ден злегка смикнула її підборіддям; Рене лише посміхнулася. Елісон скривилася на них обох, перш ніж повернутись до Ніла.
— Добре. Будьте скупими — поки що. Зрештою ми дізнаємося від вас подробиці.
Вони встигли вбити час до того, як офіс відкрився на вечерю, тому вони попрямували до задньої кімнати. Кевін звернувся до телевізора та змінив станції, доки не знайшов спортивну мережу. Ден і Елісон заволоділи футбольним столом, тож інші розділилися на команди для гри в більярд. Ніл не мав уявлення, що він робить, але Рене та Нікі провели його через це. Він з тріском провалився, але Ендрю та Рене змогли встояти проти Метта та кузенів.
Ніл перев’язав руки перед прогулянкою на вечерю. Пізніше Ден і Метт зникли, а Нікі та Аарон завалилися в гідромасажну ванну з Рене та Елісон. Кевін вмостився біля каміна з підручником з історії, тож Ендрю та Ніл опинилися на кухні. Ендрю розлив напої та дозволив Нілу доставити їх їхнім товаришам по команді. Ендрю мав шот для нього, коли той закінчив останню подорож. Хлопець запропонував мовчазний тост, і вони разом випили. Поцілунок Ендрю був гарячішим за віскі й більш ніж достатнім, щоб відкусити його язик.
Коли Ден і Метт повернулися, команда переїхала до лігва з іншими напоями. Вони провели ще пізню ніч, розмовляючи про все, крім ексі. Свіже повітря та алкоголь змусили Ніла задрімати раніше, ніж він мав намір, але він був не єдиним, хто був готовий до ранньої ночі. Рене й Аарон піднялися нагору, коли Ніл більше не міг не спати. Ендрю залишився, щоб стежити за Кевіном, тож Ніл пішов сам до спальні та влаштувався зручніше на своєму боці ліжка. Він прокинувся, коли зайшов Ендрю, але знову задрімав, щойно Ендрю влаштувався.
Стукання нігтями по дверях розбудило їх обох через якийсь незрозумілий час. Ніл потягнувся за пістолетом і замість цього вдарив Ендрю по руці. Ендрю озирнувся на нього, перш ніж скотитися з ліжка. Цієї пізньої ночі в хатинці було практично непроглядно темно, але від сторони ліжка Ендрю до дверей було прямий постріл. Ніл не міг розгледіти, хто стояв ззовні, але спокійний голос Рене був безпомилковий.
— Вибачте, — сказала вона. — Мені потрібно позичити твою машину. Я поверну її до того, як ми виїдемо.
— Світло, — сказав Ендрю.
Ніл наосліп потягнувся до лампи на тумбочці. Він знайшов це з п’ятої спроби й захистив очі від раптового різкого сяйва. Ендрю незадоволено зиркнув на нього, перш ніж піти до сумки. Повністю одягнена Рене стояла на порозі, виглядаючи невиспаною та похмурою.
— Рене? — запитав Ніл, бо було очевидно, що Ендрю не збирався змушувати її пояснювати.
Слова Рене холодно вразили його організм:
— Кенго мертвий.
Ніл тупо дивився на неї, але решту не знадобилося довго, щоб зрозуміти.
— Жан?
— Ріко завдав йому болю, — сказала Рене. — Я збираюся його дістати.
— Вони не пустять тебе до Евермору, — сказав Ніл.
Посмішка Рені не досягала її очей.
— Ні, пустять.
Ендрю втиснув ключі в її очікувальну долоню. Рене вдячно кивнула й відвернулася. Ендрю пішов за нею, ймовірно, щоб замкнути за нею вхідні двері. Ніл почув, як надворі оживає гудіння двигуна, а фари яскравим світлом бризнули у вікно спальні, коли вона виїжджала з гравійної дороги. Ендрю повернувся сам і зачинив двері, йдучи до ліжка. Ніл зачекав, доки він опиниться під простирадлом, перш ніж знову вимкнути світло. Він слухав, як Ендрю дихає, але тієї ночі більше не спав. Він не міг перестати думати про Ріко та Жана, Тецудзі та Евермор, а також про те, що смерть Кенго означала для перемир’я з його дядьком.
Пояснити відсутність Рене наступного дня чомусь випало на плечі Ніла. Кевін сприйняв цю новину так добре, як Ніл думав, що може, і зачинився в спальні нагорі, щоб отримати напад паніки. Ранок для всіх розпочався з ірландської кави. Удень було трохи краще, поки вони не зрозуміли, що Рене вимкнула свій телефон. Лиси довіряли її судженню, але їхні канікули були не такими без неї.
Рене повернулася вранці в неділю, оскільки їм потрібні були обидві машини, щоб повернутися до Південної Кароліни. Ніл був на задньому ґанку з Ендрю, спостерігаючи, як сигарета згорає нанівець, коли він почув хрускіт шин на гравії. Нікі дрімав в одному з крісел-гойдалок із забутим кухлем кави в нещільно стиснутій руці. Ніл підняв його і ввійшов. Інші почули машину і прямували до виходу. Коли Рене увійшла у двері, усі вже чекали на неї.
— Ох, — сказала вона. — Доброго ранку.
— Як він? — запитав Кевін.
— Він почувається погано, — сказала Рене, — але Еббі робить для нього все, що може.
— Ти ж не серйозно викрадала Жана, — сказала Ден.
— Не треба було. — Рене зняла пальто й акуратно накинула його на спинку стільця. — Президент Едгара Аллана живе в університетському містечку, тож я зайшла до нього в будинок і попросила його втрутитися.
— Ти ж насправді не робила цього, — сказала Елісон, дивлячись на неї.
