נקודת מבט קים:
פקחתי את עיניי והסתכלתי בשעון לבדוק מה השעה, הכאבי ראש לא איחרו להגיע. קמתי מהמיטה והלכתי לשירותים.
לאחר שסיימתי לצחצח שיניים יצאתי מהשירותים, והסתכלתי שוב בשעון וראיתי שהשעה שבע . יצאתי במהירות לבדוק אם אור יוכל להסיע אותי לבית ספר.
הלכתי לכיוון חדרו ודפקתי על הדלת, לאחר שתי דפיקות הוא פתח את הדלת. שיערו היה מבולגן והוא היה נראה כמו בלגן אחד גדול.
״יופי אתה פה.״ אמרתי בהקלה ״למה שלא יהיה פה״ אמר ושפשף את עיניו , ״לא יודעת חשבתי הלכת עם אדריאן לבית ספר מוקדם.,״ מלמלתי ״טוב זה לא משנה עכשיו, אתה יכול לחכות לי?״ ביקשתי ״כן תארגני זריז״ אמר והלכתי לחדר שלי
לאחר שהתארגנתי ירדתי למטה כדי להכין לי ולאור ולהילי כריכים , ראיתי את לוגן. אח של פאקינג אדריאן בסלון על הספה משחק בטלפון.
״מה לעזאזל?״ שאלתי בבלבול ואדריאן בדיוק ירד מאחוריי במדרגות. ״שלום יפיפייה..״ מלמל לוגן מהצד ואדריאן גלגל את עיניו.
לוגן הרים את עיניו ופער אותן. הוא העביר את מבטו לאדריאן שעמד לידי. מיד התרחקתי ממנו והבטתי באדריאן בכעס , ״היא ממש כמו אחותה הקטנה רק בגדול..״ לוגן מלמל ונשך את שפתיו.
״תפסיק להסתכל עלייה כמו איזה אידיוט!״ קרא אדריאן ועמד מולי חוסם את שדה ראייתי. הילי ירדה במדרגות כשהיא משפשפת את עינייה.
״אני חושב שאני עומד למות..״ לוגן מלמל לעצמו בקול רם ואור צחק כשהוא יורד מאחוריי הילי. ״הוא בחיים לא היה בקרבת בנות?״ אור שאל את אדריאן ולוגן רטן.
״ברור שהייתי!״ לוגן קרא בהתגוננות וגלגלתי את עיניי , דוחפת את אדריאן ממני. ״אידיוט״ אמרתי לו והוא הביט בי בכעס.
בזמן שהכנתי את הכריכים והילי עזרה לי , לוגן , אור והבמה דיברו ביניהם. מתי שסיימתי שלחתי לביאנקה הודעה לחכות לי , כי אין מצב שאשרוד נסיעה עם כולם.
״ביי חברים!״ קראתי ומיהרתי לדלת , ״אפ אפ אפ״ אור ציקצק ועצרתי , שיט. ״לאן את חושבת שאת הולכת?״ שאל אותי וחייכתי אליו במתיקות.
״אני הולכת אל ביאנקה אנחנו הולכות ביחד..״ מלמלתי והילי הביטה בי בכעס. מצטערת אחות קטנה. ״בוגדת!״ קראה והלכה לשים את הכריך של אור בתיק שלו.
״ל-״ אדריאן התחיל אבל לוגן סטר לו. ״שתוק״ לוגן אמר בגלגול עיניים ואדריאן הביט בו בהלם , ציחקקתי ואור חייך. ״תהני..״ אור משך בכתפיו ומיד ברחתי מהבית.
אני מוקפת אידיוטים.
—
סיימתי בית ספר והייתי בדרך הביתה, הילי הייתה לצידי והסתכלה על סרטונים בטיקטוק. חיפשתי את המפתח בתיק וניזכרתי ששחכתי להכניס אותו לתיק. שיט.
YOU ARE READING
השטן שלי
Roman d'amourקוראים לי קים אטיאס, ואני בת 17. החיים שלי מאוד נורמליים. אני לומדת , טיפה מפריעה , טיפה מאחרת , אבל תלמידה מצויינת. כולם אוהבים אותי ואני משתדלת להיות נחמדה לכולם. אבל יש בן אדם אחד ספציפי שזה לא כלכך עובד עליו.. אדריאן עמר. הבן זונה הכי גדול שתכי...