Hoşgeldiniz ey ahali.
Tez vakitte yorumlarını ve oylarınızı eksik etmeyin.
Mediadaki şarkının güzelliği der susarım.
Yukiya'yı çok koymak istedim ahh şu piç sevgim 😔
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
Oturduğum incir ağacının dalında huzursuzca yerimde kıpırdandım.
Hala bir kaç olayı kavrayamıyordum.
Aklıma geldikçe ya düşüncelerimde boğuluyor yada kendime kızıyordum.
Kafamı kaldırıp gökyüzünü saran lanetli canavarla bir kez daha baktım.
Evet dışarı çıkmıştım. Neden olmasın.
Yeterince şey duymuştum zaten. Yeterince bu ev üzerime üzerime gelmişti.
Bu ev bu yaratıklardan korunmamız içindi. Ama ben çok umursamadım. Artık bana bir şey yapmayacaklarını iyi biliyordum.
Çünkü buna birdaha cüret edemezlerdi.
Burda olduğum süre boyunca dört saat geçmişti. Dört saat öncesini hatırlamak bile istemiyordum.
Ama galiba zorundayım.
~ 4 saat önce ~
Lanetli?
Melek?
Ama ben lanetli değilim ki. Tamam bir lanetli hizmetime girdi ama. Lanetli olduğumu neden hatırlamıyorum.
VE ASIL ÖNEMLİSİ BUNU NASIL BİLİYORLAR.
Dişlerimi kaşınıyor tutmayın beni
Hepsinin ebesini sikmezsem neyim lan.
Dudaklarımın üzerindeki baskı iyice kendini göstermesiyle ne yapacağımı bilemedim. İlk defa biri beni öpüyordu şuan.
Öptüğü anda kalbimin dört odacığından biri ısınmıştı bile. Şuan sanki kalbim yanıyordu. Hiç olmadığım kadar yanıyordum hemde.
Ama hala sinirliydim. Düne kadar düşmanımlardı düne kadar beni bitireceklerini söylüyorlardı.
Ne değişti?
Siktigimin pezevenkleri
Kelimin tam anlamıyla yanıyordum. Gözlerimin üzerindeki baskı yavaşça azalmasıyla dudaklarım üzerindeki baskıda çekildi.
Dudaklarımın sıcaklığı yerini soğuğa bıraktı.
Aynı şekilde kalbimin dört odacığından birinden çekilen soğuklukla, yeniden soğuğa gömüldüm.
Değişikti.
Hala anlamıyordum. Galiba hafife aldım. O zaman bende onları daha çok hafife alırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Yokai Mafyam
VampireNot: ilk kitabım olduğu için ilk bölümleri cringedir bunu göze alarak okuyunuz sona doğru kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum ama hala eksiklerim olabilir. -argo ve küfür vardır Bir safkan vampir,bir iblis ve altı kuyruklu bir tilki... Ne kadar acı...