13.

1K 106 42
                                    

Chan
Nasılsın Jisung? İyi oldun mu?

Jisung
CHAN BENİ BOSVER SU AN NELER OLDU İNANAMAZSİN RESMEN KENDİMDE İNANMADİMMMMMMM.

Chan
Vay anam babam heyecana bak nolmus Jisung bey.

Jisung son günlerde babasıyla Minhoyla yaşadıklarını ve rüyasını Chan' bir bir her ayrıntısına madar ankattı. Minhoya duyduğu ilgiyide anlattı. Minhoya duyduğunun arkadaşlıktan fazla olduğunu hissettiklerinin aşk olduğunu söyledi Chan'a.

Chan
Oha iki gün hiç birimize haber vermemişsin neler olmuş. Benimle konuşmamanın ve bana gelmemenin hesabını ayırca soracağım sana Jisung bey😠.

Jisung
Özür dilerim abi büyüksün.

Chan
Bu gün boş musun?

Jisung
Yani evden kovuldum kar yüzünden okullar tatil evet boşum.

Chan
O zaman bana gelsene hem Minhoyuda getirirsin.

Jisung
OHA CİDDİ MİSİN SABAJTAN BERİDİR NE YAPSMA DİYE DUSUNUYOEDJM  CANIM COK SİKİLİYORDU

Chan
HEYECANLANİNCA COK TATLİ OLUYORSUN💗💗

Jisung
Ayayay sizde cok sirinsiniz Chris bey

Chan
O zaman ben gudeyim alış veriş falan yapayım sizde hazırlanın gelin💗

Jisung
Tamam Channn öpüyorummmm❤️❤️❤️

Chan
❤️

-Kiminle konuşuyorsun?
-Hiç. Chan'la
-Ne diyor?
-Çok meraklısın Minho.

Jisung Minhoyu birazda olsa kıskandırmak istiyordu. Hakkıydı değil mi zaten? Minho ona o kadra şey yapmıştı. Oda Minhonun burnu sürtsün istiyordu.

-Hadi cicim ne diyordu?
-Hiiiiiiiiiiiçççç

Jisung sözleri kasten uzatarak söylüyordu.

-Hmm söylemiyorsun demek.
-HAYIIIRRRRRRRR

Minho piç gülüşüyle sırıttı. Ve birden Jisungun elinde tuttuğu telefonu aldı.

-Hey hey ne yapıyorsun. O benim özelim.
-Demek özelmiş.
-MİNHOOOĞĞĞĞ

Minho birden kaçmaya başlayınca Jisung çığlık atti. Minho üst kata doğru koşuyordu. Jisung da onun arkasından koşuyordu. Ama Minhonun bilmediği bir şey vardı. Jisung çok hızlı koşuyordu. Küçüklüğünden koşu yarışlarına katılır ve hep birinci olurdu. Okulda da bazen düzenlenen yarışlarda birincilikle dönüyordu. Bu yüzden kendisiyle her zaman gurur duyuyordu. Şimdide Minhonu hemen yakaladı. Jisung bir anda yatak odasında olan Minhonun üzerine atladı ve telefonu tuttu. Tabi Jisungun atlamasıyla ikiside yatağa düşmüştü.

-Yakaladımmm.
-Senin hakkında her şeyi biliyorum ama hızlı koştuğunu bilmiyordum.
-Oğrenmiş oldum cicim. Bu arada üstümde daha ne kadar duracaksın.
-Ay tamam kalktık.

Dedi Minho ve hemen kalkmak için kipirdarken kalkmadan Jisungun yanağını öptü.

-Ay ne yapıyorsun şapşik.

Dedi Jisung ve yanağını tutup yüzünü buruşturdu. Çok tatlı görünüyordu.

-Namusumu kirlettin piç.
-Ay özür dilerim anlık oldu canım.

Dedi Minho sırıtarak ve egolu bir tavırla.

-Neyse Minho gün gelecek bunun hesabını soracağım sana.
-Nasıl?

Yine sırıtıyordu piç.

-Sus Minhoda hazırlanalım.
-Pardon canım nereye?

Jisung Minhoya oyun oynarken ona Chana davetli olduklarını söylemeyi unutmuştu. Birden dınk etti Minhoya söylemediği.

-Bu gün Chan var ya arkadaşım ona davetliyiz.
-Haa az önce konuştuğun o muydu?
-AY EVETTTTTT CHANİMDA CHANİM.
-Hıhı.

Minho Jisunga küçük (eminim küçüktür) bir kıskançlık bakışı attı.

-Bu arada Jisung. Bir şey soracağım.
-Buyur.
-Eve gitmeyi düşünüyor musun?

Jisung Minhodan hiç böyle bir soru beklemiyordu. Zaten 3 gündür Minhoyla çok iyidi iyi vakit geçiriyordu. Eve gitmek o kavgalı olduğu eve yeniden dönmek istemiyordu. Minhonun yanından gutse bile eve gitmeyeceği kesindi zaten. Ve Jisungun düşüncesine göre Minho Jisungu hauatta eve gittiğinden emin oluncaya kadar burakmazdı.

-Bu soru için özür dilerim. Sadece merak ettim. Biliyorum senin için zor ama unutma baban kötü olsa bile annen iyi biri onu üzme.

Jisungtan cevap gelmediğini gören Minho onu üzdüğünü düşündü ve özür dileyip teselli etti. Ama Jisung yine boş boş gözünü bile kırpmadan Minhonun gözünün içine bakmaya devam ediyordu.

-Yok ya hayır sorun değil.

Jisung birden tüm düşüncelerinden ayrıldı ve kendinde cevap verme cesareti bulup cevap verdi.

-Tamam cicim hazırlanalım o zaman.

Minho niye yüzüne tatlı bir gülümseme yerleştirdi ve alaycı tavırla konuşmaya başladı.

-Bu çocuk çok şirin deliricem.
-NEEEEEEEEEEEEEE
-Bİ DK OLUM BEN BUNU İCİMDEN SOYLEMİSTİM NASİL DUYDUN İCİMEMİ GİRDİN LAN
-NE BAGİRİYOSUN SAPİK NE ALAKA DİSİNDAN SOYLEDİN DUYDUM İSTE AAAAAGGGG
-TAMAM SUS
-BAGİRMA VE AYRİCA BANA ŞİRİN DENMESİNDEN HOSLANMAM AMA O SENSEN AYRİ KONU CİCİM
-BEN SENİM CİCİN DEGİLİM VE AZ ONCE SOYLEDİKLERİMİ SANA SOYLEMEDİM
-Cidden mi?

Minhonun az öncekinin aksine yüzü soldu. Çocuğun hayatı karardı.

"Aferin Jisung şimdi gel könlünü al. Gülüşü gitti çocuğumun." dedi Jisung kendi kendine.

-Neyse cicim sende sirinsin. Bir an önce hazirlanda gidelim.
-Ayayayayay tam cicim.
-Cicili micili.

Nasılsınız bir kaç gündür bölüm atmıyorum farkındayım özür dilerim. Bayramınız kutlu olsun bu bayram size ugur getirsin tum isteklerinize ulasirsiniz insallah.💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Zorbam değişti.?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin