נקודת מבט אדריאן-
התהלכתי במסדרונות שכבר הספקתי לשכוח , שונא כל רגע שקים הכריחה אותי לבוא איתה לבית ספר.
לא הלכנו ממזמן , ודי שכחנו ממנו. אבל זו הייתה התקופה המאושרת בחיי!
אני וקים לא הפסקנו ללמוד ביחד , היא עוזרת לי ומלמדת אותי. היא ממש מורה קשוחה.
אבל אני אוהב את זה.
חיפשתי אותה בעיניי בין שאר התלמידים שהולכים ולא הצלחתי למצוא. אולי היא עדיין לא יצאה מהשיעור שלה?
הרגשתי יד מלטפת את הכתף שלי והסתובבתי להביט במישהי זרה לחלוטין מחייכת אליי חיוך פלרטטני.
זזתי מעט והיד שלה נפלה ממני , והבטתי בה בשאלה. ״מה את רוצה?״ שאלתי והיא נשכה את שפתיה.
ברצינות , מה עובר על האישה הזו?
״אני אשלי.״ הציגה את עצמה ופשוט המשכתי להביט בה בבלבול. כי באמת לא הבנתי מה היא רוצה ממני.
״אל תראה כלכך מבולבל , אני מתחילה איתך.״ אמרה בגלגול עיניים וגיחכתי כשהבנתי.
ככה היא מתחילה עם אנשים?
״לא מעוניין.״ אמרתי בקצרה וניסיתי לחפש את קים שוב אבל לא מצאתי אותה.
לעזאזל.
״למה? אני מבטיחה לך שלא תתחרט..״ ניסתה להגיד שוב בקול מפתה ונאנחתי ביאוש.
״מה במשפט לא מעוניין לא הבנת?״ כעסתי והיא חייכה חיוך רחב יותר.
״משחק אותה קשה להשגה..״
אלוהים!
״תקשיבי ג׳ורגינה-״ התחלתי אך היא קטעה אותי בכעס. ״אשלי.״ אמרה וגילגלתי את עיניי. ״מה שלא תהיי , יש לי חברה אוקיי? אני מאוד מאושר איתה.״
ניסיתי להסביר לה והיא נפנפה אותי.
״חברה זה לא קיר..״ ניסתה לשכנע אותה והניחה את ידה על הכתף שלי.
לפני שהספקתי להגיד עוד משהו נוסף , יד נוספת הונחה על היד שלה והעיפה את אשלי אחורה ממני.
קים נעמדה לידי כשעל פניה מבט עצבני , היא מיקדה את המבט שלה באשלי בזמן שאני מחייך וכורך את ידיי מסביב המותן שלה.
״אם את לא רוצה את הראש שלך בקיר , כדי לך להתחיל ללכת.״ איימה וחייכתי אל אשלי בזחיחות והיא רק רטנה בעצבים.
״את כלכך מושכת כשאת קנאית..״ מלמלתי לאוזנה והיא הרימה את מבטה אליי בחיוך מרוצה.
״היא לא שיחררה ממך..״ מלמלה בכעס ונישקתי את שפתיה נשיקה קטנה לפני שהתחלנו להתקדם אל הקפיטריה.
״כמו דבק.״ הסכמתי איתה והתקדמנו לשולחן שאור ישב בו.
נקודת מבט קים-
YOU ARE READING
השטן שלי
Storie d'amoreקוראים לי קים אטיאס, ואני בת 17. החיים שלי מאוד נורמליים. אני לומדת , טיפה מפריעה , טיפה מאחרת , אבל תלמידה מצויינת. כולם אוהבים אותי ואני משתדלת להיות נחמדה לכולם. אבל יש בן אדם אחד ספציפי שזה לא כלכך עובד עליו.. אדריאן עמר. הבן זונה הכי גדול שתכי...