Bölüm -9

5.1K 325 205
                                    

Satır aralarına yorum yapıp
Oy vermeyi unutmayın
Lütfen...✨

Erkan Top & Dîlan Top
-Girêsîra-

9. Bölüm

Sol yanı yıllardır tek bir kişinin varlığı ile atıyordu, şimdi ise sevdiği yanında yoktu.

Sol yanı atmıyor muydu artık?

Maraz yıllardır içine attığı, içinde yaşayıp belki de içinde öldüreceği Nalin'e karşı olan sevdası ile baş ediyordu, yada edemiyordu.

Günlerdir eve uyumak için adım atıp, sabahın ilk ışıklarıyla hızla ayrılıyordu. Denemişti, Aşiret toplantısında Düğün olmasını istemişti fakat bu istek karşılıksız kalmıştı. Eğer Düğün yapılsaydı ne eder, ne yapar kaçırırdı Nalin'i o düğünden.

Ama olmamıştı, en büyük yıkımı da Ağabeyi Murad Bisiper'den almıştı. Çünkü ilk destekçisi o olacak sanırdı lâkin herkesten önce o karşı çıkmıştı bu duruma. Aklındaki tilkilerden habersizdi oysaki

Gece gelip şimdi ise ayrıldığı odasının kapısını kapatıp merdivenlere adımladı. Babası Şehram Ağa ile konuşup buralardan gitmek istediğini söyleyecek ardından da beklemeden çekip gidecekti ve geri gelmeyecekti.

Sevdiğinin, bu şehirde nefesinin varlığı bile yoktu.

O niye olsundu ki?

Önünde durduğu kapıyı çalmak için havalanan eli, duyduğu fısıltı ve o fısıltının içerisinde yer alan Nalin'in ismi ile olduğu yerde kaldı.

"Nalin'den haber varmı Ağam?" konuşan Annesi Runahi Hanım'dı, havada olan eli kendiliğinden yanı başına düşerken, yapmamasını bildiği halde kapıya daha da yaklaşıp dinlemeye koyuldu. Bu fırsat bir daha eline geçmezdi çünkü.

Günlerdir aklından çıkmayan Nalin'den bahsediliyordu.

"Zahra aradı, yakalanmadan yaptım dedi ama kimse olay çıkarmamış. Bermal birkaç birşey söylemiş sadece onu da dinleyen olmamış zaten" Babası Şehram Ağa'nın verdiği bıkkın nefesin ardından söylediklerini anlamamıştı. Zahra kimdi ve neyi yakalanmadan yapmıştı.

"Zahra orada kalmaya devam etsin işimize yarar da Şehram Ağa, ya Semra daha fazla sessiz kalmayıp anlatırsa Nalin'in Karaaslan  olduğunu?" duydukları karşısında ne yapacağını şaşırmıştı bedeni hareket, beyni düşünme yetkisini kaybetmişti adetâ.

"Merak etmeyesin, kızının Canı için yıllarca nasıl sustuysa şimdi de susacak." Şehram Ağa' nın acımasız sert sesi tekrar kulaklarına doldu. Bu konuşan Babası değildi, olmamalıydı.

Hareketini yitirmiş bedenini zorlanarak hareket ettirip yanı başında olan kapının kulunu indirdi. Yüzünde tek bir mimik dâhi oynamazken karşısında olan insanlara baktı. Şuan onlara insan sıfatını layık bile görmüyordu.

"Maraz oğlum," Runahi Hanım'ın sözlerini elini havaya kaldırarak böldü.

"Sus Ana! " sert sesiyle birlikte ateş fışkıran gözleri Şehram Ağa ve Runahi Hanım arasında mekik dokurken,

"Duyduklarım doğru muydu?" yalan olmasını diledi, yıllarca yanı başında varlığına alıştığı Nalin'in bahsettikleri kişi olmamasını diledi.

Nalin (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin