Jisung
Resmen ölüm günümdü. Minho sesi dinlemeye başlamıştı. Ağlamak istiyorum.
-Vay vay sesinde güzelmiş.
-Gercekten mi ?
-PUAHAHAHAHAHAHA Beyeneceğimi mi düşündün aptal çocuk. İğrenç. Bir daha şarkı söyleme sen. Piyanida çalma. AHAHAHA hayret piyano sana nasil dayandı, nasıl bu zamana kadar kırılmadı.
Hiç bir şey diyemedim. Gerçekten o kadar kötü müydü? Ne kadar bu zorbalıklara alışsamda bu dedikleri gerçekten kalbimi kırıyordu. Ben o kadar uğraşıyordum bu şarkıları bestelemek için sözlerini yazmak için. Bunları düşündükce gozlerim doluyordu. Ve Minhonun önünde ağlamak istemediğim için. Daha fazla dayanamadım ve siniftan izin alıp çıktım. Bahçeye gittim ve bir bankta oturmaya başladım. İster istemez gözümden yaşlar dökülüyordu. Tutamıyordum onları. Başka şeylerle dalga geçse inanın umursamadım ama müzik beni iyileştiren tek şeydi, bana iyi gelen tek aktiviteydi ve müziğimin kötülenmesine dayanamıyordum. Bunu en son babam yapmıştı.
•O günü hatırlayalım....Her zamanki gibi derslerimi yaptığım gibi muzik odama gitmiştim. Kapıyı kapatıp yeni bestem için çalışmaya başladım. Bu beste sanırım favorimdi. O kadat güzeldi ki cidden. Dinlerken içimi huzur kaplıyordu.
3-4 saat geçmişti ve ben hala çalıyordum. Bu zamana kadar aralı olan kapıyı ve beni izleyen babamı görmemiştim. Gördüğüm anda kapıya doğru yöneldim ve kapıyı kapatmak istedim ama babam eliy kapıyı durdurdu. Ayağı ilede aşağıdan kapıyı açılması için bastırdı. Hiç bir şey söylememeye karar verdim. Yine beni azarlar sonra gider diye düşündüm amma düşündüğüm gibi olmadı.
-Aptal mısın sen? Cidden ders çalışacağın zamanları böyle aptal müziklere mi harcıyorsun? Bunları kim beğenir Allah aşkına? Hiç ses kaydı alıp şu saçma sapan müziklerini bestelerini dinledin mi? Kimse dinlemez bunlari anlıyor musun?
-Ama ba..
Dememle sözüm yarıda bölündü ve babam birden piyanoma vurmaya başladı. Resmen tekmeliyordu. Sonra oturduğum sadelyeyi aldi ve piyanomuda sandelyemide kırdı. Hiç beklemiyordum. Cidden. Babamın bu kadar ileriye gideceğini hiç düşünmemiştim. Akan gözyaşlarıma daha fazla engel olamadım ve akmasına izin verdim. Hemen odadan çıktım ve odama doğru koştum. Babam yeniden yanıma geldi
-Bak aptal seni bir daha piyona karşısında saçma sapan şarkılar çalarken görürsem evden atılacaksın bunu bil aptal çocuk!
Bunları dedi ve kapıyı sertçe çarpıp gitti.
O gün tüm gece ağlamıştım. Bu olay bana o kadar derin yaralar bırakmıştı ki sözlerle anlatamazdim. Ve bu olayı bu gün zorbam tarafından yaşamak beni bir hayli üzmüştü.
Minho
"Hadi ama nerde kaldı bu çocuk" diye icinden geçirdi Minho. Aslında müziği çok beğenmişti. Ancak bunu gösteremezdi. Çünkü Jisungun zorbasıydı. Ama onun üzülməsinede gönlü el vermezdi. O yüzden izin alıp oda dersden çıktı ve Jisungu aramaya başladı. Uzun süredir onu izlediği için böyle durumlarda nereye gideceğini iyi biliyordu. O yüzden hiç düşünmeden bahçeye doğru gitti. Ve doğru düşünmüştü Jisung ordaydı ve ağlıyordu.Minho her ne kadar suan Jisungun yanına gidip ondan özür dilemek istedede yapamazdı. Kendini ele veremezdi. O yüzden sadece izlemekle yetindi.
Zil çaldığı için hemen oradan uzaklaştı arkadaşları ve ya inu tanıyanlar onu göre bilirlerdi. O yüzden hızlıca sınıfına doğru gitti.
Jisung
Zil çaldığı için daha fazla ağlayamazdı. Banyoya gidip yüzünü yıkadı üstünü başını düzeltti ve yeniden bahçeye gitti. Öylece oturmaya başladı. Uzaktan sanki ona doğru yaklaşan bir grup zorba çocukları gördü. Evet düşündüğü gibiydi zorba çocuklar onun yanına geliyordu. Kendi kendine "Yine başlıyoruz" dedi. Evet yine başlıyordu yine zorbaları ona sataşmak için gelmişlerdi. Jisung her ne kadra bunlara alışsada yinede uzaklaşmak istedi. Oturduğu yerden kalkıp gitmek için ilk adımını atar atmaz zorbaları hemencecik onun yanına geldiler.
-Hadi ama jisungcuk nereye gidiyorsun
Jisung aldırmadan adımlarını hızlandırdı. Çocuklardan biri hızla onun önüne geçerek onu durdurdu.
-Gitme demedik mi Jisung, kalbimizi kuruyorsun ama.
-HAHAHAHAHAHA
-Abisi korkuyor işte.
-Korkma sana bir sey yapmayacaz amma dediğimizi yapman gerek.
-Yine ne istiyorsunuz?
-Ooo sinirlenmişiz bide.
-Ne bu tripler Jisung? Yoksa istediğin kız seni redd mi etti?
-Yha kıyamam
-HAHAHAHAHA
-Ne istiyorsunuz
Tekrar sordum çünkü artık sıkılmıştım.
-Tamam tamam Lütfen ailemize zarar verme.
-HAHAHAHAHAHAHAHA
İstediklerini söylemedikleri için yoluma devam etmek için adımımı attım.
-İki dakka sabret be Jisung.
Bunu dedikten sonra zorbaların biri elinde su ile dolu bir balonu Jisunga doğru fırlattı.Jisungun üstü tamamen ıslandı.
-Hey hey hadi dağılın burdan. Çabuk!
Zorbalar hemen ordan uzaklaştılar. Onları kovan Chandı.
-Hey iyi misin? Hadi gel üzerini değiş hasta olacaksın yoksa.AYAYAYAYAY KAOSLAR BASLADI AKLIMA ÇOK GÜZEL BÖLÜMLER GELİYORR
oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayinn sizce nasil devam etmeli olaylar??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbam değişti.?
Teen FictionJisungun zorbası olan Minhonun bir anda Jisunga yardım etmesi ve her seyin 180 derece değişmesi