Satır aralarına yorum yapıp oy vermeyi unutmayın
Lütfen....
~Leyla Göktürk
-Her Ji Dîtina Ewilî-
Keyifli okumalar....
4. Bölüm
Odayı etkisi altına alan soğuk hava vücuduma yayılmaya başladığında açtım gözlerimi. Güneş doğmak üzereydi.
Ve ben ilaçları kullanmadan saatlerce deliksiz bir uyku uyumuştum.
Yıllar sonra... İlk defâ
Gözlerim ışığa alışınca tekrar açıp bakışlarımı odada gezdirdim. Odada olan balkonun kapısı açık bir şekilde Azad Şeyhanlı arkası dönük sigara içiyordu.
Sigara kokusu genzime karışmaya başladığında hızla doğrulup banyoya geçtim.
Soğuk suyu yüzümde hissetmek iyi gelmişti. Yüzümü kurulayıp çıktım banyodan. Odada olan dolaba ilerleyip Nergis'in dün akşam pijama takımları ile birlikte getirmiş olduğu beyaz elbiseyi elime alıp tekrar banyoya geçtim. Üzerimde olan Pandalı pijama takımını yüzümde olan gülümseme ile birlikte çıkardım.
Acaba Nergis bu takımları mı giyiyordu? Yoksa bilerek mi bana getirmişti?
Elbiseyi üzerime giyip, çıktım banyodan. Azad Şeyhanlı sigarasını içmeyi bitirmiş olmalı ki içeride üzerinde uyumuş olduğum koltukta oturuyordu.
Bakışları üzerimde kısa süre gezindikten sonra kahve harelerini, kahvelerim ile buluşturdu.
Bakışları Maraz Ağabeye bakar gibi düşmanca bakmıyordu.
Özlem kırıntıları vardı bakışlarında, gözlerim ve saçlarım arasında mekik dokuyan bakışlarına son vermek için arkamı döndüm kapıya doğru ilerlemeye başladığımda saatler sonra işittim sert bir o kadar da bana yumuşak gelen sesini.
"Konuşmamız gerek"
Ona doğru döndüğümde bakışlarından 'hayır' cevabını kabul etmeyeceğini anlamıştım.
Yanına doğru ilerledim koltuğun ucuna doğru kayıp bana oturmam için alan sağladı. Koltuğa oturup konuşmasını bekledim. Suskunluğu kısa sürmemişti"Bu evlilik kan davasının son bulması, daha fazla kan akmaması için yapılmış bir evlilik"
Bunları biliyordum zaten!
Gözlerine baktığımda konuşmaya devam etti "Bunları dün gece söyleyecektim ama yorgun gözüktüğün için şimdi konuşuyoruz. Aramızda gerçek karı koca ilişkisi olmayacak. Olamazda"
son söyledikleri rahatlatmıştı beni."Babanın işlemiş olduğu günahın bedeli olarak bu konaktasın. Ailemdeki insanları tanıyorum sana kötü yaklaşmaz hatta seni yıllarca tanır gibi hissettirirler. Ama onların unutup benim asla unutmayacağım, karşımda benim kanımın katilinin kızı, bir Bisiper var." son söyledikleri yüreğime tarifi imkansız bir bıçak darbesi almışım gibi hissettirmişti. Bildiğim gerçekler bu kadar can yakıcı olmamalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nalin (ARA VERİLDİ)
Teen Fiction"Nalin," birkaç basamağı çıkıp, kapıya ilerleyecek ve çıkacaktım bu evden. İşittiğim ses olmasaydı eğer, dönmedim ona sadece durdum. Bedeni arkamda kalmıştı ve ne halde olduğunu bilmiyordum. "Bir vedayı çok mu gördün bana?" tekrar yüreğim sızlamıştı...