30🔞

6.3K 165 8
                                    

Taehyung သူ့ရှေ့မှာ ဒူးထောက်ထိုင်နေတဲ့ Koo လေးကို ပွေ့ချီလိုက်ကာ လှေရဲ့ ဝမ်းဗိုက်တွင်းရှိ အိပ်ခန်းရှိရာစီလို့ ဝင်လာခဲ့လိုက်တယ်..

အခန်းထဲရောက်သည်နှင့် ပွေ့ချီလျက်သား Koo ရဲ့ ဖင်ပေါက်သို့ သူ့ရဲ့ -ီးကို ပြန်သွင်းကာ ပင့်ဆောင့်နေပြန်တဲ့ Taehyung ကြောင့် Koo လေးမှာ အမောတောင်မဖြေနိုင်ခင် အလန့်တကြား Taehyung ရဲ့ လည်တိုင်ကို တွဲခိုထားမိတယ်..အောက်က ပ​င့်ဆောင်နေတာကြောင့် Koo လေးရဲ့ ခန္တာကိုယ်လေးမှာ Taehyung လက်ထဲမှာတင် အပေါ်တက်လိုက်အောက်ဆင်းလိုက်နဲ့ လှုပ်ရှားလို့နေသည်..

"Koo ရဲ့ ဖင်ပေါက်လေးကို အရမ်းကြိုက်တာပဲကွာ "

" အွန်းး အားးး အင်းးး ဟ့ ဟင့် "

ချီထားလျက်သားဖြစ်နေတာကြောင့် မျက်စိရှေ့က နီရဲနေတဲ့ နို့လေးတွေကိုလည်း အငမ်းမရစုပ်ယူနေသေးတယ်..

ဦး ကလေ တကယ်မလွယ်တဲ့ လူကြီး လူတကိုယ်လုံးကို နေရာလွှတ်မကျန်အောင် စားသုံးတက်သလို အချိန်နဲ့တပြေးညီ လည်းစားသုံးတက်ပြီး အချိန်ရှိတိုင်း လူကို ဘယ်လိုစားရမလည်းလို့ချောင်းနေတဲ့ အသားစားကျားကြီးတကောင်လား..စားသုံးရပြီဆိုရင်လည်း လူကို အမဲဖြတ်နေသလား အောက်မေ့ရတယ် အကြမ်းအရမ်းကိုပဲ..တခါမှ နူးညံတယ်ဆိုတာ မရှိခဲ့ဘူး..

Koo ရဲ့ နို့သီးလေးတွေကို အငမ်းမရ စုပ်ယူနေတဲ့ Taehyung ကြောင့် Koo ရဲ့ နို့သီးခေါင်းလေးတွေမှာ ကြိမ်းစပ်နေပေမယ့် ထိုနာကျင်မှုကို ပင် သဘောတကျ သာယာနေသေးတာက Koo လေးပင်...

" အင့် အာ့ Koo ဦး အားမရတော့ဘူး"

အိပ်ယာပေါ် ညင်ညင်သာသာ ချမလားမှတ်တယ် ပြစ်ချခြင်း ခံလိုက်ရတဲ့ koo ရဲ့ ခန္တာကိုယ်လေးက မွေ့ယာနဲ့အနည်းငယ်ကြွကာ မြောက်တက်သွားသေးသည်...သူပါ မွေ့ယာပေါ်တက်လာခဲ့ပြီး Koo ရဲ့ ပေါင်နှစ်ချောင်းကို ဆွဲဖြဲကာ အလည်တည့်တည့်နေရာယူလို့ တဖန် ထိုးသွင်းလိုက်တဲ့ Taehyung

" အားးး အားး အင်းး အွန်းးး အင့် ယောကျား ရယ် အရမ်းကောင်းတာပဲ အင်းးး အားးး ယောကျား အရမ်းကြမ်းတာပဲ အားးး ဖြေးဖြေးလေး -ိုးပေးပါ "

I Hate You But I Love You (complete)Where stories live. Discover now