נקודת מבט אדריאן-
״שלום, אני רוצה להזמין פרחים.״ אמרתי שהתקשרתי לחנות הפרחים , מתהלך מצד לצד בלחץ. בחיים לא עשיתי דבר כזה.
״איזה פרחים תרצה להזמין?״ המוכר שענה לטלפון שאל אותי , ״אני רוצה זר גיבסניו״ אמרתי במהירות , יודע שזה הסוג האהוב על קים.
״לאיזה רחוב?״ שאל ״******״ אמרתי לו את הרחוב של קים , ״אתה רוצה לכתוב פתק?״ שאל
״כן״
״מה אתה רוצה לרשום בפתק?״ שאל אותי ולרגע התלבטתי , ״תרשום תסלחי לי.״ אמרתי לו וראיתי את אור מסתכל עליי בבלבול , לא שמתי לב שהוא הגיע לפה.
״אין בעיה , המשלוח יגיע עוד שעתיים. בהצלחה!״ המוכר איחל לי בנחמדות וניתק לפני שהפסקתי להגיד ביי או תודה.
״ממי אתה מבקש לרשום לך שהוא מצטער?״ שאל בצחוק מתגלגל וגלגלתי את עיניי. ״אל תשאל..״ מלמלתי ביאוש והתיישבתי לידו על הספה.
בזמן האחרון-השעה האחרונה- ישבתי וחשבתי מה אני יכול לעשות כדי שקים תסלח לי. נכון , אני לא יכול להיות איתה בקשר זוגי.. אבל מסתבר שאני כן רוצה להיות..ידיד? שלה.
הגעתי למסקנה , שאהיה נדוש וזה עדיף מכלום תאמינו לי ואני אזמין לה פרחים. חשבתי גם על שוקולד אבל לא היה להם.
וחוץ מזה אני לא יודע איזה שוקולד היא אוהבת , היא תמיד משנה את הדעה שלך קשה לעמוד בקצב. אני מקווה שאחרי זה היא תסלח לי.
ואם לא , אצטרך לנקוט באמצעים אחרים. שכרגע אני לא יודע מהם , אבל הם יקרו. ״עליתי להשתין.״אמרתי לאור שאפילו לא התייחס אליי.
מפגר.
כשהגעתי למעלה עברתי ליד החדר של קים ושמעתי אותה מדבר עם חברה שלה , לא ידעתי מי אבל משום שהדלת פתוחה החלטתי להשאר להקשיב קצת..
וזה לא כי אני חטטן! זה פשוט..מסקרן. כן זה הכל.
״אני אומרת לך ביאנקה! הוא חתיך אש! והוא שלח לי הודעה אחרי יובלות תודה לאל , אני יוצאת איתו היום!״ קראה בהתרגשות ומיד כיווצתי את ידי לאגרופים.
יוצאת? חתיך אש? שלח הודעה?
על גופתי.
״נו כאן , המאבטח מהמועדון..״ מלמלה בביישנות ושמעתי את הצרחה של ביאנקה עד לפה. פסיכופתית האישה הזו.
״היום בערב , כן במסעדה החדשה שנפתחה! אמרו שהיא מהממת ואני חייבת משהו יפה ללבוש..״ מלמלה בגניחה.
היום בערב? השעה כבר 6 , כמה מאוחר היא רוצה לצאת?
״שיט! עוד שעה אני צריכה כבר להיות שם!״ צעקה ומיהרה לכיוון הדלת לסגור אותה , ומיהרתי לברוח. אז היא יוצאת איתו למסעדה החדשה שנפתחה בשבע.
YOU ARE READING
השטן שלי
Romanceקוראים לי קים אטיאס, ואני בת 17. החיים שלי מאוד נורמליים. אני לומדת , טיפה מפריעה , טיפה מאחרת , אבל תלמידה מצויינת. כולם אוהבים אותי ואני משתדלת להיות נחמדה לכולם. אבל יש בן אדם אחד ספציפי שזה לא כלכך עובד עליו.. אדריאן עמר. הבן זונה הכי גדול שתכי...