~פרק 18~

2.9K 168 31
                                    

נקודת מבט קים:

היה עוד יום אחד עד המסיבה של רון. אני ואור עדיין לא מדברים יותר מידי, הוא מכריח אותי לאכול ומדבר איתי קצת בבית מתי שהוא מבקש ממני משהו.

בבית ספר הוא מתחמק ממני כאילו אני אש. אני לא יודעת אם זה בטעות או בכוונה אבל , אני לא רואה אותו בכלל שם. כזה דוש.

אבל לא אכפת לי. כי אני קבעתי ללכת עם איתן וזה יקרה, בין אם הוא ירצה ובין אם לא. היום אני וסופי וכל שאר הבנות אמרנו שנצא לקנות שמלות!

ביאנקה אמרה שהיא לא מצטרפת כי יש לה כבר שמלה , חבל. חשבתי שיהיה כיף אם היא תבוא.

״מה אתן אומרות על זאתי?״ שאלה סופי מתי שיצאה מהתא מדידה , ״לא.״ עניתי בקול מזועזע כשראיתי איך היא נראת עלייה. ״הצבע עצמו בכלל לא מתאים לך.״ הודעתי בגועל והיא גלגלה את עינייה,

״תודה על הנחמדות..״ מילמלה בצחקוק ועדי צחקה בחוזקה. ״היא ממש פוסלת כל שמלה..״ מלמלה מהתא מדידה בזמן שנשמעה שהיא נאבקת במשהו.

אני מחכה לשמלה המושלמת שאני אוהבת , אבל עברנו כבר שתי חנויות ואני עדיין לא מוצאת משהו שאני אוהבת! זה ממש מייאש.

עדי יצא מהתא מדידה ושאלה עם עינייה מה אנחנו חושבות. ״מהממת״ אמרתי בהתלהבות ועיניה מיד הוארו ״באמת?״ שאלה והסתובבה להסתכל במראה של החנות.

״כן״ עניתי בכנות, השמלה של עדי יפה ממש, היא בצבע אדום סאטן עם כתפיות דקות. היא עושה לה גוף לא מהעולם הזה.

אחרי שעדי קנתה את השמלה וחפרתי לה על כמה היא יפה עלייה , סופי הייתה מבואסת שהיא לא הצליחה למצוא שמלה אחת ואני הסכמתי איתה.

לאחר כמה דקות הלכנו לחנות אחרת וראיתי את השמלה שרציתי לקנות, היא הייתה לבנה עם כתפיות דקות ועם פסים של אבנים. אהבתי אותה מאוד!

סוף סוף!

שאלתי את הבנות איך היא והן אהבו והתלהבו , סופי חשבה על לקחת אותה גם אבל מיד צעקתי עלייה להתרחק. היא לא יכלה לשים את אותה שמלה כמוני!

לקחתי את השמלה לתא מדידה בזמן שסופי לקחה אחת בצבע ורוד שמפניה ונכנסו למדוד. כשראיתי את עצמי עם השמלה רציתי להתעלף.

היא מהממת.

פתחתי את הוילון והמוכרת ועדי החמיאו לי עלייה , סופי מיהרה לפתוח את הוילון כשהיא בעצמה לבושה ואני והיא החמאנו אחת לשניה באותו הזמן.

״אני חושבת שמצאנו התאמה..״ מלמלתי כשאני וסופי עמדנו מול מראת החנות , ״אחותי את נראת כמו כלה מעלפת. אם איתן לא יתעלף הוא לגמרי עיוור!״ קראה סופי בהתלהבות והסמקתי מעט.

המחמאות שלה עושות לי את היום לגמרי.

אחרי זה עברנו ליום כיף רק שלנו עם השמלות , והגעתי הביתה. כשהגעתי הילי לא הייתה אבל כן היה בסלון בטלפון ונראה ממורמר יותר מתמיד.

השטן שליWhere stories live. Discover now