6.

1.9K 163 114
                                    

Jisung
Eve gelmiştim sonunda.

-Neredeydin Jisung?
-Sonunda anne.
Jisung bu yanıtıyla annesinin sorgulayıcı bakışlarını kendi üzerine çekmişti.
-Neredeydin anne? Kaç saattir evdeyem ve sen yoksun. Üstelik telefonlarımada cevap vermiyorsun.
-İşim vardı Jisung. Ve ayrıca ilk önce ben sana sordum. Neredeydin?
-Dışarıya hava almaya ve seni aramaya çıkmıştım. Asıl kaç saatlerdir ortada olmayan sensin ve şu an lafı dolandırmaya ve kendinden atmaya çalışıyorsun.
-Jisung işim vardı dedim ve ben senin annenim.
-Neyse anne. Doğru banane nerdeydin.

Jisung sinirlenmişti çünkü o artık böyük bir erkek çocuktu ve babaları başlarında olmadığı için (Aslında olduğu ama hiç öyle hiss ettirmediği için) annesine neredesin diye sormaya hakkı vardı. Nede olsa annesi kaç saattir yoktu hem de Jisung'un telefonlarına cevap vermiyordu. Anneside haklıydı kim yıllardır zorbalığa uğrayan ve buna susan güçsüz bir çocuk isterdiki.

Jisung her zaman böyleydi. Her zaman kendisinde bir eksik görürdü. Her zaman yanlışın kendisinde olduğunu düşünürdü. Mesala zorbalığa uğraması onun suçuydu. Diğerleri gibi neden zorbalara cevap veremiyordu mesela Chan gibi. Neden salak, aptal gibi bu zorbalıklara susuyordu? Kendini koruyamıyordu. Digerlerinden farkı neydi? Annesiyle babasının boşanmamasının sebebinide kendisi olarak görüyordu. Bu olayında her zamanki gibi kendisi yüzünden olduğunu düşünüyordu. Annesinin onu okutmak bakmak için paraya ihtiyacı vardı ve evdeki tek gelir kaynakları babasıydı.

Jisung bunları düşünerek uyudu.

Alarm
*Drrr drrr drrr drrr drrr

Yine aptal bir güne uyanmıştım.

-Uyandın mı Jisung?
-Evet anne.

"Bu kadında alarm gibi cidden her alarm saatimde oda beni uyandırmak için sesleniyor neyse ya."

Yine kahvaltıyı es geçerek okula giden bir Jisung evet. Ve yine bir kaç çocuk olan sınıf.

-O jisung bey erkenciyiz galıba.

Ve yine bu mükemmel günün bu mükemmel okulun bir parçası olan bir adet Minho.

-Dün attığın dayak çok iyiydi.
-Ne?nasıl? sen nereden biliyorsun?
-Orası bana kalsın Jisung. Ama doğru söyleyeyim bir tırsmadim değil.

Minho bu söyledikten sonra küçük bir gülümseme yerleştirdi yüzüne. Nedense bu Jisunga bir anlığına çok tatlı gelmişti ve istemsizce oda gülümsemişti.

-Benide böyle vurmazsın değil mi?
-Hayır hayır merak etme.
Dedi Jisung gülümsemesini bozmadan.
-Güzel gülüyorsun.

Minho bunu kısık sesle söylemişti ama Jisung duymuştu ve gülmesini genişletmişti.

-Hey Jisung.
-A Chan

Jisung sınıftan ona seslenen Chanı gördü ve sınıftan çıkarak onun yanına gitti.

Minhonun hemen yüzü düştü. Anlamıyordu bu Chan nereden çıkmıştı bir anda.

-Minho kendine gel o bir aptal ve sen şuan onu mu kıskanıyorsun? Kendine gel Minho ona hazırladığın kompleyi unutma plana sadık kal.

-Bu gün gelmeyeceğini sanmıştım.
-İşlerimi bitirdiğim için geldim.
-Hm anladım.
-Jeong ve Felix'in  yanına gitmeye ne dersin?
-Oh tabiki. Hadi gidelim.

Kapıya yaslanmış olan ikili Felix ve Jeong'un sınfına doğru ilerlemeye başladı.

C:-Çocuklarrr
F:-Gelsene içeri Chan
C:-Size bir sürprizim var.
J:-Hadi canım. Neymiş bakalım?
C:-Ne değil kim olacaktı Jeong.
Jis:-TA DAAAA
Bir anda çıkan Jisung kendini bile şaşırtmıştı.
J:- ayay kimler gelmiss

Bu arkadaş grubu burda kendi kendine konuşsun ben size Minhodan haber vereyim.

Jisung'un dün gece vurduğu zorba Jisung'a çok sinir olmuştu. O an ona hiç bir yapmasada, korksada, şu an Jisung'dan intikam almak istiyordu. Ve bu yüzden Minhoya danışmıştı. Minhonun Jisung'un zorbası olduğunu biliyordu.

-Minho sence bu plan nasıl?
-İyi güzelde bir dayak için fazla değil mi?
-Sen kimin tarafındasın Minho?
-Tabikde senin. O aptalın tarafında olucağımı düşünmüyorsun her halde.
-E o zaman?
-Ne e? Alt tarafı bir dayak yedin bir aptaldan ve o an korkundan ona hiç bir şey yapamadın. Ve şuan Jisung hakkındaki ailevi bilgileri biliyorsun ve bunu onu derinden etkiliyeceğinide.
-Minho senin daha çok istemen lazım bu işi. Sen onun kaç yıllık zorbasısın. Biliyormusun, aslında bu olan senin aklına gelmeliydi ve eğer isteseydin 2 saniyeye bu bilgileri öğrenmek isterdin.
-Belliki istememişim amma uzattın.
-Tamam planı anlat.

Zorba Minho'ya planı anlattı ve baya etkili bir plandı.

-Bu kadar beğendin mi?
-İyi.
-Sabahtan beridir milyon tane şey anlatıyorum ve cevabın iyi mi? Bir paragraf yazıya "ok" yazanlar gibisin Minho.
-Sanırım birileri Minho gel beni döv Jisung'un değilde benim zorbam ol bu planı bana yal diyor. Yanlış mı düşünüyorum acaba.
-Üf tamam. Esas sen anladı  değil mi yapacağını?
-Evet. En zor kısmıda bana vermişsiniz teşekkür ederim canım zorba adaletsiz arkadaşlarım. Türkiye bile sizden adaletli.

Diyerek gitti Minho.

-Allah Allah neyin tribi bu?Tip ya bu çocuk. Neyse.

Dönelim bizim belesci cocuklara

F:-Lan Jisung seni neden daha önce tanımamız lan baya kafa dengisin olum
J:-Aynen ya bende tam onu diyecektim.
C:-Bi kere Jisungu ilk ben tanıdım ve ben olmasam şu an Jisung'la tanışıyor olmazdınız. Teşekkürü bana etmeniz lazım.
Jis:-Kavga etmeyin benim için yhaaağh
F:-OWNDOSNZOWNDİHWİSJWODHEİDN

Hepsi gülmeye başladı. Jisung kendini o kadar mutlu hiss ediyorduki. Arkadaşları onu o kadar güler yüzlü karşılaşmışlardı ki. Jisung'un ikk defa bie arkadaş çevresi oluyordu ve ilk defa birileri ile bu kadar samimiydi. Bu hissi kelimelere dökemirdordu.

Ama sanırım siz anladınız Jisung'un ne hissettiğini. Sadece bunu demek istiyorki Jisung size hiç bir zaman kendinizi ezdirmeyin, sesinizi çıkarın, kendinize önem verin, kendinize vakit ayırın, kendinizi sevin, bu söz size saçma gelebilir ama kendinizi tanıyın evet, neler sevdiyinizi araştırın, sevdiyiniz hobileri yapın, yeni hobiler edinin, eğer sevdiyiniz bir sey yoksa ve hobileriniz yoksa, internette olan testlerden kendi hobilerinizi bula bilirsiniz, yeni hobiler edine bilirsiniz o testlee sayesinde, ve hepiniz çok güzelsiniz. Hepinizin gülüşü,sesi, görünüşü, gözleri,kokusu hepiniz çok özel ve çok güzelsiniz bunu unutmayın ve sakın kendinizi alçaltmayın yoksa Jisung gece uyunca gelip poponuzu kese bilir  Jisungu sinirlendirmeyin💗

JİSUNGUN TAVSİYYELERİ NEDEN BOYLE Bİ SEY YAPTİM SORGULAMAYİN SİZİ SEVİYORUM🫶🏻🫶🏻💗💗

Zorbam değişti.?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin