Yazardan
Zaman hızlıca geçmiş ve dönemin sonuna gelmişlerdi. Tüm yıl boyunca yatıp son iki ay çalışmaya başlayan Heeseung ve Sunghoon sınav derdinde, diğerleri ise 11/E sınıfı olarak yıl sonu yapılacak spor etkinliğini kazanma derdindeydi.
Her sene Hanlim Lisesi'nde okulun son haftası spor etkinlikleri düzenleniyordu. Pazartesi günü dokuzuncu, salı günü onuncu, çarşamba günü on birinci ve perşembe günü on ikinci sınıflar kendi aralarında yarışıyorlardı. Cuma günü ise kazanan sınıflar için ödül töreni yapıp karneler veriliyordu ve tatile giriyorlardı.
Geçen sene 10/E olarak ikinci olmuşlardı. Bu sene ise C şubesine karşı birinci olmakta kararlıydılar.
"Arkadaşlar yarışlar belirlenmiş!"
Sınıfa elindeki kağıt ile giren Minho tüm sınıfın dikkatini üzerine toplamıştı. Öğretmen masasına bıraktığı kağıda toplaşan sınıf, yapılacak yarışlara ve kişi sayısına göz gezdirmeye başlamıştı.
"Ya, okuyamıyorum ben. Biriniz okusun."
Arkada kaldığı için göremeyen Jungwon için Riki okumaya başlamıştı kağıtta yazanları.
"Her zamanki gibi her sınıftan 14 kişi katılıyor. Koşu için 3 erkek, ok atma için 2 erkek ve 2 kız, halat çekme için 5 kız ve 5 erkek, ip atlama için de kız erkek karışık 6 kişi. Bazı kişiler iki kere oynayacak."
"Katılmak isteyenler el kaldırsın isim alacağım ona göre. Kim hangisine katılsın onları belirleyelim sonra."
Minho sınıf başkanı olarak sorusunu sorduğunda 13 kişi el kaldırmıştı. Geri kalan 10 kişi sorumluluk almak istemiyorlardı. Sunoo'nun elini kaldırmadığını fark eden Riki anında yalvarmaya başlamıştı.
"Bebeğim lütfen ya. Eğleniriz bak hadi."
"Ya benim yüzümden kaybedersek Riki?"
"Niye senin yüzünden kaybedelim ki? Ayrıca seni suçlayacak kimse yok sınıfta merak etme. Suçlayan olursa da hallederiz boşver sen orasını."
"Ama-"
"Sunoo sen katılmıyor musun? Neden ki?"
"İyi olduğum bir şey yok ki Ryu."
"Şaka mısın? Cinsiyetçilik anlamında söylemiyorum fakat aramızdaki çoğu kızdan zayıfsın. İp atlamada iyi olursun diye düşünmüştüm."
"Bence de."
Sınıftan gelen onaylamalarla beraber Sunoo yarışmayı bir kenara atıp ne zaman diğerleriyle bu kadar yakınlaştığını düşünmüştü. Riki ile tanışmasından sonra yavaş yavaş tüm sınıf ile kaynaşmıştı. Tüm arkadaşlarının onu cesaretlendirmesi pahabiçilemez bir şeydi Sunoo için. İçinden bir kez daha Riki'ye teşekkür ettikten sonra başını yukarı aşağı sallamıştı kabul ettiğini belirtmek için. Riki de sevgilisinin yanağına sulu bir öpücük bırakmıştı. O öper öpmez Sunoo Riki'yi yargıladığını açıkça belirten bir bakış atıp öptüğü yeri silmişti. O sildiği anda Riki gülüp tekrar öpmüştü.
"Tamam o zaman katılacak kişileri sayıyorum eksik olan varsa söylesin. Riki, Jungwon, Hyunjin, Minjeong, Aeri, Yeji, Nicholas, Jo, Haewon, Minji, Hanni, Ryujin, Sunoo ve ben. Tamam mıyız?"
"Eveet."
Sınıf hep bir ağızdan konuştuğunda kimin hangi yarışa katılması gerektiği hakkında konuşmaya başlamışlardı. Yaklaşık 5-6 dakikalık bir tartışmadan sonra Minho tekrar sınıfı susturmuş ve kağıda yazdıklarını okumaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let Me In | Sunki
FanfictionRiki, kimseyle konuşmayan sıra arkadaşının üstünde eski bir akımı dener...