18

2.4K 261 481
                                    

Yazardan

Sarhoş hâliyle ne olduğunu anlamaya çalışan Sunoo, sırf kavga etmek için dışarıya çıkan ikilinin peşinden gitmeye çalışıyordu. Gitmeden önce yaklaşık 3-4 bardak daha içmiş ve iyice sarhoş olmuştu.

Yalpalayarak yürüdüğü için yolda çarpıştığı kişilerden gülümseyerek özür diliyordu. Sunoo'nun bu tatlı hâline hayran kalan diğerleri de hiçbir sorun çıkarmadan özrünü kabul ediyorlardı.

"Açıkla şimdi."

"Neden bahsediyorsun anlamıyorum. Ayrıca saygı eklerin nerede?"

"Götüne sokturma saygı eklerini. Seni ben sanan birini nasıl öpmeye çalışabilirsin? Nasıl bir yüzsüzlük bu?"

"Sonuç olarak ben amacıma ulaşmış olacaktım."

Sinirlenen Riki fiziksel bir kavga çıkartmamak için kendini zor tutuyordu. İkisinin arasında onları dinleyen Sunoo'nun her şeyi unutabilmesini diliyordu içinden.

"Ne amacı amına koyayım? Ne oldu, aşıktın sen Sunoo'ya?"

"Buna mı?"

Gülerek eliyle Sunoo'yu işaret etmişti Juyeon. Belki neler olduğunu yarın hatırlayamayacaktı fakat şuan kalbi kırılıyordu Sunoo'nun. Kafası gayet güzel olduğu için düşünemiyordu fakat söylenenleri az çok anlıyordu. Şuana kadar anksiyete krizine girmemesinin sebebi de buydu.

"Sadece Hinata rica etti Sunoo'yu oyalamamı. Aşık olduğum kız için de her şeyi yapabilirim Riki."

"Aşık olduğun kız da, sen de orospu çocuğusunuz."

Kendini tutmayı başaramayıp yumruğunu Juyeon'un yüzüne geçirmişti Riki. Yere düşen Juyeon'un üstüne çıkıp tekrar vuracakken ağlayan Sunoo'yu fark edip durmuştu. Riki'nin durmasını fırsat bilen Juyeon da ağzının içinde bir şeyler mırıldanarak hızlıca uzaklaşmıştı.

"Sunoo, üzgünüm."

"Az kalsın öpecektim ben."

"Sorun değil. Bak öpmedin sen onu."

Nefes aldıktan sonra ağlaması hiddetlenmişti Sunoo'nun. Bahçenin yeşil çimleri üzerine çökmüş ağlıyordu sadece.

"Sen sandım Riki."

"O yüzden mi öpmek istedin?"

Sarhoş insanlar doğruyu söyler bilgisini test etmek istiyordu Riki. Bunun yeri ve zamanı olmadığının farkındaydı fakat düşüncelerinin doğruluğundan emin olmak istiyordu. Karşısındaki oğlanın pembe saçlarını kulağının arkasına sıkıştırmış ve gözyaşlarını silmişti.

" Juyeon hyungu öpmek istemedim ki."

"Kimi öpmek istedin Sunoo?"

"Sıra arkadaşımı."

Elleri durmuştu Riki'nin. Sadece sulu gözlerle kendisine bakan sevdiğine odaklanmıştı. Villanın içinden gelen ışıklar Sunoo'nun gözünde bir parıltı yaratıyordu. Büyülendiğini hissediyordu Riki.

Bir anda ağlaması tamamen durup gülmeye başlamıştı Sunoo.

"Baksana, sana bir sır vereyim mi? Benim bir sıra arkadaşım var. Ama keşke arkadaşım olmasa."

Derin bir nefes alıp dudaklarını büzmüş ve konuşmaya devam etmişti. Gülümseyerek izliyordu karşısındaki bedeni Riki.

"Onu gördüğümde midem kasılıyor, ellerim titriyor, avuçlarım terliyor... Her zaman gülsün, her zaman mutlu olsun istiyorum. Ben ona aşığım sanırım."

Let Me In | SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin