14. Selam yakışıklı

1K 90 58
                                    

Jisung ve Minho odalarına hazırlanmaya gittiler. Yaklaşık 20 dakikadır odadalardı. Minho hazırlandı ve Jisung geldiği gün ona hazırladığı odanın yanına gelip kapıyı çaldı.

-Jisung hazır mısın?

İçeriden ses gelmiyordu.

-Jisunggg

Yine ses gelmiyordu.

-Bak giriyorum.

Minho içeri girdi ve içeride kimse yoktu.

-Jisung şakamı yapıyorsun? Nerdesin?

Banyoya bakmak için banyoya yöneldi. Kapıyı açtı ama kimse yoktu.

-Jisung eğer bu şakaysa hiç komik değil.

Minho endişelenmeye başlamıştı. Sadece 20 dakikalığına odasına gitmişti. Döndüğünde Jisung yoktu.
Birden aklına bir fikir geldi. Eğer Jisung evde değildise kapı içeriden açık olmalıydı. Çünkü Jisungta anahtar yoktu. Minho hemen kapının yanına gitti açıktı. Hemen eline telefonu aldı ve Jisung'u aradı.

"Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen biraz sonra arayın"

-Hay ben telefonun mk. Neyse Minho sakin ol şarjı bitmiştir. Yada ne malum mülteciler tarafından kaçırılıp zorla gelinlik giydirmedikleri. Olamaz Jisungum daha sen bana evet diyecektin. HAYİİRRRRRRRRRRRRR OLAMAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ NEDEEEEEENNNNNNNN.

Minho evde bağırırken kapı açıldı. Gelen Jisungtu ve içeri girer girmez Minhonun çığlıklarına maruz kaldı. Yazık çocuk kulaklarını kapamıştı ama ne fayda Minho bey öyle bir bağırıyorduki anlatılamaz. Resmen yüksek notaya çıkmıştı.

-MİNHOOOOOOOOOO.

Minho Jisungun kendi ismine seslenmesiyle hemen sustu.

-JİSUNG BOCUSUM NEREDEYDİN CİMCİMEM
-sakin ol cnm dışarı çıktım hava almak için.

Minho birden Jisunga doğru adımladı ve bir anda Jisunga sarıldı.

-APTAL MERAK ETTİM O KADAR GEL BURAYA CİMCİMEM.
-MİNHOOO DUR KEMİKLERİM KIRILDI.
-ONU BANA HABER VERMEDEN GUTTİGİNDE DUSUNECEKTİNİZ JİSUNG BEY.

Minho Jisungtan ayrıldıktan sonra söylendi.

-Neyse hazırlandın mı? Chan mesaj atmıştı nerdesiniz diye sordu yoldayız dedim.
-Lan aptal mısın neden yoldayız diyosun çocuk.
-Demek aptal ha? Demek ben senin gözünde aptalım. Bitti bu ilişki Minho ayrılıyorum.

Jisungun bu söyledikleri tabikide şakaydı. Minhoyla uğraşmayı seviyordu. Jisungun bu drama queenliye karşı savunmasız olan Minho Jisunga garip bakışlar atıyordu.

-Tamam bocusum özür dilerim cicim. Sen benim cicimsin,bocusumsun affer beni cicimcimem
-Ay tamam acıdım. Neyse gidelim artık bakıyorumda hazırsın.
-Tamam bir dk anahtarı alayım.
-Anahtar burda kapının üzerinde.
-Ay salak
-NEEE

Jisungun yine gözleri büyüdü Ve yine dramaya başlamak için tam ağzını açıyorduki.

-Cicim demek istedim

Dedi Minho.

-Ay tamam cicimde anahtar burda.
-Ay onu demiyorum canım arabanın anahtarı.
-Hadi canım geç dalganı senin araban mı var?
-Ha?

Minho yüzünü buruşturup Jisunga bakmaya başladı.

-Tabiki var arabam. Görmedin mi?
-Hadi hadi ye babam ye ye ye ha babam ha ha ha.
-Gectik şarkı moduna yine.
-Evet canım geçtik.
-Jisung hızlı olsan ve bu saçmalılara son versen iyi edersin çünkü Chan arıyor.

Zorbam değişti.?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin