Satır aralarına yorum yapıp oy vermeyi unutmayın
Lütfen.. ✨
Nalin: Çığlık
Azad: Özgür
12. BölümAyağım altından kayan zemindeki kilim hesaplarımda yokken düşmemek için Azad'ın omuzlarına tutundum fakat geç kalmıştım. Gözlerimi yumarken canımın fazla acımamasını umuyordum.
Düştüğüm yer sert değildi, aksine yumuşaktı. Üzerine düştüğüm arkamda duran yatak iken, düşerken kendim ile birlikte düşürmeyi başardığım Azad ise üzerime düşmüştü.
Fakat dudaklarım üzerinde hissettiğim yumuşak baskı ve sıcaklık en beklemediğim şeydi.
Dudaklarım üzerinde baskısını hissettiğim Azad'ın dudaklarıydı!
Düşme korkusundan yumduğum gözlerimi, şimdi ise bedenimi tesiri altına alan heyecan ile dâhâ da birbirine kenetledim.
Üzerimde hissettiğim ağırlık hafiflerken, dudaklarıma temas eden, dudakları varlığını koruyordu.
Kalbimin hızlanan ritimlerini her bir ayrıntısına kadar hissedebiliyordum. Geri çekilmek için hiçbir çaba sarf etmeyen Azad ile omuzlarında duran ellerime bedenimde kalan son gücü yükleyerek üzerimden ittirdim.
Sıcak dudaklarının varlığı yok okurken, yerini tenimi yakan sıcak nefesi almıştı.
Birbirine kenetli gözlerimi araladığımda, milim uzaklıkta olan Azad'ın kahve hareleri ile karşılaştım.
Gözlerime kenetlenen bakışları, hafifçe yutkunmam ile dudaklarıma hemen ardından ise gerdanıma ulaştı.
"Üzerimden kalkar mısın?" kısık çıkan sesim ile bakışları tekrar gözlerimi buldu.
"Canın mı acıdı?" telaşlı sesinin ardından üzerimde olan bedeninin varlığı yok oldu.
Azad ayaklanırken, kollarımdan destek alıp doğruldum. "Hayır, birşey olmadı." canım acımamıştı ya da acımıştı bilmiyordum.
Kendine gelir misin? Küçük bir temas sadece!
Evet, öyleydi.
Üzerinde olduğum yataktan ayaklanıp Azad ile karşı karşıya geldim,
"İstemeyerek yaptığını biliyorum Nalin." yüzünde olan gülümsemeyle söyledikleri odada olan bakışlarımın, üzerimde olan kahve harelerine dönmesine sebep oldu,
"Evet, istemeyerek oldu."
"Açmayı deneyeyim mi tekrar?" yüzünde oluşan gülümseme silinmezken, öne doğru bir adım atıp söylediklerinin ardından tekrar arkama geçmişti.
Verdiğim derin nefesin ardından üzerimde olan elbiseden kurtulup, gözlerimi bu güne kapatmak için dakikaları saymaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nalin (ARA VERİLDİ)
Teen Fiction"Nalin," birkaç basamağı çıkıp, kapıya ilerleyecek ve çıkacaktım bu evden. İşittiğim ses olmasaydı eğer, dönmedim ona sadece durdum. Bedeni arkamda kalmıştı ve ne halde olduğunu bilmiyordum. "Bir vedayı çok mu gördün bana?" tekrar yüreğim sızlamıştı...