Ο Μεγάλος Αδελφός

1K 15 4
                                    

Πολύ καιρό είχα να κοιμηθώ καλά... Για πρώτη φορά μετά από καιρό δεν είδα εφιάλτη, αν και πλέον κοιμάμαι με την τηλεόραση ανοιχτη. Προτιμούσα βέβαια να έχω και την Αννί δίπλα μου αλλά δεν μπορεί να κοιμηθεί με την τηλεόραση οπότε προτίμησε να κοιμηθεί με την Σάντρα μέχρι να πάμε στο καινούργιο μας σπίτι. Ο Μάξιμος μου είχε στείλει στο messenger, κάποιες φωτογραφίες από σπίτια για να διαλέξω με τα κορίτσια. Δεν με ενθουσίασε κανένα... Ή εγώ είμαι πολύ επιλεκτικη ή στην Ελλάδα οι ιδιοκτήτες ζητάνε ένα σκασμό λεφτά για αχουρια. Δεν κρατήθηκα και του το έγραψα. Αυτός μου πρότεινε να πάω να το συζητήσω με τα κορίτσια. Δεν ήξερα όμως εάν εχουν ξυπνήσει. Σηκώθηκα σιγά σιγά και άνοιξα την πόρτα μου όσο πιο ήσυχα μπορούσα. Περπάτησα μέχρι το δωμάτιο των κοριτσιών στις μύτες των ποδιων μου για να μην τις ξυπνήσω. Σύντομα όμως κατάλαβα ότι είχαν ξυπνήσει...

Σαν: αχχχχ ναι....

(Τι φάση; Ο Μάξιμος θα έρθει το απόγευμα για να του δώσουμε τα χρήματα. Ποιος την γαμαει αυτήν;)

Πλησίασα στην πόρτα και για καλή μου τύχη ήταν μισάνοιχτη. Πλησίασα και προσπάθησα να δω τι γίνεται χωρίς να με καταλάβει κανείς. Δεν περίμενα να δω αυτό που είδα. Η Σάντρα ήταν στημένη στα 4 και εβαζε μέσα της ένα dildo. Καθόμουν και την κοίταζα για λίγη ώρα. Δεν είχα και τίποτα καλύτερο να κάνω οπότε γιατί όχι.. Όσο πέρναγε η ώρα το έκανε όλο και πιο δυνατά. Άρχισε να βογκαει και μπορούσα να διακρίνω τα υγρά που έτρεχαν στα πόδια της. Ήταν τόσο υγρή που μπορούσα να ακούσω πόσο γρήγορα έβαζε και έβγαζε το dildo από μέσα της. Κάποια στιγμή έπιασε ένα μαξιλάρι και το δάγκωσε... Σκαλωσα λίγο, αλλά όταν έκανε squirt καταλαβα γιατί το ήθελε... Είχε χώσει το πρόσωπο της μέσα στο μαξιλάρι ώστε να μειώσει τον θόρυβο από τα βογκητα της όταν έχυνε... Το κρεβάτι γέμισε υγρά και μερικά πετάχτηκαν με τόση πίεση που έπεσαν και στο πάτωμα... Όσο πέρναγε η ώρα σταμάτησε να βογκαει και ξάπλωσε πάνω στο κρεβάτι...

Καθ: καλημέρα
Σαν: καλημέρα γλυκούλα... Σε ξύπνησα;
Καθ: όχι όχι... Είχα σηκωθεί από πιο πριν, ήθελα να σου δείξω κάποιες φωτογραφίες για το καινούργιο μας σπίτι που μου έστειλε ο Μάξιμος. Η Αννί;
Σαν: πήγε να παρει κάτι πακέτα που έχουν έρθει από το Shein και μετά μου είπε ότι θα πήγαινε στο σουπερμάρκετ

Το κρεβάτι ήταν μούσκεμα... Τα σεντόνια και τα παπλώματα ήταν τόσο υγρά λες και τα είχες βγάλει από το πλυντήριο.
Καθ: να σου πω... Θες να αλλάξουμε λίγο τα σεντόνια;
Σαν: μην ανησυχείς ρε... Έχω αδιάβροχο υπόστρωμα. Δεν θα πάθει κάτι το στρώμα.
Καθ: δεν το λέω γι αυτό. Δεν νομίζω η Αννί να θέλει να ξαπλώσει πάνω στα υγρά σου.
Σαν: λες εεε;
Καθ: εγώ που σε ξέρω τόσα χρόνια δεν θα το έκανα...
Σαν: καλά....
Αρχίσαμε να αλλάζουμε τα σεντόνια και να καθαρίζουμε όλα τα σημεία που πετάχτηκαν υγρά. Όταν μαζέψαμε όλα τα άπλυτα τα πήγα στο μπάνιο και γύρισα στο υπνοδωμάτιο της Σάντρα και της Αννι
Καθ: τι ψαχουλευεις εκεί;
Σαν: ψάχνω να δω τι θα φορέσω για τον Μάξιμο όταν έρθει;
Καθ: τι εννοείς;
Σαν: εννοώ πως όχι μόνο δεν θα του δώσω τίποτα αλλά θα του κάνω και σέξυ εμφάνιση.
Καθ: τι φάση;
Σαν: είμαι στις μέρες μου ρε.. έχω τρελές ορέξεις και δεν μπορώ να ικανοποιηθω με τίποτα. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ τις τελευταίες μέρες είναι να με πηδάει χωρίς έλεος.... Σου αρέσει αυτό;
Καθ: ουουου... Ωραίο... Θες να βάλεις και ενα καλσόν; Θα είναι καλύτερο...
Σαν: έχεις δίκιο. Καλύτερα τώρα;

Η ζωή μιας πόρνηςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang