~פרק 29~

2.6K 151 74
                                    

נקודת מבט אדריאן-
קים השתחררה מהחיבוק , ומצמצתי מעט כדי להעלים את מה שהרגשתי.

זה לא שאהבתי אותה , ממש לא. אבל, אני חושב...שאני מתחיל לחבב אותה טיפונת?

אלוהים , ״ועכשיו לדבר השני, שאני יותר מבקש ממך מאשר אומר..״ התחלתי להגיד , והיא הסתכלה עליי בשאלה.

״הבגרות..״ אמרתי בחשש והבעת פניה נשארה נטרלית , אני לא יודע אם היא עדיין במסע נקמה כדי להרוס לי את העתיד.

״לפני שתתחיל עם כל החפירות , התחלתי לעזור לך כבר וזה לא היה כלכך נורא. אני אעזור לך, אבל בתנאי אחד.״ אמרה והסתכלתי עלייה שתמשיך , בטוח שאני מוכן לעשות את רוב הדברים שתבקש.

״מה תנאי?״ שאלתי ״התנאי הוא שאתה הולך איתי לנשף של סיום לימודים״ אמרה, מסתכלת עליי מחכה לתשובה , היא צוחקת עליי? זה התנאי?

״טוב,״ השבתי בחיוך , אני גם מרוויח בגרות וגם יצאה לנשף עם קים?

לאחר כמה דקות קמתי מהחול, ״את באה?״ שאלתי ״לא, אני רוצה להישאר פה״ אמרה ״נו בואי נחזור לפה מחר״ אמרתי ״לא רוצה״ אמרה ״ואם נעשה סיבוב בטיילת״ שאלתי ״טוב״ אמרה, שלחתי אליה יד כדי שתיעזר בה לקום.

היא תפסה את ידי הקרה עם ידה החמה , גרמה לי לחייך בזחיחות. ״את מאוד יפה כשאת מסמיקה את יודעת,״ קרצתי לה והיא הסמיקה אף יותר.

״תפסיק להגיד לי דברים כאלה! זה לא בסדר.״ נזפה בי וגרמה לי לגלגל עיניים. ״מה שלא בסדר זה היופי שלך נסיכה. הוא יותר מידי ממכר,״ המשכתי

ממשיך בניסיון שלי להביך אותה עד מוות. כי ברור שלשם אנחנו הולכים. היא העיפה את ידי ממנה והתקדמה לכיוון השביל של הטיילת בלעדיי.

״קים!״ צעקתי ומיהרתי אחרייה , ״חכי לי! זה היה בצחוק! די לכעוס!״ קראתי בגלגול עיניים ושמעתי אותה מצחקקת.

״לא סולחת,״ אמרה בילדותיות , ״גם לא ביקשתי.״ החזרתי והוצאתי לה לשון. ״אתה זבל!״ מיהרה לשאוג והמשיכה להתעלם ממני.

״קים״ קראתי לה והיא לא ענתה ״קים״ קראתי לה שוב והיא התעלמה ממני ״טוב קים סליחה״ אמרתי לה ״קים סליחההה״ התחננתי אליה, והיא צחקה עלי ״את צוחקת עלי?״ אמרתי ״לא״  היא אמרה והמשיכה לצחוק.

לאחר כמה דקות ראיתי דוכן של אוכל, לקחתי את היד של קים ומשכתי אותה אל כיוון הדוכן.

היא מיד הסתכלה על מה שאני הסתכלתי וכשהיא ראתה את הדוכן של הגלידה והצמר גפן עינייה מיד נדלקו.

״זה דבר המפורסם הזה! שמכינים גלידה ומסביב שערות צמר גפן!״ קראה ועכשיו היא זו שמשכה אותי אל עבר הדוכן. חייכתי לנוכח ההתלהבות שלה והתקדמנו.

היה תור , לא ממש ארוך. היא גילגלה עיניים ואם יכולתי הייתי דוחף על מזדיין כאן רק כדי שהיא תקבל את הגלידה שלה.

השטן שליWhere stories live. Discover now