— Я зателефонувала йому зі Стефані, — сказала Рене, маючи на увазі свою названу матір. — Вона дала зрозуміти, що у нього є два варіанти: він може тихо розв'язати це питання між нами, або вона змусить усіх своїх друзів з індустрії розповісти про насильницьку дідівщину в Еверморі. Він вибрав той, який найменше зашкодить його університету, або принаймні він намагався. Тренер Моріяма не зміг показати Жана, коли його про це попросив містер Андріч, тому ми здійснили поїздку на стадіон без попередження. Чи знаєте ви, що навіть президент не має доступу до корту? Я не думаю, що він знав, що його коди були застарілими. Йому довелося отримати нові від служби безпеки. У будь-якому випадку, Ворони нас не чекали.
— Це звучить як применшення, — сухо сказав Метт. — Вони майстри замітати сліди, — сказав Кевін. — Якби він знав, що Андріч з якоїсь причини шукає Жана, він знайшов би спосіб сховати його від очей.
— Тренера Моріями там не було. Він був у Нью-Йорку, — сказала Рене. Кевін витріщився на неї з порожнім обличчям від недовіри. Рене похитала головою й сказала: — Його запросили на похорон, а Ріко — ні.
Кевін здригнувся всім тілом.
— Ні.
Ріко був сином свого батька лише на ім'я; він був відчужений від свого батька і брата все своє життя. Попри це холодне ставлення, Ріко завжди вірив, що зможе завоювати увагу та схвалення свого батька своїми успіхами на корті. Смерть Кенго стала катастрофічним ударом по мріях Ріко, і Кевін попередив Ніла, що реакція Ріко буде потворною. Те, що Ічіро звернувся до свого дядька, але повністю пропустив брата, було кислотою на відкритій рані. Оскільки там не було нікого, хто б втримав Ріко чи відвернув його від його шаленого горя, у Жана не було жодного шансу.
— Містер Андріч дозволив мені забрати Жана, коли він побачив, у якому стані він був, — сказала Рене. — Я залишила йому свій номер і пообіцяла підтримувати зв’язок, поки університет проводить розслідування. Еббі також пообіцяла повідомляти їм про його одужання. На жаль — чи ні — Жан не хоче називати імена чи висувати звинувачення. Він не радий бути у Південній Кароліні. Він уже двічі намагався виїхати.
— Куди? — спитав Нікі. — Не назад же до Евермору. Він божевільний?
— Це самозбереження, — сказав Ніл. — Якщо Ріко і Тецудзі подумають, що він вказує пальцем за їхні спини, вони вб’ють його. Навіть це можна вважати непокорою, оскільки він не там, де мав би бути.
— Наскільки погано? — запитав Метт. — Кевін вийшов з університетського контракту, коли отримав травму.
— У них не було вибору. Я не міг грати, — сказав Кевін. — Якщо Жан вилікується, вони все ще можуть вважати його своїм, і ми нічого не можемо з цим зробити.
— Але президент замішаний, так? — Нікі сказав. — Тож університетська рада незабаром ввімкнеться в це, і вони зроблять усе можливе, щоб приховати це. Це вб’є їхню дорогоцінну репутацію, якщо це стане відомо.
— Якщо Жан нікого не буде втручати, а моя мати погодиться мовчати, вони, можливо, дозволять йому перевестися в інший університет, — сказала Рене. — У всякому разі, це найкращий сценарій.
— Жан не погодиться, — тихо сказав Кевін.
— Можливо, ти зможеш переконати його в цьому, — сказала Рене. — Я була б вдячна за допомогу.
— З нами він не в безпеці, — сказав Кевін. — Я не дам йому помилкової надії.
— Будь-які надії краще, ніж жодних, — сказала Рене. — Це та сама угода, яку ми тобі запропонували, і ти все ще тут.
— Я залишився через Ендрю, — сказав Кевін.
— І я більше не приймаю біженців, — сказав Ендрю.
— Я знаю, — сказала Рене. — Жан — це моя проблема, а не ваша. Обіцяю, я розбиратимуся з наслідками.
— У нього немає сім'ї, з якою він міг би залишитися? — запитала Ден.
— Його батьки продали його Моріямам, щоб повернути борг, — сказав Кевін. — Ворони — це все, що він має.
Ніл похитав головою.
— Кевін поговорить з ним, коли ми повернемося.
— Я цього не казав, — сказав Кевін.
— Але ти збираєшся, — сказав Ніл. — Ти вже пішов від нього одного разу, знаючи, що Ріко зробить з ним за твоєї відсутності. Не роби цього знову. Якщо ти не захистиш його зараз, його смерть буде на тобі.
— Блін, Ніле, — сказав Нікі. — Трохи суворо?
Ніл проігнорував його.
— Рене вже зробила важку частину. Вона витягла його звідти. Тобі просто потрібно опуститися й утримати його тут. Ти випереджаєш його в уявній ієрархії Ріко. Він послухає тебе.
— Так, — сказав Метт. — Хіба ви не були колись друзями?
Кевін відкрив рота, знову закрив його й відвів погляд.
— Це було дуже давно.
— Кевіне, — сказала Рене. — Будь ласка.
Кевін так довго нічого не говорив, що Ніл думав, що той збирається відмовитися. Нарешті Кевін сказав:
— Я зроблю все, що зможу, але нічого не обіцяю.
— Дякую, — сказала Рене й глянула на Ніла, щоб включити його до цього.
Кевін різко смикнув рукою й відвернувся.
— Я йду пакувати речі.
Ніл дивився, як він тупотів наверх, лише смутно усвідомлюючи, що Ден і Елісон засипають Рене новими запитаннями. Коли Кевін зник з поля зору і його кроки зупинилися в спальні, Ніл попрямував за ним. Він піднявся сходами якомога тихіше, але будиночок був спроєктований не з метою підступності, і він знав, що Кевін почув його наближення. Двері спальні були відчинені навстіж, але Ніл штовхнув їх за собою. Кевін сидів на своєму ліжку, притуливши одне коліно до грудей, і тупо дивився вдалину. Ніл сидів, схрестивши ноги, на краю ліжка й чекав.
Пройшло небагато часу. Кевін сперся підборіддям на коліно і запитав:
— Як ти це робиш? — Кевін покрутив пальцями, наче розчарований власною невизначеністю, і сказав: — Після всього, що сталося цього року, після Ріко, твого батька та ФБР, і дізнавшись, що лорд Ічіро дізнався про тебе, чому ти не боїшся?
— Я боюсь, — сказав Ніл. — Але я більше боюся відпустити, ніж утриматися.
— Не розумію.
— Ти розумієш, інакше ти б не довіряв Ендрю та тренеру з самого початку. Проблема в тому, що ти віддав себе в їхні руки та відмовився від будь-яких інших зобов’язань. Ти думаєш, що Ріко заподіє тобі біль за твою непокору, тому ти боїшся вийти з лінії занадто далеко. Але ця золота позиція не рятуватиме тебе назавжди. Кевіне, — сказав Ніл і дочекався, поки Кевін нарешті подивиться на нього. — Зрозумій, чого ти хочеш понад усе, що для тебе буде смертельно небезпечно втратити. Ось що поставлено на карту, якщо ти дозволиш Ріко виграти. Обчисли ціну свого страху. Якщо це занадто багато, тобі потрібно боротися. Чи не краще померти, намагаючись, ніж взагалі ніколи не пробувати?
— У будь-якому випадку це смерть, — зауважив Кевін.
— Помри вільним або помри невдахою, — сказав Ніл. — Вибір за тобою, але обери свою сторону, перш ніж знову побачиш Жана. Якщо він думатиме, що ти блефуєш, ти ніколи не переможеш його.
Кевін нічого не сказав, тож Ніл зіслизнув з ліжка й залишив його там. Решта говорили про сніданок, коли він повертався вниз. По дорозі Рене зупинилася біля автопроїзду, але інші відкладали сніданок, поки їм не довелося здати ключі в головному офісі. Залишилося тільки зібрати речі, тому вони розійшлися по кімнатах і викопали сумки зі своїх шаф.
Вони спакували машини та пішки пішли до офісної будівлі в останній раз. Рене пила чай, а інші їли яйця з беконом. Ніхто не сказав жодного слова про Жана, оскільки хтось міг їх підслухати, хоча було сумнівно, що хтось інший у залі для сніданку знав, хто вони такі, і міг би все це зібрати. На виході вони віддали ключі та розділилися між машинами. Ендрю першим вийшов з під’їзду, і вони повернулися до кампусу.
Вони зробили коротку зупинку біля дому Еббі, щоб Кевін міг побачити Жана. Еббі, як завжди, залишила вхідні двері незамкненими, тож команда увійшла, не постукавши. Ден вигукнула привітання, коли вона входила всередину, щоб Еббі знала, що в неї гості, і Еббі відповіла далі з коридору.
Вони знайшли Еббі та Ваймака, які сиділи за кухонним столом. Посуд на прилавку та зім’яті серветки на столі говорили, що вони щойно закінчили обід. Еббі прибрала безлад і відвела Кевіна коридором туди, де відпочивав Жан. Ніл подивився на Ваймака, шукаючи травми, які залишилися після Кевінового зізнання. Спокійна маска Ваймака була надійною. Це не завадило Ден дивитися так, ніби вона могла бачити його наскрізь.
— Консенсус? — запитав Ваймак, коли вони почули, як зачинилися двері.
— Він може ховатися у нас, поки йому не стане краще, — сказала Ден. — Що він робитиме після цього, залежить від нього.
Ваймак кивнув.
— Ніле, рада знає, що ти збирався повернутися сьогодні.
— Вони хочуть поговорити, — сказав Ніл, не зовсім запитання.
— Вони сказали мені подзвонити їм, щойно ти повернешся, — сказав Ваймак. — Ти повернувся?
Було спокусливо прийняти цю витончену пропозицію й ховатися ще трохи, але Ніл не мав часу. Весняні канікули закінчилися. Завтра знову починалися заняття, а його однокласники почули б новини тижневої давнини. Через день чи два Ніл мав би зустрітися з пресою й підтвердити все, що вони вже з’ясували. Ніл незбагненно задумався, як тренер Ернандес відреагує на цю новину. Він цікавився, чи дзвонили йому репортери, щоб отримати інформацію. Його колишні товариші по команді, без сумніву, мали багато чого сказати. Маленькі міста виросли на плітках.
— Так, — сказав Ніл. — Я повернувся.
Ваймак вийшов, щоб подзвонити.
Еббі повернулася одна й озирнулася на команду.
— Жан не впорається зі стількома гостями.
— Ми просто підвозили Рене та Кевіна, — сказав Метт.
Еббі вмостилася на спинку крісла й подивилася на Лисів.
— Рене сказала, що місце чудове.
Вони впали, щоб описати їй основні моменти подорожі. Аарон мало що міг зробити, але принаймні виглядало так, ніби він звертає увагу на розмову. Вони щойно почали розповідати їй про катання верхи, коли Ваймак повернувся. Він зупинився на порозі замість того, щоб попрямувати до свого крісла. Ніл зрозумів натяк і попрямував до нього. Ендрю залишився позаду, як і знав Ніл; Кевін сьогодні потребував Ендрю більше, ніж Ніл.
Чарльз Віттієр, президент Університету штату Пальметто, жив у великому будинку біля вхідних воріт до кампусу. Ваймак і Ніл пішли кам’яним тротуаром навколо будівлі до дверей, і Ніл затримався, поки Ваймак подзвонив. Ваймак подзвонив заздалегідь, тож Віттієр відповів майже одразу.
— Чаку, — сказав Ваймак замість привітання.
