Yazardan
"Kadroyu sayın eksik var mı?"
"Felix ve ben buradayız, Jakehoon burada, Minsung burada, Jaywon burada, Heeseung sapı burada. Sunki yok."
Jisung'un sorduğu soruya cevap vermişti Hyunjin. Kavurucu güneşin altında konser kuyruğunda bekliyorlardı saatlerdir. Lavaboya gitmek için ayrılan Sunoo ve Riki de hâlâ gelmemişlerdi.
Txt'yi görecekleri için kafayı yiyen Moa çift, konser için içeri alımlar başlamadan biraz önce arkadaşlarının yanından ayrılmışlardı. Şuanda ise rastgele bir kafenin lavabosunda Sunoo makyajını düzeltmeye, Riki de onu güzel olduğunu ikna edip bir an önce konser alanına gitmeye çalışıyordu.
"Tamam! Bitti işim gidelim hadi."
"Sonunda be!"
"İçine Jungwon kaçmış gibi konuşma lütfen Riki'cim."
"Biraz daha burada beklersek içime cin kaçmış gibi bile konuşabilirim sevgilim."
Lavabodan ayrılıp konser sırasına geri gittiklerinde yavaş yavaş alımların başladığını görüp hızlıca arkadaşlarının yanına gitmişlerdi. Geç geldikleri için bir ton azar yedikten sonra lightsticklerini kontrol etmişlerdi. Birlikte birkaç fotoğraf çekindikten sonra Sunoo bir anlığına yaşadığı şeyleri sorgulamaya başlamıştı. Bunların başında da ne ara gruplarına girdiğini bilmediği Minho vardı.
Kendisi ve sevgilisinin en sevdiği gruplardan biri olan Txt'nin konserindeydi arkadaşlarıyla birlikte. On birinci sınıfın başına kadar kimseyle konuşmayan Sunoo'nun şuan mezun olan arkadaşları bile vardı. En önemlisi de sevgilisi Riki ile ilk yıllarına gireceklerdi.
"Biraz daha zorlasak Fifteen olarak çıkış yaparız ya kalabalığa bak amına koyayım. 11 kişi, üç gruba ayrılsak, toplam bir grup, etti sana Fifteen."
İçeriye girerken konuşan Sunghoon'u Sunki ikilisi dışında herkes dinlemiş ve gülmüştü. Sunki'miz de koltuklarının tahmin ettiklerinden daha yakın olmasına çıldırmak ve el ele tutuşarak zıplamakla meşguldü.
Alanın dolmasını beklerken heyecanlı heyecanlı sohbet edip hangi şarkıları sergilemelerini istedikleri hakkında konuşuyorlardı.
"Good boy gone bad bekliyorum ben."
"Çok basit cevap. Way Home istiyorum."
"New Rules performansı bekliyorum."
Herkesten ayrı bir ses çıkarken ışıkların kapanmasıyla beraber Sunoo çığlığı basmıştı tıpkı stadyumdaki diğer herkes gibi. Tabii Sunoo'nun ne ara bu hâle geldiğini merak eden arkadaşları hayretle izliyorlardı. Sevgilisi ise Sunoo eğlendiği için ve artık istediği gibi davranabildiği için mutluydu.
"CHOİ SOOBİİİN!"
"CHOİ YEONJUUUN!"
Birlikte bağıran Sunoo ve Riki birbirlerine bakıp gülüyorlar ve şarkılara bağıra bağıra eşlik etmeye devam ediyorlardı. Riki Sunoo sayesinde Moa olmuştu ve biası kesinlikle Yeonjun'du. İlk başta Sunoo biasının Soobin olduğunu ve Yeonbin shiplediğini söylediği için Yeonjun'u tanımak istese de, daha sonrasında en büyük fanboyu olmuştu.
Sugar Rush Ride melodisi konser alanında yankılandığında Riki'nin sağında oturan Jake, Sunoo'yu işaret etmişti.
"TANIDIK GELDİ Mİ KANKA?"
Bağırarak söylese de normal bir tonmuş gibi anlayan Riki sertçe Jake'in omzuna vurmuştu. Sunoo ise Soobin'in sarı saçlarıyla ilgili çıldırmakla meşguldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let Me In | Sunki
Fiksi PenggemarRiki, kimseyle konuşmayan sıra arkadaşının üstünde eski bir akımı dener...