נקודת מבט קים-
פקחתי את עייני, וראיתי שאור, אדריאן, הילי ולוגן מחכים לי ליד המיטה. ״מה אתם עושים פה?״ שאלתי בבילבול ״מחכים שתתעוררי״ אור ענה כאילו וזה ברור, רק אחרי שאור ענה קלטתי שאני בכלל לא בחדר שלי.
הסתכלתי מסביבי וראיתי שאני בחדר בבית חולים ומחוברת לאינפוזיה. ״מה אני עושה פה?״ שאלתי בבהלה ״התגלגלת במדרגות״ הילי אמרה והתקרבה אליי בישביל לחבק אותי.
הסתכלתי על אדריאן שהביט בי בדאגה, וליבי פעם בחוזקה ביחד עם ראשי. מליון שאלות היו בראשי.
קודם כל - מה הוא עושה פה?
ב כל- הדבר האחרון שאני זוכרת זה שהייתי עם ביאנקה , איך הגעתי למצב שאני מתגלגלת במדרגות? איפה ביאנקה?
״איפה ביאנקה?״ שאלתי את הילי , גורמת ללוגן לגלגל עיניים. ״הטיפשה השיכורה הזו? החזרנו אותה הביתה.״ מלמל בזלזול וגרם לאדריאן לגחך.
״מזאת אומרת?״ שאלתי בבלבול , ״אחרי שנפלת הילי הזמינה אמבולנס ולוגן התקשר לאדריאן שיבוא ויביא אותי איתו , כשהגענו ביאנקה בכתה והייתה שיכורה אז שמנו אותה בבית והגענו לבית חולים״
רק לאחר שהסביר הבנתי , והרגשתי את ראשי פועם בכאבים. רגליי הרגישו מתות והיד שלי שרפה משיפשוף. ״איך לעזאזל נפלת? את עד כדי כך טיפשה?!״ הטיח אדריאן בכעס וגרם לי להתעצבן.
״אני לא יודעת איך נפלתי, אם הייתי יודעת הייתי יודעת מה אני עושה פה״ אמרתי בכעס ״ולא הבנתי למה אתה חושב שיש לך הזכות לכעוס!״ הוספתי ״קים תרגעי הוא רק דואג לך״ הילי אמרה ברוגע וגילגלתי את עייני
אור ציחקק ולוגן נאנח ביאוש , ״פשוט תרגעי ואל תתאמצי יותר מידי בלריב איתו עכשיו. את עדיין צריכה לנוח,״ הציע לוגן ויותר שאל משאר דרש.
ואדריאן גלגל את עיניו , ״את נחה. אין שום שאלה.״ אדריאן קבע כאילו יש לו סמכות ורציתי לרצוח אותו.
״אל תגיד-״ לפני שהפסקתי לסיים הרופא הגיע וקרא לאור להגיע אליו כי היה לו משהו חשוב להגיד לו.
לאחר כמה דקות אור חזר , ופניו הבהילו אותי. ״קים תגידי שניה״ אור אמר והוא היה נראה בשוק ״מה קרה?״ שאלתי ״מאיפה השגת אלכוהול?״ שאל והסתכלתי עליו בבילבול ״קים מאיפה השגת אלכוהול?״ אור התחיל לכעוס.
שיט.
נזכרתי שביאנקה הביאה אלכוהול, ״ביאנקה הביאה״ אמרתי לאור בפשטות והוא כיווץ את עיניו. ״ואת שתית בזמן שאת עם הילי ולוגן לבד בבית!?״ הוא צעק בהאשמה ״לא אני לא רציתי לשתות בכלל!״ צעקתי בחזרה
״אז תסבירי לי למה היית שיכורה.״ אמר וגרם לי לצחקק בחוסר אמונה. ״לא יודעת אני בכלל שתיתי תות בננה..״ אמרתי בבלבול , הייתי שיכורה?
YOU ARE READING
השטן שלי
Romanceקוראים לי קים אטיאס, ואני בת 17. החיים שלי מאוד נורמליים. אני לומדת , טיפה מפריעה , טיפה מאחרת , אבל תלמידה מצויינת. כולם אוהבים אותי ואני משתדלת להיות נחמדה לכולם. אבל יש בן אדם אחד ספציפי שזה לא כלכך עובד עליו.. אדריאן עמר. הבן זונה הכי גדול שתכי...