18.Her şey bitsin.

920 67 31
                                    

Yeni hyunin ficim çıktı göz atarsanız sevinirim ismi sessizlik bozuldu. Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın 🤍

-Minho.

Hıçkırarak ağlayan Minho kapıdan ona seslenen Jisungu daha yeni fark etmişti.

-Çok duygusal bir dizi izliyordumda.
-Yalancı piç.
-Pic falan ayıp oluyo bilader.
-Bilader?
-Aynen öyle.
-Seni terk ediyorum Lee Minho.
-Tamam bitanem şaka yapıyordum. Zaten sabahtan beri saçma diyalog kuruyoruz. Yazarın kafası gitmiş iyice.
Yazar-Ben napim ya yazacak bir şey bulamıyorum.
-O zaman yazar olmasaydın karı.
-Seni Minhodan ayırayım gör sen.
-Dua etki yazarsın.
-Evet Jisung öyleyim 🤭
-Neyse yazmaya devam et konuşalım bitanemle.
-Dur Minho aklıma bir şey gelmiyor.
-Minho sen niye ağlıyordun?
-Duygusal dizi.
-Yalancı önünde telefon bilgisayar yok nereden izliyordun.
-Şey ıı kafamda kuruyordum canım.
-Bende yedim.
-Neyi?
-Yalanı diyorum. Fesatsın
-Ne bu saçma diyalogumuz?
-Ne bileyim ben yazarın suçu.
yazar- bulamıyorum bi şey.
-Minho.
-Efendim.
-Şimdi bana doğruyu söyle neden ağlıyordun?

Jisung Minhonun yatağına yaklaştı ve onun elini tuttu.

-Öylesine eskileri hatırladım. Sana yaşattığım onca şey seni rezil ettigim onca zaman bunları kendime yediremiyorum çok zor geliyor. Sana bunları yaptığım için ne kadar aff dilesem az. Sen beni sözde affetsende biliyorum ben kalbinin bir yerinde sana yaptığım onca şey için beni suçluyorsun. Bunda haklısın. Çünki ben san ao karat ağır şeyler yaşattım ki, sana o kadar ağır şeyler söyledim ki.
-Bak Minho kalbimin her yeri sana ait ve ait olmayada devam edecek. Ve düşündüğün yanlış sen bana nelerde söylesen yapsan ben o zamanlar bile sana aşıktım ve senin söylediklerin o kadar çok acıtıyordu beni.
-Ama acıtıyordu işte.

Minhonun gözünden yaşlar akıyordu.

-Minho gidelim.
-Nereye?
-Başka bir şehire bu şehir sana ve bana iyi gelmiyor. Küçük bir ev tutarız, çalışırız para kazanırız. Yeni okul yeni hayat tüm kötü anlarımızı burada bırakırız. Lütfen gidelim.
-Ailen peki onlar seni arayacaklar, ayrıca ev almak için iş bulana kadar masraflarımızı karşılamak için bolca paraya ihtiyacımız var.
-Bizim 2 evimiz var birini satarım zaten kullanılmıyor. Babamın hesabında da para alırım.
-Peki ya fark eder ve polise ihbar ederse?
-Bana yaşattığı onca şeyden sonra yüzü olmaz hem çok para kazanıyor o hiç fark etmez bile para eksildigini. Hem beni şikayet ederse bana yaşattıklarını polise anlatırım ve bu onun için iyi olmaz.
-O zaman ne duruyoruz. Hadi hazırlanalım.

Ikiside ağlarken göz yaşlarını sildiler ve hazırlanmaya başladılar. Munho evden eşyalarını alıyordu. Jisung ise evi satmaya çalışıyordu. Evi satmak kolay olacaktı çünkü bu evi almak isteyen çok fazla kişi vardı. Ev güzel bir yerde yerleştiği içindi her halde. Jisung ilanı yerleştirir yerleştirmez alıcılar yazmaya başladılar. Jisung en çok para verene sattı evi. Ve içinden "Vay be baba seninde ban iyiliğin dokunurmuş." Bundan sonra biket aramaya başladı ve akşam 9 için bir biket aldı. Gidecekleri yer uzak değildi. Şu an oldukları şehirden 5 saatlik uçak mesafesindeydi. Bu yüzden istedikleri yere istedikleri yeni hayata daha çabuk ayak atacaklardı.

Saat 5e geliyordu. Minho bavulları topluyor Jisung ise yeni yazacakları yerde ev, okul ve çalışacakları yer arıyordu. Hepsinide bulmuştu. Yeni 2 katlı bahçeli olan küçük bir ev bulmuştu. Okul ise eve çok yakındı. 10 dakikalık bir mesafedeydi. Iş yeri ise evlerine yakın bir kafedeydi.

Saat 6da ikiside tam hazırdı ve hava limanına doğru gidiyorlardı. 3 saat uçağı bekledikten sonra sorunsuz bir uçak yolculuğu yaşamış ve saat 2 civarı yeni şehire adımlarını atmışlardı. Evi sahibinden almış ve eşyalarını yerleştirmiştiler. Evi eşyalı almışdılar onlar için daha kolay olsun diye. Ve yarında ilk olarak işe gideceklerdi.

Işe gittiklerinde oranın sahipleri Hyunin çifti ile tanışmış ve çok iyi anlaşmıştılar. Şimdi onlar mutlu olacaklardı.

Ve bir hikayenin daha sonuna geldik umarım Minho ve Jisung çifti sorunsuz bir ömür sürürler ve okuyatak iyi yerlere gelirler.

Finalll yazarken duygulanmadım değil. Bu benim ilk ficimdi ve çok fazla eksiklerim var ve bir ara bu ficden sıkılıp yazmamıştım yeni hyunin fici yazmıştım ve buna çok değer vermemiştim öylece bırakmayı düşünüyordum ama olmadı bu ficden ayrılmadım. Umarım final istediğiniz gibi olmuştur yeni  daha iyi ficlerde görüşmek üzere🤍

Zorbam değişti.?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin