🍷🐍Rozdział 9 wywiad Knota🐍🍷

121 1 0
                                    

W dzisiejszym specjalne wydanie ,,Proroka Codzienego" gdzie Knot wypowiada się na temat Harrego Pottera i ataku na mugolski Londyn.
Autorka-Rita Sterker

Pewnie wszyscy pamiętają ten dzień kiedy został pokonany Sami-wiecie-kto, wtedy Potter miał zaledwie roczek a jedynie co wtedy zostało to blizna na jego czole.Jednaksze chodzą plotki że powrócił bo tak mówi sam chłopiec gdy wraca z martwym kolegą Cedrikiem Diggory.Wtedy był tórniej gdzie nikt poniżej 17 roku życia nie móg brać udziału ale mu się jakoś udało i nikt nie wie jak.
A nie dawno brał udział w napadzie na mugolski Londyn wraz ze śmierciożercami(Lista uczestników na końcu proroka).

To jest nie do przyjęcia-powiedział Knot-musimy go złapać może damy mu proses zależy od taki samych sytułacji gdzie nikogo niezatakuje.Więc prosze wszystki obywateli żeby go szukali i jak go zobaczą dać znać aurorom,i dla jasności jak ktoś będzie mu pomagał to pójdzie razem z nim do azkabanu.A w hogwarcie dostawi się dodatkową obrone i pani Dolores Umbrige będzie nową nauczycielką obrony przed czarną magią.

,,Złoty a może mroczny chłopiec jaki jest naprawde?"
Autorka Rita Sterker

Pewnie każdy zadaje sobie pytanie jaki Potter naprawde jest?Czy on nepewno nie jest naszym zagrorzeniem?Oto odpowiedzi na te pytania i na wiele innych.Harry Potter może nienawidzić mugoli bo wujostwo źle go traktowało.

My tylko chcieliśmy dobrze-mówi Petunia Duslery.

My uczyliśmi tego chłopca wszystkiogo czego trzeba było.Uczyliśmy go że jak coś zrobi źle to jest kara.Mówiliśmy mu że z jego ojcem chrzestnym lub gdzieś indziej będzie mu źle.Od zawsze dbaliśmy oto co najlepsze w jego interesie,yraktowaliśmy go jak naszego własnego synka-mówił Veron Dusrely.

Kocham go jak brata ale to co zrobił jest niewybaczalne.To on mi wymyślił ksywke Duży D.My go naprawde kochaliśmy-mówi Dudley.

A więc dlaczego chłopiec przeszed na mroczną strone tego się chyba nigdy nie dowiemy.

       🍷🐍------🐍🍷
(Teraz tu znajdzie się odpowiedzi Adama Smitha na list Remusa)

Drogi Remusie
Oczywiście że cię pamiętam i bardzo ciesze się że piszesz.Chodzi o tego chłopca co mnie zatakował Harrego Pottera tak?Dobrze jeśli chcesz się spotak i wziąści swoich przyjaciół ze świata czarodziejów nie ma problemu.
14.00 może być?W moim domu? Czekam na odpowiedzi.
Adam
Ps Nie moge się doczekać gdy poznasz mnie ze swoimi znajomymi.

Zatruty | dark HarryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz