8.

342 35 1
                                    

21:23

Já:
Kde je ta párty?

Já:
Hej!

Já:
Kde jseš?

Já:
Tak prvně chceš, abych
přišel a pak ani nemůžeš
normálně odepsat?

HelloKitty😺:
😮

HelloKitty😺:
Hannie! Ty přijdeš?

Já:
Ne, když nemám tušení,
kde to je

HelloKitty😺:
Jo. Promiň

HelloKitty😺:
Je to u Jacksona Wanga

HelloKitty😺:
Znáš ho, ne? Je taky ve
čtvrťáku

Já:
Jo, vím kde

Já:
Budu tam

HelloKitty😺:
Počkám si na tebe 😘

---

Pocit nervozity byl silnější než kdy jindy. Vážně ho teď potkám? Pochybuju, že se mi jen tak ukáže... Mám ho tu hledat?

Vešel jsem do obrovského domu rodiny Wang. Měl jsem takový lehký pocit deja vu, neb jsem si okamžitě vybavil tu párty u Minha. Co jsem slyšel Jackson a Minho se jakoby předhání, kdo dělá lepší párty. Je to vyrovnaný souboj, řekl bych.

Oh. Já o vlku a vlk je tady.

Hnědovlasý kluk si to mířil mým směrem. Nikdy jsme se moc nebavili a tak mě překvapilo, když mě oslovil jménem.

,,Ty budeš Han, že? Jeden kámoš se zmínil, že sem přijdeš," přátelsky mi hodil ruku kolem ramen a vedl nás do útrob domu.

,,Kdo?"

,,Hm?"

,,Kdo se zmínil?" Snažil jsem se vyzvídat.

,,Hej! Jacksone! Pojď za námi!" ozvalo se z obýváku, kde byla zábava v plném proudu. Jackson mi věnoval omluvný pohled, úplně ignorujíc mou otázku.

,,Hele, promiň, já už půjdu. Zajdi si pro něco k pití a dobře se bav! Rád jsem tě viděl."

Jen to dořekl a už zmizel v davu. Achjo. Povzdechl jsem si a v kuchyni si vzal nějaké to pivo. Došel jsem do středu všeho dění a pohledem vyhledával známé tváře.

Na rameni mi přistála něčí ruka. Projela mnou vlna vzrušení. Ten kluk? Mé nadšení rázem opadlo, když jsem se otočil a viděl osobu, o jejíž přítomnost jsem ani v nejmenším nestál.

,,Tebe bych tu nečekal, Veverko," ušklíbl se Minho a prohrábl si vlasy dozadu. Fialová se z nich už pomalu vymývala, ale i tak mu to celkem slušelo. Ew. Jisungu. To je určitě tím alkoholem, co tu popíjím.

,,Nepovídej," řekl jsem krapet nemile. Ale pak mě něco napadlo. Minho je ve čtvrťáku. Třeba bude vědět, kdo je ten kluk.

,,Hele, nesháněl mě tu náhodou někdo?"

,,Hm.. Mám pocit, že tu někdo takový byl," zamyslel se. Neměl jsem tušení, jestli to myslel vážně nebo ne. Z jeho obličeje nešlo nic vyčíst.

,,A poradil bys mi, kde ho najdu?"

Pozvedl jedno obočí.

,,Prosím," dodal jsem, když jsem si vzpomněl na slušné chování.

,,No, myslím, že už odešel," pokrčil rameny a na tváři se mu objevil škodolibý úsměv. Nalil jsem do sebe zbytek obsahu plastového kelímku.

,,Tak díky," prohodil jsem a šel pro další pití. Přece když už jsem tady, tak nepůjdu hned zpátky. Navíc moji rodičové si myslí, že stále hlídám Hari. Noooo. Tak trochu jsem totiž tetě zalhal, že půjdu domů, ale místo toho jsem zabočil na párty. Jsem to ale zlý hoch.

---

22:04

Já:
Kde jseš?

HelloKitty😺:
Něco důležitého mi do toho
vlezlo

HelloKitty😺:
Promiň

Já:
To jsem tady zbytečně?

HelloKitty😺:
Můžeš se odvázat a užít si
párty i beze mě 😁

HelloKitty😺:
To zvládneš

---

Alkohol na mě pomalu, ale jistě začínal působit a celkově jsem byl uvolněnější než obvykle. Začal jsem se tam bavit s náhodnými lidmi a přidával se ke všem možným hrám.

Začalo mi tady být celkem dusno. Zkusil jsem se trochu ovívat rukou, ale naneštěstí to mělo jen chabý efekt.

Sundal jsem si černou Adidas mikinu a přehodil ji přes sedačku, na které jsem seděl. Vedro mě stále obklopovalo. Jako bych byl v nekonečné poušti. Dobře, to už trošku přehráním.

I tak to bylo k nevydržení. Pak mě trkl nápad: Co takhle sundat i triko?

Zrovna jsem chytal lem trička, když v tom mi na rukou přistáli ruce jiné. Minhovi ruce. Vytáhl mě do stoje a jednu z mých rukou si přehodil kolem krku. Pojistil si mě tím, že svou druhou ruku ovinul kolem mého pasu.

Ještě vzal moji mikinu a vedl mě odsud pryč.

,,Vezmu tě domů, Han-ah."

Hey, Are You Online? (Minsung)Kde žijí příběhy. Začni objevovat