Kitabımız 10k olmuş hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. 😗💙
Allah'ım şükür sınavlar bitti artık.
O sırada wp'den projelerin teslim tarihini söyleyen coğrafyacı senin ben 🤬😡😠
Neyse siz nasılsınız, evet bir gıcıklık yapıp akrabalar gibi size sınavlarınız nasıl geçtiğini soracağım :) ehehe
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
"bir şey olunca hep kendini mi deşersin"
Ne bir dakika o üçü ne ara gelmişti. Niye farkedemedim normalde yüzüğümüm içindeki bir kaç büyüyü çıkartmıştım. Farketmem lazımdı.
Böyle olmaması gerekiyordu.
Kendini deşersin derken. Elimi diyordu herhalde.İstemsizce gözüm ellerime kaydı. Ellerimle kolumu tutmuştum. Tuttuğum yere ise tırnaklarımı geçirmiştim. Ne ara yapmıştım.
Elimi kolumdan çekip ne hale getirdiğime baktım. Çok bir şey yoktu yani. Biraz kanamıştı bir şey olmazdı.
Onların varlığını hala hissediyordum.
"Siktirin gidin"
Aynen amına koyayım ben git dediğim için gidecekler. Bari şuan bulaşmasalar hiç uğraşmak istemiyorum. Ne güzel azcık efkarlanıyordum.
Şahmeranın aptallığının karşılığını ne şekilde versem diye düşücektim daha içine ettiniz.
Yanıma oturan bedenle irkildim. Gözlerimi aşagıdaki ağaçlara iyice kenetledim. Hayır bakmamalıyım o kadar dibime girmedi. Bir sıkıntı yok hemen üstüne çullanmamalıyım.
Sanki zihnimi okumuş gibi biraz yanıma kaydı. Kafasını bana yaklaştırdığını hissediyordum.
"Cevabımızı hala alamadık ufaklık"
Daha fazla dayanamayıp yüzümü buruşturup kafamı sayın piç yukiyaya çevirdim.
Elimin birini kaldırıp ona doğru tuttum.
"Neyin cevabını vercem be hem sanane"
Boyu uzun olduğu için otururken bile uzun duruyordu. Kafasını yavaşça eğip bana doğru yaklaşmaya başladı.
Yüzündeki ifadeyi sevmemiştim. Kendi gibi piç gibi bakıyordu.
Ona doğru tuttuğum elimi onu ittirmek için kullandım. Ama daha ittiremeden eliyle elimi sıkıca tuttu.
Aramızda yine o akım geçince kendimi yine bir garip hissettim.
Gözümü gözlerinden çekemiyordum. Ve sanki inadına daha çok bana yaklaşıyordu.
Abi arkaya gitmekten taşa yatıcam artık. Çekilsene lan
Birden bana yaklaşmayı bıraktı. Kaşlarını çatıp, Gözlerini gözlerimden çekip karnına doğru baktı. Onla beraber bende baktım.
Ne ara elimde olan bıçagı karnına doğru tutmuştum. bana yaklaştığı içinde bıçağın ucu karnına doğru giriyordu az kalsın.
Boşuna refleks demiyorum artık ben farketmeden bile elimde bıçağım illaki oluyor.
"Benim dalak yerine seninkini sökerim"
Kafasını kaldırıp, çattığı kaşlarıyla yüzüme baktı. Ona kısa bir bakış atıp bakışlarımı karnına çevirdim. Elimdeki bıçağın ucunu azcık sağa ittirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Yokai Mafyam
VampireNot: ilk kitabım olduğu için ilk bölümleri cringedir bunu göze alarak okuyunuz sona doğru kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum ama hala eksiklerim olabilir. -argo ve küfür vardır Bir safkan vampir,bir iblis ve altı kuyruklu bir tilki... Ne kadar acı...