— Тренере, — сказав Віттієр, але він дивився повз Ваймака на Ніла. — Увійдіть.
Вони проминули вітальню, у якій могла б поміститися вся квартира Ваймака, і конференц-зал, більший за гуртожиток Ніла. Кабінет Віттієра був у задній частині будинку, біля кухні. Він жестом попросив їх сісти на свої місця та зачинив за ними двері. З його робочого столу було прибрано все, крім комп’ютера та телефону, але на таці на сусідній шафі для документів стояли склянки холодного чаю. Він передав дві Ваймаку, а той передав одну Нілу, а свою відніс до свого крісла. Ніл тримав свій напій, наче це додало йому необхідної для цього сміливості.
Віттієр все ще дивився на нього так, ніби Ніл вибухне за хвилину, але нарешті сказав:
— Почнімо.
Він натиснув кнопку миші, і через секунду його телефон задзвонив. Автоматичний голос вітав їх у системі конференц-зв’язку. Після того, як Віттієр ввів свій код доступу, голос сказав: «Є двадцять абонентів, включаючи вас», і серія гучних звукових сигналів, коли всі були підключені.
— Це Віттієр, — сказав Віттієр. — Зі мною тренер Девід Ваймак і.. Ніл Джостен, — сказав він після короткого вагання й погляду на Ваймака, — Кого ми вже записали?
Вони спускалися по списку, пропонуючи імена та назви. Ніл відчував, ніби на цей дзвінок з’явився весь адміністративний відділ; реєструвалися різні люди: від відділу зі студентських справ до випускників і всіх одинадцяти членів Опікунської ради. Після того, як усі були представлені та звітовані, Віттієр почав їх роботу.
Далі була одна з найдовших годин у житті Ніла. Швидко стало зрозуміло, що це не перший їхній дзвінок відтоді, як Ніл розкрив правду; вони почали цю розмову з моменту останньої розмови й посилалися на останні аргументи Ваймака. Нілу дали час, щоб представити свою справу, і Ваймак непохитно ручався за нього, коли Рада закидала його запитаннями та вимогами.
Коли вони закінчили з ним, вони перейшли до боротьби між собою. Вони обговорювали ризики, пов’язані з утримуванням Ніла, але однаково їх цікавив розголос: як вони плануватимуть звільнити його наприкінці року чи як вони будуть підтримувати його. Ніл хотів нагадати їм, що він усе ще слухає розмову. Натомість він порахував до десяти й випив чаю. Ваймак не був щасливіший від їхніх бездушних розрахунків і терпів це лише кілька хвилин.
— Дивіться, — урвався він, не звертаючи уваги на жест Віттієра, щоб не втручатися в це. — Дивіться, — знову сказав він, голосніше, коли інші продовжували говорити поверх нього. Ваймак дав їм пару секунд, а потім почав голосно говорити. — З першого дня ви ставили під сумнів кожне моє рішення. Знову і знову я доводив, що завжди знаю, що найкраще для цієї команди – як для гравців, так і для інтересів університету. Чи не так?
— Це має бути легше, ніж підписати Ендрю, — наполягав Ваймак, не чекаючи їхньої згоди. — З Ендрю я просив вас мати віру та терпіння, тому що знав, що потрібен час, перш ніж ви побачите, що ваша підтримка окупиться. Цього разу результати вже є. Ви користуєтеся перевагами присутності Ніла з серпня. Ніл — важливий член моєї команди, — сказав Ваймак, тицяючи пальцем по столу, щоб підкреслити. — Ви можете запитати будь-яку людину в моєму складі, і всі погодяться: ми б не були там, де ми є сьогодні, якби він не був тут з нами. І те, де ми сьогодні є, знаходиться на порозі фіналу. Ми за чотири гри — чотири! — від чемпіонів НСАА. Ми на порозі того, щоб стати першою командою в країні, яка здобула перемогу над Воронами Едгара Аллана. У нас є склад, який стане професіоналом і кортом. Ми змінюємо спосіб мислення всіх про програму ексі від Університету Пальметто. Вилучення Ніла з команди не збереже обличчя, і це, безсумнівно, нерозумне рішення. Це матиме такий негативний результат, що ви більше ніколи не захочете бачити репортерів.
Хвилину вони мовчали, потім знову почали сваритися між собою. Нарешті вони поставили це на голосування і проголосували за Ніла.
— Дякую, — сказав Ваймак таким тоном, який чітко показував, що він більше роздратований їхньою нахабністю, ніж вдячним за підтримку. — Тепер, коли це нарешті вирішено, я маю ще дещо сказати, оскільки ви всі зі мною. Ви повинні почути це від мене, перш ніж побачити це в новинах.
— Що тепер? — спитав один з опікунів.
— Нещодавно я дізнався, що в мене є син, — сказав Ваймак. Він зберіг рівний тон і вираз обличчя, але виглядав напруженим у своєму кріслі. — Я призначаю тест на батьківство зараз, коли ми повернулися в університетське містечко, лише тому, що мені потрібні документи.
— Вітаю, — сказав хтось більш обов’язково, ніж будь-що інше.
Ваймак відкрив рота, закрив його й спробував ще раз.
— Це Кевін Дей.
Тиша, що наступила, була глибокою. Нарешті хтось спромігся:
— Це хто?
— Він сказав мені минулого тижня. Він був.. натхненний, — сказав Ваймак після короткого пошуку слів, — ситуацією, в якій перебував Ніл, щоб відверто зі мною поговорити. Я кажу вам зараз, тому що він планує оприлюднити це цього тижня. Ми збираємося використати це, щоб допомогти боротися з негативною пресою навколо Ніла. Я хотів би заявити для протоколу, що це відкриття не матиме впливу на мої тренування.
— Взято до відома, — невпевнено сказала жінка перед тим, як спалахнула нова суперечка. Ця була коротшою, здебільшого зосередженою на тому, як університет збирається публічно відреагувати на новини. Нарешті все було завершено, і конференція підійшла до завершення. Коли кожна особа поклала слухавку, лінія подала звуковий сигнал, щоб вказати, що люди покидають зустріч. Віттієр дочекався, поки він почує всі дев’ятнадцять, перш ніж оголосити завершення конференції.
— Це було неочікувано, — сказав Віттієр, довго дивлячись на Ваймака. Ніл думав, що шукає знак того, що Ваймак сидить над цією таємницею роками, а не тиждень.
Ваймак не мав проблем з інтерпретацією цього погляду, але замість того, щоб оголосити про свою невинуватість, Ваймак просто сказав:
— Насамперед я його тренер.
Віттієр похитав головою.
— Розмовляючи як президент з тренером, це саме те, що я хочу почути, і я очікую, що ви дотримаєте свого слова. Говорячи як Чак з Девідом, вибач. Це не могло бути легким відкриттям.
— Дякую, — сказав Ваймак за мить.
Віттієр підвівся й провів їх до дверей. Ваймак підвіз Ніла назад до гуртожитку. Ніл дивився у вікно й розмірковував, чи варто йому щось сказати. Зрештою він вирішив довірити Еббі та Добсон стежити за Ваймаком. Він погодився на глухе «Дякую», коли Ваймак висадив його біля заднього бордюру, і не озирнувся, перш ніж зайти всередину.
Понеділок означав заняття, хоча Ніл із задоволенням залишився б спати в ліжку в гуртожитку. Його травми привернули до себе більше тривалих поглядів, аніж він міг витримати, і парі однокласників вистачило сміливості, щоб наполягати на плітках. Не було сенсу брехати про це, але ніхто також не казав, що Ніл повинен говорити правду. Він відганяв усі їхні запитання наполегливим: «Я не хочу про це говорити», яке ставало голоснішим щоразу, коли хтось ігнорував це попередження.
Коли наприкінці його останнього уроку пролунав дзвінок, полегшення, яке відчув Ніл, було майже руйнівним. Він ледь не вибіг із класу й пішов услід за натовпом студентів із будівлі та спустився сходами. Він пройшов десять кроків від будівлі, перш ніж хтось зупинився на його шляху. Ніл звик уникати тіл на кампусі, тож акуратно обійшов убік і продовжував йти. Чоловік заговорив на шляху Ніла.
— Ти зупинишся.
Ніл насправді не думав, що до нього звертаються, але озиратися було інстинктивно. Він одразу пошкодував про це й здригнувся, щоб зупинитися. Чоловік, який говорив, був японцем, старшим за непомітних студентів, що протікали повз них, але одягнений невимушено, щоб не виділятися. Він вважав Ніла прокляттям свого існування, і жестом показав не запрошення, а наказ.
— Ми йдемо.
Ніл мало не запитав, куди вони йдуть, але в останню секунду передумав. Він пішов за незнайомцем до стоянки бібліотеки. Автомобіль зупинився біля узбіччя, і Ніл сів на заднє сидіння, коли хтось усередині відкрив йому двері. Його супровід грюкнув за ним дверима й сів на пасажирське сидіння.
Ніхто не сказав ні слова. Ніл дивився у вікно, стежачи за тим, куди вони прямують, якщо йому знадобиться знайти дорогу назад, але йому не довелося довго гадати. Вони відвезли його на будівельний майданчик на дальній стороні кампусу. Ніл бачив припарковані машини та неробоче обладнання, але жодного працівника. Зовні нового гуртожитку вже було достатньо, оскільки вони, ймовірно, були зайняті всередині, але Ніл віддав би перевагу свідкам.
Позаду була припаркована лише одна машина. Водій зупинився поруч і заглушив двигун, але ніхто не поворухнувся. Після хвилини напруженого мовчання Ніл зрозумів натяк і вийшов. Двері навпроти нього були незамкнені. Він відкрив її, але завагався на півдорозі до машини, коли побачив, хто на нього чекає.
На перший погляд, Ічіро Моріяма виглядав не дуже. Його чорний шовковий костюм говорив про надмірне багатство, але молоді риси обличчя підточували цю вибагливість. У нього було лише пару років більше ніж у Ніла, і генетика зробила його ще молодшим. Він був просто ще одним бізнесменом, який сподівався, можливо, ще одним багатим дитям, генеральним директором, який жив у вертикальній смузі. Ніл був обдурений цілу секунду: ту мить, коли він зустрівся очима з Ічіро на задньому сидінні.
Цей чоловік не був схожий на батька Ніла з його вдачею, головорізами та потворною репутацією. Він не був схожий на Ріко з його егоїстичною жорстокістю та дитячими істериками. Це був чоловік, який міг стримати їх обох одним поглядом, чоловік, якого виховали, щоб керувати. Він був силою Моріям у живій, дихаючій формі, і після смерті свого батька він сидів самотній і недоторканний на троні.
Ніл думав розвернутися та піти, але підозрював, що це хороший спосіб отримати постріл у спину. Він не знав, чому він тут, оскільки навіть Ріко ніколи не зустрічався з братом віч-на-віч, але він знав, що один помилковий крок означав, що сподіване перемир’я його дядька втратило силу. Ніл відчайдушно копався в пам’яті, шукаючи поради, як впоратися з цією зустріччю. Ніл не міг протистояти Ічіро як Ніл Джостен; йому довелося зіткнутися з Ічіро, як Веснінскі. Це означало, що кожне слово мало бути правдою, а це мало бути найбільшою брехнею, яку Ніл коли-небудь говорив.
Він пом’якшив свої сумніви й перший спалах паніки й дуже обережно сказав:
— Чи можу я зайти?
