14

2.3K 273 587
                                    

Yazardan

"ÖZÜR DİLE!"

"BANA VURAN SENSİN! BEN NİYE OZÜR DİLECEĞİM?"

"OROSPU OLDUĞUN İÇİN."

"Minjeong sakin."

"SUNBAE NE SAKİNİ YA?"

Koridordaki kavgalarını gören Mina Hoca çocukların hepsini okuldan sonra boş sınıfa toplamıştı. Okuldaki işlerini yarım saate halledeceğini, o zamana kadar birbirlerinden özür dilemelerini söylemişti. Şuanda ise boş sınıfta dağılmış saçlarını düzeltmeye çalışan Hinata, patlayan dudağını kontrol eden Riki, tam bir enayi gibi Riki için endişelenen Sunoo, Sunoo'nun iyi olduğundan emin olmaya çalışan Juyeon ve Jungwon, Hinata'yı tekrar yolmamak için zor duran Minjeong, Minjeong'u sakinleştirmeye çalışan Heeseung ve Riki'nin başında bildiği tüm küfürleri sayan Sunghoon vardı.

Hyunjin ise Riki'nin dudağını patlattığı için ellerini yıkamaya gitmişti.

"Hadi her şeyi anladım amına koyayım, Riki niye dayak yedi?"

Heeseung sorusuyla beraber dikkatleri üzerine çekmişti. Ona cevap vermeden önce Sunghoon, Riki'nin kafasına bir tokat geçirmişti.

"Bu aptal orospu çocuğu Minjeong'u durdurmaya çalıştı çünkü. Manitasının ettiği laflardan haberi yok."

"Manitam falan değil. Kavga etmesinler diye ayırmaya çalışmıştım."

"Seni de dövmemi istiyorsun herhalde."

Riki'nin üstüne yürüyen Minjeong'u Sunoo durdurmuştu.

"Bir Hyunjin'in Felix enayiliği, bir de Sunoo'nun Riki enayiliği. Her seferinde şaşırtıyor beni."

Sinirli bir şekilde gülen Jungwon ortamdakileri biraz korkutmuştu. O sırada içeri giren Hyunjin kapıyı sertçe kapatmıştı.

"Özür dilerim. Dayağı hak etmiştim birazcık."

"Tabii hak etmiştin lan göt."

Sunghoon yine Riki'nin kafasına bir tokat geçirmişti.

"Hinata sen de özür dile."

"Ciddi misin Riki?"

"Benimle konuşmak istiyorsan değer verdiğim arkadaşlarımla da iyi olmalısın. Önce Minjeong'dan sonra Sunoo'dan özür dile."

"İyi be. Özür dilerim Minjeong, özür dilerim Sunoo. Oldu mu?"

"Oldu. Siktir git şimdi."

Son sözü söyleyen kişinin Riki olmasını isterdi Sunoo. Fakat Hinata'yı kovan kişi Juyeon olmuştu.

Sınıftan çıkan Hinata gülümseyerek Riki'ye el sallamış ve çıkmıştı.

O çıktıktan sonra arkasından bakmıştı bir süre Sunoo. Yaşadıklarını düşünmüştü. Daha fazla düşünmenin yine aynı şeye sebep olacağını bildiğinden durdurmaya çalıştı kendini.

"Özür dilerim Sunoo."

"Gerek yok."

"Salak Sunoo. Kalk gidelim Aeri çağırmıştı beni. Biraz makyaj ve dedikodu ile her şey düzelir."

Aslında Aeri falan çağırmamıştı Minjeong'u. Sadece Minjeong, Jungwon'un gözleriyle vermeye çalıştığı mesajı anlamıştı. Bu yüzden Sunoo'yu sınıftan çıkarmıştı.

"Riki pezevenk gibi davranma artık."

"Ne?"

"Hinata ile ilgileniyorsan bile onu bizim önümüze koyma. Daha doğrusu Sunoo'nun."

Let Me In | SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin