Minho
Bu çocukta nereden çıktı şimdi.
- Hey Jisung.
Jisung tam kantinden çıkmaya hazırlanırken Minho seslendi.
-O çocukla ne konuştunuz?
-Ne?Jisung şaşırmış ve anlamamış gözlerle Minhoya baktı. Minhonun gözünden sinirlendiği ortadaydı ama Jisung anlamamıştı.
-O çocuk kim?
Cevap verip sohbeti uzatmamak için hızlı adımlarla kantinin kapısına doğru yöneldi Jisung. Tam o an Minho kolundan tutdu ve Jisung'u durdurdu.
-Kim o çocuk Jisung?
-Sanane?
-Ha? bananemi? Kim olduğunu tabiki biliyorum ama senle ne alakası var?
-Seni ne alakadar ediyor?Minhoya bir an daha fazla ileriye gideree kendini açığa çıkaracağını fark etti ve hemen konuyu değişti.
-Aman banane be! Aptal çocuğun anca kendisi gibi ukala ve aptal arkadaşları olur.
Minho Jisungun kolunu bırakıp hızla gitti
*
AkşamEve geldiğimde hiç kimse yoktu. Ne babam nede annem. Babam yine karısının yanındadır büyük ihtimalle ama annem nerede?
-Anne evde misin?
-Anne?Ses gelmiyordu. Her halde dışarda matkete falan gitmiştir dedi kendi kendine Jisung.
Bilinmeyen numara
hey Jisung. Nasılsın?Jisung
kimdi?Bilinmeyen numara
Benim Chan.Jisung
ah Chan tamamen unutmuşum bana yazacağını özür dilerim gercekten.Chan
Hayır hiç sorun değil. Gruba almak için yazmıştım aslındaJisung
Ah evet. Ala bilirsin.Chan
Hemen efendimJisung
KQNZİSBİWNSALNDİWNDOQNZJisung o an bir daha farkına varmıştı. Bir arkadaşı olmuştu ve iyi anlaşmışlardı. En iyisi ise Jisung'un uzun zaman sonra cidden yüzü gülüyordu. Bunu düşündükce rahatlıyordu Jisung.
chan'nin belesci cocuklari
Chan Jisung isimli kullanıcıyı gruba ekledi.
Chan
Size bahsetmiştim Jisung. Umarım iyi anlaşırsınız.Felix
Merhaba Jisungggg. Ben Felixxx ama genelde arkadaşlarım bana lix derler sende lix diye bilirsin.Jisung
Memnun oldum LixJeongin
Selam Jisung. Bende Jeongin memnun oldum.Jisung
Bende memnun oldum Jeong.Felix
Yarın okula geliyorsunuz değil mi?Jeong
bensiz okul mu olur felix? tabikiChan
Ben yarın gelemeye bilirim. Evde hal etmem gereken işler var. İkinci derse falan gelirim herhalde.Felix
Peki ya sen Jisung?Jisung
Bende geleceğim tabi.Telefonu kapatıp yemek yemeğe gittim.
-Ne yesem acaba?
-Aslında aç değilim. En iyisi evde kimse yokken bu durumu değerlendireyim.Jisung hemen muzik odasına koştu. Ama unuttuğu bir şey vardı. Geçen babası onun piyanosunu kırmıştı. Ve şimdi tamir etmesi gerekiyordu.
-Hadi Jisung yapa bilirsin
Diye mırıldandı kendi kendine. Tamir etmeye başladı piyanosunu. Yaklaşık 1-2 saatin sonunda başarmıştı. Tamir etmişti piyanosunu. Hemen etrafı toparlayıp sesine baktı. Evet güzel eskisi gibi çalışıyordu.
Hemen yeni beste yapmaya başladı. Aslında normalde beste yapmak baya uzun zaman alır ama Jisung için öyle değildi. Aklına gelince beste yapa biliyordu. Sanki kafasında önceden kuruyordu o şarkı sözlerini ve notaları.
Muzik yapımı bitirdikten sonra yorulduğunu anladı ve biraz mola vermek için oturma odasına gitti. Garipti saatlerdir okuldan gelmişti ve ne annesi ne de babası eve gelmemişti. Babası gram umurunda değildi ama annesi bu kadar uzun süredir neredeydi? Jisung saate baktı (19:47)
hava artık karalmıştı ve saatte geç olmaya başlamıştı. Acaba neredeydi. Artık bu soruyu sormaktan bıktığı için telefonunu aldı ve annesini aradı.-Ya sabır nerde bu kadın. Telefonlarıma cevap vermiyor.
Bir daha çaldırdı ve bir daha. Nerdeyse 20 kere aramıştı ama annesi almamıştı.
Jisung hem annesini aramak adına hem de hava almak için montunu alıp dışarıya gitti. Dışarısı buz gibiydi ama Jisung soğuk havaları seviyordu ve her ne kadar üşüsede umurunda olmazdı. Nede olsa keyif alıyordu.
-Pist baksana Jisung değil mi bu?
-Hani nerde? Ha gördüm aptal Jisung HAHAHA
-Oyun oynamaya ne dersin?
-Ne yapacağız.
-Telefonu nerde göre biliyor musun?
-Elinde ya hani kör müsün acaba ya?
-Her neyse görmedim işte.
-Şimdi sen gidip önünü keseceksin ve bende telefonunu alacağım. Nasil fikir ama?
-Ciddi misin? Bir zorbasın ve aklına gelen dahiyane zorbalık fikri bu mu?
-Mal başka ne yapa biliriz?
-Dur aslında bi dk şimdi ben arkası dönük şekilde Jisunga baya yaklaşacağım ve sende bizim fotoğrafımızı çekeceksin. Aman dikkat et benim yüzüm katiyyen düşmesin tamam mı?
-Tamam dur bi dk tam göremiyorum öne geçeyim.
-Hazır misin?
-Evet başla.Zorbalardan biri Jisunga doğru yürümeye başladı.
-Vay vay vay kimleri görüyorum. Jisungcuk nasılsın.
-...
-Hadi ama Jisungcuk küs muyuz yoksa? Yhaa kalbini mi kırdım? Özüy diyeyimm. Hadi affet beni.
-Lutfen yeter bu gün olmaz lütfen.
-Nedenmiş Jisungcuk? Neden bu gün? Özel bir şey mi oldu?
-H...
-DUR söyleme tahmin edelim bakalım bu gün Jisungcuğun başına ne gelmiş ola bilir? Şu alt sınıflardan çirkin Hana mı senin sevgi teklifini kabul etti?
-Ha?
-Hadi ama anlamamış gibi yapma.Dedi ve Jisunga yaklaşmaya başladı. Tam yaklaşacakken ve diğeri fotoğraf çekecekken Jisung nasıl olduysa o anın siniriyle ve artık zorbalıktan bıkmış olmasıyla bir yumruk attı ve doğruyu söylemek gerekirse sert ve sağlam bir yunruktu. Tam dudağına tutturmuştu ve zorbanın dudağı kanamisti. Ve tabiki o anlık zarbeyle yere serilmişti.
Jisung korkmuştu. Çünkü zorbanın kalkıp ona vuracağını düşünmüştü. Ama yapılmıştı. Zorba yerden kalktığını gibi koşarak uzaklaşmıştı.O anlık ne Jisung ne yaptığını ne de zorba neye uğradığını şaşırdı. Jisung öylece dona kalmış ellerine bakıyordu. İlk defa böyle bir şey yapıyordu. İlk defa kendini koruyordu ve ilk defa kendisine yapılan zorbalığa susmuyordu. Yaklaşık 5 dakika öylece kaldıktan sonra gözünü kırptı ve yavaş yavaş eve doğru adimlamaya başladı
ABİİİ NE YAZACAĞIMI BİLMİYORUM ACİL TAKTİK ACİL OLAYLAR NASİL DEVAM ETMELİ VE OY VERMEYİDE UNUTMAYIN HAYALET OKUYUCULARIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbam değişti.?
Teen FictionJisungun zorbası olan Minhonun bir anda Jisunga yardım etmesi ve her seyin 180 derece değişmesi