10.

1.5K 144 93
                                    

Jisung duyduğu yabancı olmayan sesle arkasına doğru döndü. Ve Minhoyu gördü.
-Gelsene aptal çocuk ıslanacaksın. Naz mı yapıyorsun?

Jisung hemen Minhonun yanına gitti ve şemsiyenin altına sığındı. Şemsiye küçük olduğundan Minho ve Jisung bir birlerine yakın yürümek zorundaydılar ve bu yüzden bir birlerini iterek yürüyorlardı.

-Jisung çekilsene. Düşüncem şimdi.
-Asıl sen çekil ıslandım burda.
-Farkındaysan şemsiye benim.
-Tamam sustum.
-Nereye gidiyoruz ayrıca?
-Bilmem nereye gidiyoruz.
-Gel benim eve gidelim. Evden kovulmuşa benziyorsun.
-Bi dk ne?

Jisung anlık şok geçirmişti Minho'nun onu evine davet ettiği için ayrıca kendisinin evden kovulduğu açık etmemesi için hemen toparlanmıştı.

-Tamam olur gidelim.
-Cidden evden kovuldun değil mi?
-Nasıl anladın?
-Şey..

Şimdi Minho nasıl onh tüm gün izlediğini anlata bilirdi.

-Hiss ettim. 6. hissim kuvvetlidirde.
-Hıhı eminim öyledir.
-Ne yoksa seni takip ettiğimi mi söylüyorsun?
-Drr kaybettin. Ben öyle bir şey söylemedim ve ya ima etmedim. Sen ise kendin kendini açığa çıkardın.
-Sus istersen yoksa benim evden de kovulacalsın
-Superrr haklıymışım.

Bu ikili kavga ede ede eve gittiler.

-Ev biraz dağınık kusura bakma
-Sorun değil hem dağınık değil çok.
-İstersen kiyafet vereyim üzerini değiş. Islanmışsın.
-Evet olur.
-Sen rahatına bak bende sana uygun kıyafet seçeyim.

Jisung hala şoktaydı. Şu an olanlara inanamıyordu. Rüya gibi geliyordu ona. Yani yıllardır zorbası olan kişinin evindeydi ve olduğu durumdan hiç rahatsız değildi. Aksine mutluydu. Evinde olmaktan daha huzurlu hiss ediyordu. Ve açıkçası Minhoya nefret beslemiyordu. O hiç bir zaman Minhoya nefret beslememişti. Yaptığı onca şeye rağmen.

-Al. Umarım sana olurlar.
-Olmasada sorun değil üzerimdekilerle idare ederim.

Verdiği kiyafetleri giyindim.

-Oha çok güzel oldu.
-Tam üzerimeymiş.
-Gel oturalım.

Öylece boş boş bir birimize bakıyorduk. Hiç bir şey yaptığımız yoktu. Söz açmaya çalışıyorduk ama her defasında susuyorduk.

-Film izlemeye ne dersin?
-Film izleyelim mi?

Sonunda sessizliği aynı anda konuşmamızla bozmuştuk. Sonunda cidden.

-Hangi filimleri seversin hannie?

Neee hannie mii???? EN SEVDİYYİM TAKMA İSMİM AMA MİNHO BUNU NEREDEN BİLİYORDU. NEYSE NE ÇOK HOŞUMA GİTMİŞTİ.

-Korku filmine ne dersin know??

Bende ona şirin olam takma ismiyle seslenmek istedim ama aklıma bir şey gelmedi. Ayrıca Lee Know/Minho 'ya nasıl şirin bir isim bula bilirimki?

-Demek know ha? Han?!
-Evet know.
-Neyse HAN
-Neyse KNOW.

Baya bi gülmüştük. Komik ama Know. Neyse hikayeye devam edelim düşüncelerimle hikayeyi boluyorum. Özür hayalet okuyucularım.

-Nerde kalmıştık hannie?
-Korku filmi diyordum izleyelim diyordum.
-Klassik başka şey izleyelim.
-Korkuyorum demiyorsunda başka bir şey izleyelim diyorsun.
-Korkmak ve ben? Aynı cümlede izleyelim sorun yok han.

Korku filmi izlemeye başlamıştık ve Minho korkuyordu. Belli etmesede arada üzerime sıçrıyordu. Bi ara bende korkmuştum yalan yok. Baya etkileyici filimdi. Daha filmin 1 saati yeni bitmişti ki, Minho uyuya kaldı. Bende onu uyandırmamak için bilgisayarı kapadım. Ve üzerini örtüp diğer koltukta uyuya kaldım

Yazmaktan baya elimin yorulduğu bölüm oldu. OWNXOWJDİWJDBWİD neyse nasılsınız?🫶🏻🫶🏻

Zorbam değişti.?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin