- Tanıtım -

8.7K 402 92
                                    


"Nalin"

TANITIM BÖLÜMÜ

________________🕊️________________


Bisiper Konağında çocukluğu bir Canavarın elinde heba olan Nalin Bisiper.

Annesi ve Babasını hiç görmeden, tanımadan kaybedip amcası ve yengesinin elinde tutsak kalmış yavru bir serçe.

Tutsaklığı kabullenmeyip, baş kaldırdığında yanında var olan tek kişi Murad Bisiper.

Ağabeyim dediği Amca oğlu...

O'nun Canı için kendi Babası'nın geçmişte almış olduğu masum Canların kefareti olup, Ağabeyim dediği Adam' ın canı için kendi geleceğini feda etti.

Kan Davasına kurban gitti...

*Peki Nalin bir Bisiper değil ise!

*Yıllardır mezarına dâhi gitmesine izin verilmemiş olan babası asıl Ailesinin katili ise!

*Geçmişin sırları açığa çıktığında, geleceğine yön verecek miydi?

~~

Küçük ve yaralı bir serçe, güçlü ve acımasız bir kartalın eline geçer ise serçe hayatta kalmayı başarabilir miydi?

~~

Azad Şeyhanlı, 20 yıl önce halasını acımadan karnında olan masum can ile birlikte hayattan koparan Bisiper' lerden can almak için ayak bastığı Adıyaman topraklarında halasının katili olan adamın kızı ile evlendirilirse

Ne olur?

*Halasının katilinin kızına Bisiper konağında yaşadığı cehennem hayatını devam mı ettirecekti?

*Yoksa ona Şeyhanlı konağında cenneti mi vaat edecekti?

~~

Yaralı serçe, Kartalın elinde can mı bulacaktı...?

Yoksa yaralı serçe yaralarını saramadan yeni darbeler mi alacaktı...?

~~

Adar Karaaslan, 8 yaşında anne babasını ve doğmamış kız kardeşini kaybedip kimsesiz kalmış Diyarbakır'ın güçlü ve merhametli ağası.

*Ya kardeşi onu bırakmadı ise!

*Varlığından haberi olmadığı kardeşini kader karşısına çıkarır mıydı?

🕊️


'

alıntı'

"Bu evlilik kan davasının son bulması, daha fazla kan akmaması için yapılmış bir evlilik"

Bunları biliyordum zaten!

Gözlerine baktığımda konuşmaya devam etti "Bunları dün gece söyleyecektim ama yorgun gözüktüğün için şimdi konuşuyoruz. Aramızda gerçek karı koca ilişkisi olmayacak. Olamazda"
son söyledikleri rahatlatmıştı beni.

"Babanın işlemiş olduğu günahın bedeli olarak bu konaktasın. Ailemdeki insanları tanıyorum sana kötü yaklaşmaz hatta seni yıllarca tanır gibi hissettirirler. Ama onların unutup benim asla unutmayacağım, karşımda benim kanımın katilinin kızı, bir Bisiper var." son söyledikleri yüreğime tarifi imkansız bir bıçak darbesi almışım gibi hissettirmişti. Bildiğim gerçekler bu kadar can yakıcı olmamalıydı.

__________________🕊️ _________________


~ Nalin ~

Wattpad: madnovelistt

Tiktok: madnovelistt

Instagram: madnovelistt

Hesaplarımı takip edebilirsiniz 🌸

..........

Nalin (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin