▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
Alarmın sesiyle uyandım.masanın üzerindeki telefona kolumu uzatıp aldım.saat 23:00 dı hazırlanmam gerkiyordu.yataktan ayaklarımı sarkıtıp aşağı indim.banyoya doğru yürümeye başladım.kulpunu çevirip içeri girdim.ve yüzümü yıkadım.geri çıkıp dolabımın önüne ilerledim.içinden siyah sweatshirt ve siyah kot aldım maskemi takıp üstüme kapşonlu kabanımı geçirdim.
Son olarak yanıma silah almam gerekiyordu.aşağı çekmeceyi açıp içinden tabanca aldım tabancalardan ikisini de belime koydum iki bıçagıda botumun içine attım.son olarak yüzüğümüde parmağıma geçirdim.ve artık hazırdım.
Okulun yakınlarına ışınlanmam lazımdı,çevreye bir göz attıktan sonra içeri gircektim.elimi yukarı kaldırıp gözlerimi kapattım,ve parmaklarımı şıklattım.gözümü açtığımda ormanın içindeydim.bu okulun ormanın içinde olması,tek sevdiğim özellikti.
Kabanımın kapşonunu çekip yürümeye başladım.okul görüş açıma girmişti, normal okullar gibi değildi duvarları siyah ve beyaz renklerden oluşuyordu.hissettiğim aura gerçekten güçlüydü, galiba güçlü umbralar vardı ve bu benim işime gelirdi.okula girmek yerine yanında duran binalara ilk baş giricektim.
Ve ağaçların arasından koşar adımlarla ilerlemeye başladım,avluyla çevrilmiş içinde iki binadan oluşan yere giricektim,kafamı kaldırıp baktığımda binaların yaklaşık on katlı olduğunu gördüm.daha fazla incelemek yerine içeri girmeye karar verdim.avlunun önüne geldim.yaklaşık üç metreydi, yüksek olabilirdi ama bana göre değildi düz duvarda bile yürüyebilirdim.
Elimi duvara koyup ayağımın birini altına yerleştirdim ve kendimi çekip o üç metreyi anında çıktım.kafamı uzatıp içeri baktığımda otopark yerlerinin olduğunu gördüm.burası bir yurttu.benim evim aslında buraya baya uzaktı kimliğimi gizlemek için ışınlanamayacağıma göre yurda yerleşmek en iyisiydi.
Avlunun içine daha dikkatli baktığımda,kimsenin olmadığını gördüm.bir sıçrayışta atlayıp içeriye girdim ve kafamı eğdim.ve bir pencereye odaklanıp elimi şıklattım artık yurdun içersindeydim.burası bir koridordu birilerinin olup olmadığını anlamak için yüzüğümü çıkardım, yüzüğüm kokumla beraber güçlerimi kullanmamıda engelliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Yokai Mafyam
VampirNot: ilk kitabım olduğu için ilk bölümleri cringedir bunu göze alarak okuyunuz sona doğru kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum ama hala eksiklerim olabilir. -argo ve küfür vardır Bir safkan vampir,bir iblis ve altı kuyruklu bir tilki... Ne kadar acı...