Όταν μπήκαμε στο σπίτι με άρπαξε και με φίλησε ενω ένιωθα τα χέρια του να κατεβαίνουν. Άρχισε να παίζει με την κλειτορίδα μου πάνω από το φόρεμα καθώς με φιλαγε. Ένιωθα τα υγρά μου να τρέχουν στο φόρεμα μέχρι που δεν άντεχα άλλο
Αρ: το φόρεμα σου είναι μούσκεμα
Καθ: σε παρακαλώ... Βάλε το χέρι σου πάνω στο μουνάκι μου. Θέλω να νιώσω το δέρμα σου πάνω στο δικό μου
Ο συνδυασμός των φιλιών του μαζί με το χέρι του στην κλειτορίδα μου με είχε τρελάνει. Ένιωθα τον κόλπο μου να κάνει σπασμούς και να στάζει υγρά. Όταν κατέβασε το χέρι του περισσότερο για να μου βάλει δάχτυλο και ένιωσα τα υγρά μου να τρέχουν στα χέρια του, δεν άντεξα και άρχισα να του γλύφω τον λαιμό( Δύο δάχτυλα λες να έβαλε; Πωωωω ρε πουστη μου... Ελπίζω να μην γίνω ξεφτίλα... Τι λέω ρε γαμωτο...; Έχω έρθει πιο κοντά με τον άντρα που θέλω και σκέφτομαι μαλακίες;)
Έβγαλε τα δάχτυλα του από μέσα μου και τα έφερε κοντά στο πρόσωπο μου. Ήταν γεμάτα λευκά υγρά.
( Τι καυλες έχω ρε πουστη; Τι έχω πάθει μαζί του;)
Αρ: είσαι διεστραμμένη
Καθ: δεν φταίω εγώ... Όλο το βράδυ σε κοίταζα και ήθελα να με σκίσεις. Μου έχεις λείψει
Αρ: σου έχει λείψει κάτι συγκεκριμένα;
Καθ: ίσως...
Αρ: θες μου να μου πεις;
Καθ: Άρη μου...; Μπορώ να δω την πουτσα σου;
Αρ: φυσικά...
Ξεκουμπωσε το παντελόνι του και την έβγαλε έξω. Με το που την είδα, ένιωσα όλο μου το σώμα να ανατριχιαζει. Δεν είχα θελήσει ποτέ ξανά τόσο πολύ να βάλω μια πουτσα στο στόμα μου. Τον κοίταξα, γονάτισα και άρχισα να του την γλύφω μέχρι που έφτασα στην ουρήθρα του. Ήταν τόσο γλυκούλης όσο του την πιπιλούσα και του χουφτωνα τις μπάλες.
Αρ: σταματα να παίζεις μαζί μου και πάρε την στο στόμα σου επιτέλους
Καθ: συγνώμη Άρη μου. Μου είχε λείψει πολύΤην έβαλα στο στόμα μου άρχισα να την ρουφάω όσο πιο δυνατά μπορούσα. Προσπάθησα να την πάρω όσο πιο βαθιά γινόταν αλλά συνέχεια πνιγομουν. Μου είχε πιάσει τα μαλλιά και με πίεζε να την πάρω πιο βαθιά στο λαρύγγι μου μέχρι που εβηχα και μου την έβγαζε. Ήταν τόσο ωραία η πουτσα του γεμάτη με τα σάλια μου. Καθόμουν και την κοίταζα να κάνει σπασμούς μέχρι να μου φέρει ξανά το κεφάλι κοντά και να αρχίσω να του την ρουφάω πάλι μέχρι να πνιγώ. Τον ήθελα τόσο πολύ, ένιωθα το μουνάκι μου να στάζει καθώς με γαμαγε από το στόμα. Το γαμουσε τόσο δυνατά που σύντομα η ανάσα μου τελείωσε και άρχισα να βήχω με την πουτσα του ακόμα στο στόμα μου. Κοιταχτηκαμε στα μάτια και άρχισε να μου τραβάει το κεφάλι πίσω. Του έκλεισα το μάτι, του χουφτωσα τον κώλο και με τα δύο χέρια μου και άρχισα να πιέζω το κεφάλι πάλι κοντά του. Δεν σταμάτησα στιγμή να τον κοιτάζω στα μάτια παρόλο που όσο περνάγαν τα δευτερόλεπτα, τα μάτια μου άρχισαν να δακρύζουν έως ότου δεν άντεξα, τραβήχτηκα και άρχισα να βήχω τόσο δυνατά που πίστευα ότι θα κάνω εμετό.
Αρ: είσαι τρελή;
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Η ζωή μιας πόρνης
Короткий рассказ🔞Ερωτικό Μυθιστόρημα🔞 Η Κάθι και η φίλη της η Σάντρα, είναι δυο 18χρονες, οι οποίες αποφάσισαν να ασχοληθούν με την πορνεία για να ξεφύγουν από το άσχημο παρελθον τους. Ο παιδικός τους φίλος, ο Μάξιμος είναι ο νταβατζής τους. Πως θα εξελιχθεί όλο...