34. Bölüm

901 81 275
                                    

Diririir hoşgeldiniz diririir

Medyadaki şarkı benim best♥️

Şimdi cerisin hayatını anlamayanlar için buraya kısa bir özet geçicem.

Normalde ceris ilk doğduğunda melek olarak doğmuştu. Ama içinde olan o karanlık ve ölüm gücü ve aurası sebebiyle herkes tarafından dışlandı.( bu arada ölüm ve karanlık... Bura bir spoi ilerideki bölümler için eheh) sonrasında yapmadığı iftiralar üzerine atıldı ve melek kanatları koparıldı. Öldügü an ise amene ortaya çıktı ve Cerisi yeniden diriltti. Ceris cennetten düştüğü için cehenneme geldi ve şeytan yani 'lucifer'ın komutanlarından biri oldu. Luciferın askerlerinden biri olan jackle orda tanıştılar ve Jack'in ilk arkadaşı ceris oldu. Bazen dünyaya ve syber galaxy'e seferler düzenliyorlardı bu seferlerlede Şahmeranla tanıştılar. İşte bir gün Lucifer karısı Lilith yerine bizim cerise sexs teklif etti.  Ama cerisin onu reddetmesi üzerine elinden rütbesini aldı ve türlü isgenceler etti. Cerisi öldürdü ve ikinci kez amane onu yeniden dirillti. Kâinat kanunları bozuldu ve cehennemden yani en kötü yerden düşen ilk tek kanatlı şeytan ceris Oldu. Dünyaya geldi ama içindeki o ölüm ve karanlık sebebiyle dünyadaki babası tarafından acı çekti. Ve bütün herkesi öldürüp kendini yaktı. Ama amane üçüncü kez Cerisi diriltti. Üçüncü kez diriltmenin sonucunda ise içinde uyuyan bir takım güçler açığa çıktı. Her şeyi yeniden öğrendi ama artık intikam alınmalıydı..

Kısa bir özet geçtim. Tamam biliyorum biraz uzun oldu. Napim yani en kısa böyle yazabildim.

Neyse de hayde okuyun yiğitler ♥️♥️

Neyse de hayde okuyun yiğitler ♥️♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️

"Bir şey soracağım ya sizin evde böreklik yufka varmı"dedim.

Yüzümde büyük bir gülümsemeyle onlara baktım. Hyoga kaşlarını çatıp bir kaç saniye gözünü kırparak baktı.

Aglıycam galiba gözüme hala tatlı gözüküyor

"Ciddimisin"diyen yukiyayla dudaklarımı büzdüm.

"Evet..Gayet ciddiyim"dedim.

Kızıl kafa bakışlarını kısa bir anlığına dudaklarıma çıkarıp geri bana bakmaya başladı büyük ihtimal benim nasıl bir deli olduğumu bir kez daha düşünüyordu.

Ha bu arada çek o GÖZÜNO DUDAKLARIMDAN ALOOO İKİ OLUYOR İKİ

"Ne yapacaksın"dedi kızıl kafa

Ben sana laf sokmazmıyım ama

"Ağzın laf yapmasın sadece varmı yokmu diyeceksin"dedim

Onun bozulmasını beklerken yüzünde hoşuna gitmiş gibi bir ifade belirmesiyle yüzümü buruşturmamak için çabalamaya başladım.

"Var"diyen yukiyayla ona kısa bir bakış attım.

Üç Yokai MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin