Zil çaldı. Bu günün dersleri bitmişti.
-Jisung!
-Efendim Minho.
-Şey çıkarken beni bekler misin?
-Neden?
-Önemli bir şey söyleyeceğim.
-Şimdi söyle.
-Jisung dışarıda bekle dedim bir şey diyeceğim.
-Tamam"Allah allah ne diyecek acaba? Ne diye bilirki? Yine uğraşmak için çağırıyordur her halde. Neyse"
Yaklaşık 20-25 dakikadır Minhoyu bekliyordu Jisung.
-Jisung
Uzaktan el sallayan Minho biraz hızlı adımlarla Jisung'un yanına geldi.
-Gideceğini düşünmüştüm. Beklemişsin.
-Ne söyleyecektin?
-Ha şey. Biraz yürümeye ne dersin?
-Ha?Jisung oldukca şaşırtmıştı. Zorbası ona gezmeyimi teklif ediyordu yoksa Jisung rüya mı görüyordu?
-Cevabını alalım Jisung bey?
-T-tamam olur.Jisung garip hissetmişti. Neden kabul ettiğini bilmiyordu ama o an Minho bu soruyu sorarken gözüne çok şirin görünmüştü. Ve Jisung hayır diyememişti. Zaten hayır desede sonu iyi olmazdı.
-E nasılsın Jisung?
-İyiyim sen?
-Bende iyiyim. Bir şey söylemek istiyorum.
-Söyle.
-Jisung senden hoşlanan biri var 2 yıldır ve sana açılmak istiyor. Bu yüzdende seni onunla görüştürmemi istiyor.
-Ne?!Kim? Nasıl?
-Dur bir bir cevap vereyim. Bizim sınıftan değil yan sınıftan. İsmini şu an söylemeyeceğim kendin az sonra kabul edersen onu görmeye gittiğimizde göreceksin. İki yıldır senden hoşlanıyor. Aslında sürekli peşinde sadece sen hissetmiyorsun. Şimdi onun yanına gitmeyi kabul ediyor musun?Jisung çok merak etmişti. Kimdi acaba. Kim zorbalık gören panik atağı anksiyetesi olan biri ile birlikte olmak isterdiki?
-Cevabın nedir?
-Ha?Jisung kafasındaki oluşan sorularla boğulurken Minho'nun verdiği soruyla irkildi.
-Cevabın diyorum, gidelim mi artık?
-Tamam.Minho'nun ağzından
Neden bunu yapmaya razı oldum cidden? Jisung bana hiç bir şey yapmamıştı. Her ne kadar onun zorbası olsamda onu kötülesemde artık kaç aydır bir hayli azaltmıştım bunları. Çünkü Jisung'u üzgün görmek istemiyordum. Nedenini bilmiyorum ama ona zorbalık yaparken gözlerinin dolmasını görmek kalbimi acıtıyor. Haksız yere, bana hiç bir şey yapmadığı halde yıllardır ona zorbalık yapıyordum ve artık içim el vermiyordu. Ve şu an bir kaç varoş Jisung'tan dayak yedi diye ben Jisung'u.....
-Gitmiyor muyuz Minho?
Bir süredir kendi düşüncelerine dalan Minho irkildi
-Ha? Ne, e-evet gidelim.
-İyi misin?Hadi ama Jisung sanane. Zorbanada iyi misin diye sormazsın. Kötü dese ne yapacaksın? Teselli mi edeceksin?Kendine gel.
-Yok iyiyim. Bir an bir şey aklıma geldi. Neyse önemli değil şimdi gidelim.
-Pist baksana geliyorlar.
-Hazır mısınız millet?
-Evet.
-Evet.
-Her zaman.-Geldik Jisung. Sen burada bekle ben onu çağırıp geleyim. Tamam mı?
-Tamam.Minho marketin yanındaki araya girdi.
-Bunu yapmak zorunda mısınız?
-Minho! Yine mi?!
-Tamam sustum burada.
-Okey şimdi sen çağır buraya gelsin ve sen git tamam mı senin işin burada bitti.
-Tamam.-Jisung gel hadi burda.
-Geliyorum.Ve beklenmedik bir şey. 2 kişi Jisung'un karşına çıktı. Biride arkadan Jisung'un gözleri kapadı. Ve Jisung'u dövmeye başladılar.
-Bana böyle yumruk atmıştın değil mi?
Diyerek Jisung'un dudağına bir tane yapıştırmıştı.
-Bir tanede burdan.
Diğeride karnına vurdu. Ve Jisung daha ağzını açmadan yere çöktü karnına vurduklarında gelen o anlık acıyla.
20 dakikadır dövüyorlardı. Ve bunu öyle arka bir yerde yapıyorlardı ki, çok az adamın geçtiği bir sokaktı.
-HEY HEY HEY
Gelen polis arabasının ve polisin sesini duydukları anda 3 zorba koşmaya başladı. Arabadan inen iki polis zobaları yakalamak için onların kaçtığı yöne kaçtılar. Diğeri ise Jisung'un yanına geldi.
-41-45'ten merkeze 41-45'ten merkeze. Bulunduğumuz yere acil ambulans gönderin. Tekrar ediyorum bulunduğumuz yere acil ambulans gönderin. Tamam.
-Hemen gönderiliriyor.Tamam-Hey, sakın uyuma tamam mı. Bana odaklan sakın kapatma gözlerini!
Bunu derken polis bir taraftanda Jisung'un siyah bir parçayla kapatılan gözlerini açıyordu.
Bu bölüm kısa oldu geçiş bölümü çünkü bundan sonra daha heyecan verici olaylar olacak bu gün yazıp atmaya çalışacağım diğer bölümü.Oylamayı ve bu bölüm hakkında fikirlerinizi yazmayı unutmayınn 💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbam değişti.?
Teen FictionJisungun zorbası olan Minhonun bir anda Jisunga yardım etmesi ve her seyin 180 derece değişmesi