Yenu hyunin ficim çıktı göz atarsanız sevinirim ismi sessizlik bozuldu. Bu fic benim için çok özel okursanız sevinirim. Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın🤍
Ikiside yorugundu o yüzden hemen uyumak istiyorlardı. Jisung misafir odasında kalıyordu ve Minho kendi odasında uyuyordu. Jisung yorgun olmasına bakmayarak uyuyamıyordu. Kafasındaki düşünceler uyumasını engelliyordu. Yaşadıklarını düşünüyordu.
Her şey Minhonun ona o karlı günde şemsiye vermesi ile başladı. Jisung o kadar kısa sürede alıştı ki Minhoya. Onu ailesinden daha çok seviyordu şimdi. Gerçi ailesini hiç sevmiyordu. Neden sevsinki ailesini baksanıza kaç gündür evde yokum ama hiç biri beni aramıyor hiç biri benim nerede olduğumu sorgulamıyor. Babam diğer sevimli karısı ve sevimli kızıyla birliktedir şimdi ya annesi? Oda onu aldatan aşkından ölüp bittiği babası için sürünüyordur o yüzden kendi çocuğunu hatırlamıyordur. Annem o şerefsiz beş para etmez adamı o kadar çok seviyorduki bir gün 3 karıyla üstüne gelse onu evine alacaktır.
Minho ise onu çok seviyordu. Dışardan öyle görünmesede yumuşak kalpliydi Minho. Sevdiğine değer veren biriydi. Bu ailesini kayb ettikten sonra olmuştur büyük ihtimal. Çünki Jisuga zarar gelmesini istemiyordu. Onu her şeyden koruyordu.
Jisung bu düşüncelerle yavaş yavaş uykusu geldi ve göz kapakları ağırlık etmeye başladı. Derin düşüncelerle uyuya kaldı.
Minhoda uyuyamıyordu. Oda Jisung gibi düşünüyordu. Jisung çok çocuk gibi biriydi çok hassas bir kalbi vardi. Umrunda değilmiş gibi gösterse de her şeyi çok önemsiyordu. Ona söylenilen en anlamsız sözleri bile umursuyordu. Ve üzülüyordu. Minho ise onun üzülmesini istemiyordu ve şu an it gibi pişmandı Jisunga yaptığı onca şey için onu nasıl rezil ettiğini hatırladı.
Yıl 2021 lise 2. sınıf.
Minho yine Jisungla uğraşmak dalga geçmek için bir sebep arıyordu ve nasılsa Jisungun cinsel yönlemini öğrenmişti.Jisung hetero değildi gerçi Minhoda hetero değildi ama bunu kimse bilmiyordu ve bilmelerinide istemezdi. Kendiside öyleydi ama Jisungla bunun için dalga geçecekti. Ve harika bir dalga konusuydu. Zamanını bekliyordu Minho. Jisung normalde sınıftan hiç çıkmazdı. Kantine falan gitmezdi ama Minho onu kantine göndermek ve onu orda herkesin içinde rezil etmek istiyordu bunu yapacaktı da.
-Pist gay baksana buraya.
Jisung bu gün Minhonun ona bir çok kez "gay" dediği için artık Minhonun gözünde olan "kendi ismini" biliyordu ve o yüzden Minhoya döndü.
-Kantine git ve 3 tane meyve suyu al gel. Haydi hızlı. 2 dakikaya burda ol.
-Ama kantin dolu şimdi.
-Hey sen ne cüretle benim sözümün üzerine söz getirirsin ha?Minho bunu değip oturduğu öğretmen masanın üzerinden kalktı ve en arka sırada oturan Jisungun üzerine yürüdü.
-2 dakika çok gelmis sana sanırım. 1 dakikaya burda ol hemen al gel. Hemen. Eğer bir dakika içinde gelmezsen o meyve suyunu kafanda patlatırım. Anlaşıldı mı?
-T tamam.Jisung göz yaşlarını zorla tutuyordu. Hemen kalktı ve kantine doğru yol aldı nede olsa zamanı azdı değil mi? Koşarak kantine yetişti. Insanları iterek sıranın önüne gelmek istiyordu. Kantindekiler ony iterek yavaş olmasını söylüyordu. Ama Jisungun şu an bunları düşünecek zamanı yoktu. Ama kim bile bilirdiki Minhoda onun arkasından gelmiş onu rezil edecekti.
-Jisung buraya gel HEMEN.
Minho sesini kaldırdığında Jisung ona doğru döndü. Minho yüksek bağırdığı için her kes ona dönmüş ve kantinde sessizlik olmuştu. Her kes ikisini izliyordu. Jisung yavaş ve korkal adımlarla Minhoya doğru ilerliyordu. Jisung 1 dakikanın dolduğunu ve Minhonun o yüzden onu çağırdığını zann ediyordu.
-Çabuk olsana pis gay.
Ve Jisung bu duyduğunun üzerine olduğu yerde donup kaldı. Bunu nasıl düşünmemişti. Şimdi kantindeki herkes kendi arasında "a gay mi?" "duydunuz mu gaymis" diye fısıltılar duyuyordu. O an o kadar kötü hissetmişti ki kendisini. Kalbi sıkışıyordu başı dönüyordu. Hemen oradan uzaklaştı Minhonun onu oradan uzaklaştığı için sonradan döveceğine aldırmadan oradan çıktı ve lavaboya koştu. Orada bağırarak ağladı o kadar ağladı ki ağlamasını zar zor durdurduğunda diğer ders bitmişti ve zil çalınmıştı. Gözleri şişmiş ve kıpkırmızı olmuştu. Yüzü ve burnuda hafif kızarmıştı. Kendisini birazda olsa zorda olsa toparladı ve müdürün odasına gidip izin aldı ve o gün eve gittiğinde intihar girişiminde bulundu ama başaramadı. Kestiği yer damarın üzerine gelmiyordu. Sadece kan akıyordu.
Günümüz
Minho bir anda gözlerinden akan yaşları hiss etti. O gün Jisuga bunu yaptığı için ağlıyordu. Evet şu an Mimho ağlıyordu. Ve kapıda onu izleyen Jisungtan habersizdi. Sadece küçük hıçkırıklar eşliğinde içinde ağlıyordu.
Nasıl buldunuz yenu bölümü? Diğer bölüm yada ondan sonraki bölüm final.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbam değişti.?
Teen FictionJisungun zorbası olan Minhonun bir anda Jisunga yardım etmesi ve her seyin 180 derece değişmesi