24.Bölüm

1K 94 145
                                    

Medya: ciel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: ciel

▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️

hoşgeldiniz ey ahali

Mk girişe bak neyse djxbsjxbajdba

Aşklarım edebiyattanda şehit düşmüş bulunmaktayım ikinci sınavlarda artık

İkinci sınavlarda hallederim diyorum yine son güne bırakıyorum çaktırmayın.

▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️

Önümde pişirmeye çalıştığım krepe baktım. Yok abi her yemeği yapıyorum bir bunu beceremiyorum.

Ya bir insan yuvarlak haricinde her şekil nasıl çıkarabilir hala aklım almıyor. Daha fazla yapamadığım için artta kalan harcı bir kaba boşalttım. Lazım olurdu belki ziyan olmasın. Herkes gibi her şeyi çöpe atamam ben zengin değilim.

Ölüm kokan mutfak bezini alıp tezgaha damlattığım harçları sildim. Jack' da bir zahmet yine yumurta yesin. Her gün yiyor zaten ibne.

En son rüya muhafızını öldürüp geri kendi yatağımda uyanmıştım. O zamandan beri uyku tutmadı. Şurada kaç gündür uykusuzdum yine uykusuz kaldım.

O broş'un içinde yine bir aura hissetmiştim ama bu bulacağım türden değildi. Daha çok birine ait olan bir eşyanın üzerine sinen koku gibi düşünün.

Etrafta o kokunun aynısını hissedemediğim sürece neler olacağını kestiremem ama redalch le bağlantısı olduğunu az çok tahmin ediyorum.

Ne işler karıştıyorsun redalch.

Ve dahası hala o 5 haritanın gizemini çözememiştim. Fena şekilde kafamı kurcalamaya başlamıştı. artık haritalara bakmadan zihnimde en ince ayrıntısına kadar oluşturacak dereceye gelmiştim.

Ama hala hiç bir ipucu yoktu.

"Sen ne ara uyandın ya"

Tezgahtan gözlerimi çekip arkamı döndüm. Jack kafasındaki havluyla ıslak saçlarını kurulamaya çalışıyordu. Üzerinde yine bir şey yoktu salak çocuk,sonra hasta olucak yine ben çekicem.

"Uyku tutmadı"

Kafasındaki havluyu hareket ettirip sandalyeye oturdu. Elindeki havluyu sandalyenin üzerine koyup kollarını iki yana açarak esnedi.

"Biraz daha açarsan ağzını sinek değil elimdeki bezi sokucam Jack"

"İyy uzak tut onu benden kokusu bok gibi"

Elimdeki bezi kaldırıp,ona doğru tuttum.

"Adam akıllı esne"

Bana ayıplar gibi bir bakış atıp

Üç Yokai MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin