1.

3.7K 229 72
                                    

Ilk ficim umarım begenirsiniz. Bu fic bir tiktok povundan alınmıştır.

Jisung
Yine o lanet alarm çalıyordu. Ama ben daha uykumu almamıştım ve o lanet okula, zorbalık gördüyüm okula gitmek istemiyordum. Alarmı kapatıp yeniden derin uykuma dalmaya çalışıyordumki, annem "Hadi uyan Jisung okula gec kalmak istemezsin değil mi? Hemde en katı hocanın dersine" dedi
Doğru söylüyordu. Ben tamamen unutmuştum. İlk iki ders matematikti ve öğretmenimiz tam anlamıyla vicdansızdı. Yani anlamıyorum zaten lisenin son sınıflarındaydık yani neden bu kadar fazla matematik çalışmalıydık? "Saçmalık" dedim kendi kendime mırıldanarak. Yatakta çox vakit geçidiyimi anladim.Hemen kalkıp hazırlanmaya başladım. Okulda yerim diye kahvaltıyı her zamanki gibi es geçtim ve annem her zamanki kimi yine dırdır etdi. Neyse artık alışmıştım.
Okula geldim. Sinifta bir iki çocuk vardı. Diğerleri daha gelmemişti. Sırama doğru geçip telefonumla uğraşmaya başladım. En arka sırada yalnız oturuyordum. Okulda ve sınıfta hiç arkadaşım olmadığı için hep yalnızdım. Kendi kendime kantine gider takılırdım, bahçeye gider diğerlerini izlerdim falan her zaman. Çoğu zaman derslerde uyurdum yada sevdiğim ders olursa dinliyordum.
Dersin başlamasına 5-10 dakika kalmıştı. Sınıfta artık yavaş yavaş dolmaya başlamıştı.Bende artık telefondan sıkıldığım için kestirmeye karar verdim.
-Şt Jisung kalk burdan
Duyduğum sesle irkildim ve evet tahmin ettiğim gibi benimle her zaman uğraşan zorbamdı, Minhoydu.
Minho okulun ağır abilerindendi. İstediği kişiyle uğraşırdı. İstediği kişiye istediğini yapardı ve o kadar korkutucu bakışları vardiki hiç kimse ona bir şey diyemiyordu. Artık 2 yıldır aynı sınıftaydık. Ve iki yıldır okulda Minho tarafından zorbalık görüyordum. Bu zorbalık fiziksel olarak değildi ama beni psikolojik olarak derin etkiliyordu.
-Neden kalkmalıyım?
-Çünki canım burda oturmak istiyor bugün.
Anlamıyorum neden o kadar yer varken benim sıram. Ah doğru o Minho ve benimle daima uğraşır.
Hiç bir şey demeden başka bir sıraya geçtim. Çünkü kavga çıkaramazdım. Çıkarsam bile haksız duruma düşerdim.
İlk 4 ders bitmişti. Evde yemek yemek yemediğim için kantinden kendime tost aldım ve bahçeye gittim. Sakince etrafı izleyerek tostumu yiyordumki bakışlarımı kaldirmamla karşımda dikilen adamı görüp irkildim. Minhoydu.
-Ne yapıyorsun Jisung?
-Yemek yiyorum.
-Neden sadece senle bu kadar uğraştığımı düşünüyor musun hiç?
Hiç bir şey dememeyi tercih ettim ki zaten neden benimle uğraştığını bilmiyordum. Bakışlarımı ayaklarıma diktim ve öylece oturdum.
-Yakında anlayacaksın
dedi Minho.  Neyi ima ediyordu? Neyi anlatacaktım? Nasıl anlayacaktım? Kafamda bir sürü soru oluşmuştu. Ben bunları düşünürken Minho çoktan gitmişti bile.

İlk bölümü nasıl buldunuz? Tanışma olduğu için kısa tutmak istedim. İlk ficim ve nasıl yazacağımı tam bilmiyorum. Yorumlarda nasıl ilerletmeliyim hakkında fikirlerinizi yazarsanız sevinirim💗

Zorbam değişti.?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin