14.

340 31 12
                                    

Jisung's Pov:

Seděl jsem u nás v obýváku na gauči, Felix vedle mě a na malém chlupatém koberci před námi si hrála má sestřenka Hari. Už zase ji hlídám, tentokrát s posilou.

,,Takže mi chceš říct, že tě ten týpek vytáhl na párty a pak se ani neukázal?" nechápal Felix a napil se z plechovky s přeslazenou limonádou. Jen jsem přikývl. Samozřejmě, že jsem o celé té záležitosti s Minhem nic neřekl. Felixe by z toho trefil šlak.

Bylo pozdní odpoledne a v televizi zrovna dávali Phinease a Ferba. Vracelo mi to vzpomínky.

,,To se mi nějak nezdá. Ten kluk se mi nezdá," zamračil se a zadíval se na telku, kde dva bráchové právě stavěli něco neskutečného na své zahradě.

,,Myslíš, že mě jo? Celá tahle situace je zvláštní. Obzvlášť když mi nenapsal od té doby, co..." odmlčel jsem se. Nenapsal mi od té doby, co jsem od něj chtěl radu ohledně Minha. Snad fakt nežárlí?

,,Od té doby co?" můj nejlepší kamarád se dožadoval odpovědi. Probudilo to v něm zvědavost, kterou jsem se marně snažil potlačit. ,,To nic, prostě se dlouho neozval."

To jako by přililo olej do ohně. ,,Co se stalo??"

,,Nic se nestalo." Mávl jsem rukou a zvedl se ze sedačky. ,,Hari, nemáš hlad? Nemám udělat tousty?"

,,Jooo, prosím," odvrátila zrak od kena, kterého se snažila nasoukat do princeznovských šatů a v očích se jí nadšeně lesklo. ,,S kečupem nebo bez?"

,,S."

,,Jak je libo." Prstem jsem jí cvrnknul do jednoho ze dvou culíčků, jenž měla učesané ještě z domu, a zamířil do kuchyně. Felix sklouzl ze sedačky a popadl plastového draka. Rychle se zapojil s Hari do hry a já si šel chystat ingredience.

Tousty jsou jedno z mála jídel, které mistrně zvládám. Stačí vzít tousťák, máznout ho máslem, přidat šunku, sejra a kečup. Pak to jen připlácnout dalším toustem a voalá, můžeme zapékat.

Takhle jsem jich během chvilky ukuchtil hned několik a vrátil se za nimi.

,,Bau čiki bau bau, ta slova dobře znám,
bau bau bau, srdce mlátí jako trám,
čiki čiki bů, že tě miluju..."

Znělo z telky a Hari zrovna dělala, že to ken zpívá bárbíně. ,,Miluju tě," pronesla dramaticky na konci písně hlubokým hlasem za kena a přitiskla jeho rty na barbíninu tvář. Možná to zní debilně, ale v ten moment se mi vybavil úplně stejný polibek, který jsem obdržel ve stánku se zmrzlinou. Až na to, že mě nelíbal ken, ale Minho.

,,Sungu, jsi v poho? Jseš úplně červenej... Nemáš teplotu?" staral se Felix, když se natahoval pro další toust. A já jen zatřepal hlavou, snad abych toho vetřelce, tedy Minha, vyhnal z hlavy.

,,Jen je tu trochu teplo," řekl jsem a vytáhl mobil z kapsy. Rozhodl jsem se napsat tomu záhadnému klukovi.

19:30

Já:
Dlouho ses neozval

Já:
Žiješ ještě?

HelloKitty😺:
Žiju... asi

Já:
Proč "asi"?

HelloKitty😺:
Mám střevní potíže 🤢

Já:
Jsi hodně náchylný k nemocem? 😂

HelloKitty😺:
Bohužel (a nesměj se 😤)

Já:
Pardon 🦵

Já:
Hele...
Jak ti mám říkat?

HelloKitty😺:
Co takhle najednou?



Já:
Chtěl bych to vědět

Já:
Prosím

HelloKitty😺:
Říkej mi jak chceš, baby 😘

Já:
Na to jsem se neptal 🙄

HelloKitty😺:
Tak na co?

Já:
Jak se jmenuješ?

HelloKitty😺:
Jo taaak

HelloKitty😺:
Ptáš se, jaké jméno budeš
mít, až se vezmeme? 🤩🥳

Já:
😑😑😑

HelloKitty😺:
Jen vtipkuju 😁

HelloKitty😺:
Je mi blivno... asi budu zvracet 🤢

Já:
Ew. Vem si kýbl

HelloKitty😺:
🤮🤮🤮

Já:
Fuj. Nepiš ty smajlíky

HelloKitty😺:
Sdílím s tebou své pocity 🥰

HelloKitty😺:
Btw jméno tvého nastávajícího
je Lee 😉

---

---

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Hey, Are You Online? (Minsung)Kde žijí příběhy. Začni objevovat