Ічіро беззвучно клацнув двома пальцями, і Ніл сів у машину. Він зачинив за собою двері, рішуче, але не голосно, і спрямував погляд на плече Ічіро.
— Ти знаєш, хто я? — запитав Ічіро.
— Так, — сказав Ніл і замовк на пів секунди, коли схопив належну назву. «Сер» не мало необхідної поваги, але Кевін неодноразово називав Кенго «лордом». Це був застарілий і незграбний термін, але це було все, що зараз мав Ніл. — Ви лорд Моріяма.
— Так, — сказав Ічіро з розміреним спокоєм, якому Ніл не довіряв ні на секунду. — Ти знаєш, що мій батько помер? Я ще не почув твоїх співчуттів.
— Пропонувати їх здається зухвалим, — сказав Ніл. — Це припускає, що ви цінуєте мої слова, але я просто ніхто.
— Ти не ніхто, — сказав Ічіро. — Ось чому я тут. Ти розумієш.
Це було не питання, але Ніл опустив голову і сказав:
— Мій батько помер від рук мого дядька, і ФБР розслідує, що залишилося від його кола. Я — незайняте місце, з яким так чи інакше треба розібратися...
— Я міг би це зупинити, — сказав Ічіро, і Ніл йому повірив. Неважливо, що у ФБР уже були ящики, повні історій та імен Ніла. Якби Ічіро хотів, щоб історія була закрита, а чутки затихли, він міг би це зробити за допомогою пари телефонних дзвінків і достатньої кількості грошей. — Натомість я тут. Мені подобається знати цінність речей, перш ніж викинути їх, щоб я знав, як компенсувати їхню втрату.
— Зараз я не маю нічого цінного, — сказав Ніл, — але якби у мене був час і можливість зробити це, я б відплатив вашій сім’ї за завдані мною незручності. Середній професійний гравець ексі заробляє три мільйони доларів на рік. Мені не потрібні такі гроші. Дозвольте мені пожертвувати їх вашій родині. Я можу направити їх через будь-які холдинги та благодійні організації, які ви успадкували.
— Нехитра спроба купити твою безпеку.
— Мій лорде, — сказав Ніл, — я намагаюся виправити помилку й виконати порушену обіцянку. Я мав належати вашому дядькові. Мене мали виростити в Еверморі, щоб стати Вороном і грати за них. Мій потенційний дохід завжди належав вам. Я повернувся до ексі, щойно моя мати померла, тому що я знаю своє призначення.
— І все ж ти не повернувся до мого дядька, — сказав Ічіро.
Це було схоже на іспит, де невдача означала смерть. Ніл знав, яка, ймовірно, безпечна відповідь, але небезпечна думка обпекла його язик. Його батько служив Кенго, але щоб утримувати стільки території та влади, Кенго мав довіряти йому. Натан мав би право звертати увагу Кенго на погрози та можливі ускладнення. Ніл не мав таких повноважень, але він мусив спробувати.
— Я знаю, що у вас немає причин довіряти моєму слову, — дуже обережно сказав Ніл, — і я знаю, що я не заслужив вашого вуха чи уваги. Але я Веснінскі. Моя сім’я — це ваша сім'я. Будь ласка, повірте мені, коли я кажу. Я б ніколи не став ризикувати безпекою вашої імперії. Грати за Едгара Аллана означало б зрадити все, за що повинна стояти моя родина.
Він вагався, ніби боявся продовжити й переступити крихку межу. Ічіро чекав, поки він вирішить. Ніл хотів би прочитати щось, що завгодно, на обличчі Ічіро, але його вираз був спокійним, а тон не змінився відтоді, як почалася ця жахлива розмова. Ніл не знав, чи дурить він Ічіро, і не знав, чи зміниться це, навіть якби він міг.
Нарешті Ніл перевів подих і сказав:
— Ваш брат збирається знищити все ваше, якщо хтось не візьме його за ошийник.
Цього було достатньо, щоб заслужити тонку усмішку Ічіро. Ніл міг не здригнутися, коли Ічіро сказав:
— Це дуже сміливо.
— Так, — сказав Ніл, — але це правда.
Ічіро так довго нічого не говорив, що Ніл думав, чи варто йому виходити з машини і йти геть. Нарешті Ічіро жестом запросив його продовжувати.
— Ріко все своє життя прагнув стати найкращим гравцем на майданчику, — сказав Ніл. — Коли він відчуває, що його перевага знаходиться під загрозою, він накидається, не турбуючись про побічний збиток. Лише цей останній рік є доказом його дедалі більшої нестабільності. Кевін Дей був другою за величиною інвестицією вашого дядька, але Ріко знищив його через ущемлену гордість. На початку навчання на другому курсі Кевін мав семизначну чисту вартість між професійним контрактом, місцем у національній команді та підтримкою. Він міг би заробити вашій родині п’ятнадцять-двадцять мільйонів на рік після закінчення університету. Тепер Кевін починає все з нуля.
— Ріко вбив одного з моїх товаришів по команді в серпні та зізнався в цьому в публічному місці, — сказав Ніл. — У листопаді він втрутився в систему правосуддя в Окленді та залишив слід від Каліфорнії до Південної Кароліни заради того, щоб завдати шкоди іншому товаришу по команді, а в грудні він підкупив психіатра в Істхевені в Колумбії, щоб продовжити тортури. Під час різдвяних канікул він повернув мені мій природний вигляд, щоб люди мого батька могли мене знайти та вбити. Він заклав основу для протистояння в Мериленді, яке закінчилося смертю мого батька та всім цим федеральним розслідуванням. Минулого тижня він відреагував на смерть вашого батька, побивши одного зі своїх товаришів по команді за один дюйм від його життя. Йому пощастило, що це був Жан Моро; Жан знає, хто ваша сім’я, і ніколи не виступить проти Ріко. Але Жан у нас під вартою зараз, поки він лікується, і Університет Едгара Аллана розпочав тихе розслідування про Воронів. Вони дізнаються про дідівщину і знущання, яким потурає ваш дядько, і комусь доведеться за це відповідати. Що станеться, якщо під час пошуків вони натраплять на докази маніпуляцій Ріко? Я не кажу, що ваш брат переступає межі, — збрехав Ніл, — але він не обережний. Він посилюється, тому що відчуває загрозу, але зараз за нами спостерігає занадто багато людей. Вони скоро його спіймають, і я боюся того, що вас це зачепить. Я не піду на такий ризик, тому не можу грати за вашого дядька в Едгар Аллан. Мені шкода.
Настала ще одна нескінченна тиша. Минув день, тиждень чи рік, перш ніж Ічіро сказав:
— Подивись мені в очі й уважно слухай. — Ніл перевів погляд на обличчя Ічіро. Посмішка Ічіро давно зникла, а його вугільні очі, здавалося, просвердлили Ніла. — Там, звідки я родом, слово людини таке ж хороше, як і його ім’я, і його ім’я має вагу завдяки крові, яку він пролив за мою сім’ю. Ти неперевірений та неправдивий. Ти не вартий повітря, яким дихаєш. Я б збалансував червоне у моїй бухгалтерській книзі твоєю смертю і вважав би це справедливою відплатою. Однак, — сказав Ічіро, — ти — син свого батька, і твій батько був кимось для мене. Він є причиною, чому я сам прийшов сюди, хоча міг послати будь-кого, щоб поговорити з тобою. Ти знаєш, що я зроблю, якщо я вважаю, що ти витрачаєш мій час? Знаєш, що я зроблю з усіма, кого ти коли-небудь зустрічав або з ким говорив? Я вб'ю всіх, хто коли-небудь був поруч з тобою, і я зроблю так, щоб кожна смерть тривала все життя.
Це не прозвучало як погроза; це звучало як обіцянка.
— Що я можу зробити, щоб переконати вас, що я кажу правду? — сказав Ніл.
— Нічого, — сказав Ічіро і сказав кілька слів японською двом чоловікам, які сиділи попереду.
Передній пасажир дістав із кишені мобільний телефон. Ніл не міг зрозуміти жодного слова чоловіка, але він чудово зрозумів цей сердитий тон. На якусь дику мить він подумав, що цей чоловік влаштовує жахливі смерті для всіх Лисів. Він зціпив зуби, щоб протистояти спалаху паніки, і подивився на порожню подушку між ним та Ічіро. Пасажир кілька хвилин ходив туди-сюди, потім поклав слухавку і прибрав телефон. Його тон був шанобливим, коли він щось сказав Ічіро.
Якими б не були новини, вираз обличчя Ічіро не змінився. Ічіро безтурботно постукав великим пальцем по щиколотці, задумавшись. Ніл не знав, скільки вони сиділи там мовчки, десять хвилин чи десять життів, але він був упевнений, що помре раніше, ніж Ічіро нарешті вирішить.
— Можливо, твоє життя все-таки має ціну, — сказав Ічіро. — Вісімдесяти відсотків твого заробітку на всю твою кар’єру буде достатньо. Я очікую подібної десятини від Дея та Моро; це цілком розумно, враховуючи, що моя родина фінансувала їх навчання. Хтось зв’яжеться з вами, щоб домовитися. Якщо ви не впораєтеся, щоб зробити скорочення після закінчення навчання, угода втрачається, і ви будете страчені. Зрозумів?
Недовіра вибила повітря з його легень; полегшення було настільки сильним, що Ніл на мить подумав, що важко захворів. Чомусь він зберіг свій тон, навіть коли сказав:
— Я розумію. Я негайно поговорю з Кевіном і Жаном. Ми вас не підведемо.
Ічіро скоса поглянув на нього з капюшоном.
— Тоді поки що ти вільний.
Це було так несподівано, що Ніл мало не забув сказати «Дякую».
Він спробував вийти з машини, не маючи вигляду, ніби він кидається в божевільний хід, і не був цілком впевнений, що йому це вдалося. Він зачинив за собою двері, і обидва водії ввімкнули двигуни. Ніл стояв нерухомо, коли машини від'їжджали, і заціпеніло дивився, як вони зникають з поля зору. Знання, що вони пішли, не допомогло йому почуватися безпечніше, і Ніл опустився на коліна на асфальт. Він уп’явся пальцями в натягнуту джинсову тканину на колінах і намагався взяти під контроль серце, що б’ється. Коли він подумав, що зможе стояти, не впавши, він пішов по Периметр Роуд назад навколо кампусу до будівлі, де у Кевіна був урок історії. Годинник на телефоні Ніла показував, що до кінця пари залишилося п’ятнадцять хвилин, тож Ніл притулився до стіни за дверима й чекав. Кевін вийшов одним з останніх і затягнув, коли побачив Ніла.
— Я веду тебе до Еббі, — сказав Ніл французькою. — Ми повинні поговорити з Жаном.
— Не зараз, — сказав Кевін.
— Так зараз. — Ніл простягнув руку, коли Кевін виглядав готовим піти. — Ічіро просто прийшов до нас.
Кевін захлинувся від свого першого заперечення. Його друга спроба була хрипкою від недовіри.
— Не жартуй з такими речами. — Ніл мовчки дивився на Кевіна, поки Кевін не здригнувся й не зробив півкроку назад. — Ні. Він навіть з Ріко не зустрінеться. Він не прийде сюди.
— Давай, — сказав Ніл.
Він надіслав Ендрю повідомлення, коли вони йшли до Лисячої вежі, тож Ендрю чекав на них біля багажника свого автомобіля. В одній руці він тримав пакунок, а в іншій – цигарку. Останню він відкинув убік, коли вони наблизилися, і розв’язав замки, коли сповз на ноги. Від гуртожитку до будинку Еббі було декілька хвилин їзди. Ніл постукав, хоча її двері були незамкнені, і Еббі відповіла через кілька секунд. Вона спохмурніла, побачивши їх на порозі, але відійшла вбік, щоб впустити.
— У вас зараз немає уроків?
— Ні, — сказав Ніл. — Де Жан?
— Він спав, коли я останнього разу заходила до нього.
— Це важливо, — сказав Ніл. — Я його розбуджу.
Еббі придивилася до похмурого виразу обличчя Кевіна за мить до того, як відійшла вбік. Ніл повів Кевіна та Ендрю коридором, залишивши Еббі дивитися їм услід, і, заходячи, побіжно постукав у двері спальні. Жан прокинувся від шуму й почав сідати. Рух був помилкою, судячи зі звуку, який він видав, коли опускався на матрац. Ніл скористався тим, що він відволікся, і, йдучи до ліжка, оглянув витвір Ріко. Обличчя Жана було майже суцільним розпухлим синяком. Обидва ока були почорнілі через зламаний ніс, а його підборіддя та щоку зашили швами. З його черепа було зірвано шматки волосся, залишивши лисини та струпи. Ніл стримував неочікуваний приплив гніву й сів на край матраца.
— Привіт, Жане, — сказав Ніл.
— Іди геть, — сказав Жан голосом, стриманим від ненависті. — Мені нічого тобі сказати.
— Але ти будеш слухати, — сказав Ніл, — бо я щойно сказав Ічіро, де ти.
Цього було достатньо, щоб привернути увагу Жана. Кевін сів з іншого боку від Жана, знову поблідши від звуку імені Ічіро. Ніл озирнувся, щоб переконатися, що Ендрю його слухає, а потім розповів їм про візит Ічіро: навіщо він прийшов, як він вирішив помилувати їхні життя та скільки їм буде коштувати відплата за його прихильність. Кевін та Жан слухали все це, не кажучи ні слова.
— Це не помилування і не свобода, але це безпека. — Ніл перевів погляд з одного контушеного обличчя на інше. — Тепер ми активи для основної родини. Король втратив усіх своїх людей, і він нічого не може з цим зробити, не переступивши через свого брата. Ми в безпеці — назавжди.
Жан видав жахливий звук і сховав обличчя руками. Кевін відкрив рота, потім знову закрив його й кинув на Жана нав’язливий погляд. Ніл чекав, але жоден з хлопців, здавалося, не міг відреагувати далі. Нарешті він зісковзнув з ліжка й залишив їх наодинці. Ендрю випередив його з кімнати, але Ніл схопив його за рукав, зачинивши за ними двері. Ендрю слухняно повернувся до нього обличчям.
— Яке це відчуття — продати себе? — запитав Ендрю.
— Вартує кожного пенні, — сказав Ніл. — Нехай він має скільки завгодно. Мені не потрібні гроші. Все, що мені потрібно, це те, що він мені дав: обіцянка, що у мене є майбутнє. У мене є дозвіл — ні, наказ — жити своїм життям, як я хочу. Я збираюся закінчити Університет Пальметто, ще чотири роки й гратиму ексі, поки мене не змусять піти на пенсію. Можливо, я навіть помру від старості.
— З кожним днем ти все більше схожий на них, — сказав Ендрю.
Ніл здогадався, що він мав на увазі їхніх більш оптимістичних товаришів по команді.
— Тобі доведеться придумати щось своє, щоб утриматися. Я в безпеці, Кевіну більше не потрібен твій захист, Нікі зрештою повернеться до Еріка, а Аарон має Кейтлін. Що ти збираєшся робити, якщо ти не граєш більше для нас вівчарку?
— Аарон не має Кейтлін.
— Відмова тобі не підходить. Ми говорили про це.
— Ти говорив, — сказав Ендрю. — Я не слухав.
— Обери нас, — сказав Ніл. Цього було достатньо, щоб Ендрю заткнувся можливо, лише на секунду, але Ніл погодився б на будь-яку можливість. — Кевін збирається повернути своє місце на корті до того, як він закінчить навчання. Він думає, що я зможу досягти результату, якщо матиму достатньо практики та часу. Ходімо з нами. Зіграймо разом на Олімпійських іграх одного разу. Нас не зупинити.
— Це твоя одержимість, а не моя.
— Позичу, поки не буде щось твоє. — Ніл міцніше тримав Ендрю за рукав, коли Ендрю почав вивільнятися. — Хіба це не весело? Мати місце, мати команду, інше місто щотижня, цигарки та напої між цим? Я не хочу, щоб це закінчувалося.
Ендрю висмикнувся.
— Все закінчується.
Він притиснув свій пакунок до грудей Ніла й попрямував у коридор. Ендрю вже розрізав стрічку з кінців, тож Ніл без особливих зусиль і болю відкрив клапоть. Він потряс коробку над долонею, що чекала, але нічого не випало. Йому довелося викопувати вміст пальцями, і він з деяким жахом розглядав ватяну тканину. Він не зрозумів, поки не змінив хватку й не дозволив кінцям розплутатися. Він тримав пов’язки, ідентичні до тих, що мав Ендрю. Вони були досить довгі, щоб приховати бинти та свіжі шрами на передпліччях Ніла.
Він підвів очі на наближення Еббі. Вона перевела погляд з нього на зачинені двері спальні на подарунок, який тримав Ніл.
— Все добре?
Ніл думав про це, але ненадовго.
— Ніколи не було краще.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Нора Сакавіч «Свита короля»
Genç KurguЧас Ніла Джостена добігає кінця. Прийшовши до університету Пальметто, він знав, що не переживе цей рік, але оскільки його смерть не за горами, зараз у Ніла з'явилося більше причин жити, ніж будь-коли. Дружити з Лисами було недоцільно. Цілуватися з о...