Καιρό είχα να κοιμηθώ χωρίς ξυπνητήρι. Η αίσθηση του να ξυπνάς χωρίς να σε ενδιαφέρει η ώρα είναι μοναδική. Δεν χρειάζεται να περάσεις αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα στο κρεβάτι που σκέφτεσαι εάν αξίζει όντως να σηκωθείς. Από την άλλη όμως ο ύπνος μου δεν είναι και ο καλύτερος. Εφιάλτες και ενοχές χαρακτηρίζουν τα βράδια μου. Η Σάντρα είχε καταλάβει ότι κάτι δεν πήγε καλά την νύχτα που βγήκα με τον Μάξιμο αλλά όπως πάντα δεν της είπα τίποτα. Μου έδωσε χώρο αλλά μπορούσα να καταλάβω ότι πληγώνεται όλο και περισσότερο, μέρα με την μέρα λόγω της απόστασης ανάμεσα μας. Ίσως να είχε έρθει η ώρα να μιλήσουμε. Την είχα αφήσει αρκετά μόνη τις τελευταίες μέρες με ότι συνεβει.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι, βγήκα από την κρεβατοκάμαρα και πήγα προς το δωμάτιο της Σάντρας. Χτύπησα την πόρτα και μπήκα μέσα. Ήταν ξαπλωμένη αλλά δεν κοιμόνταν.
Καθ: καλημέρα γλυκούλα
Δεν μου απάντησε.
Καθ: κοιμάσαι;
Σαν: όχι...
Καθ: μήπως ενοχλώ τότε...;
Σαν: θα ήθελα να μείνω μόνη μου σε παρακαλώ
Την πλησίασα περισσότερο και είδα πως έκλαιγε. Τα μάτια της ήταν κατακόκκινα και φαινόταν ξάγρυπνη
Καθ: τι έγινε;
Σαν: δεν είμαι καλά... Νιώθω μόνη μου και τώρα τελευταία δεν μπορώ να πω πως ήσουν και πολύ στοργική μαζί μου. Ήλπιζα σε περισσότερη αγάπη εκ μέρους σου μετά από ότι συνεβει ανάμεσα μας.
Καθ: έχεις δίκιο... Δεν ήμουν σωστή απέναντι σου. Δεν θέλω να νομίζεις ότι σε βλέπω ως βάρος ή ότι το κάνω από ευγένεια ή κάτι. Έγιναν πολλά όμως και έχω μπερδευτεί. Το μεγαλύτερο μου ελάττωμα είναι πως όταν είμαι μπερδεμένη κρατάω απόσταση από όλους. Σου ζητώ συγνώμη... Σε νοιάζομαι και δεν θέλω να θεωρείς ότι είσαι μόνη σου.
Σαν: ξέρω ότι είσαι έτσι αλλά ήλπιζα πως όπως μου ζήτησες να σου λέω τι νιώθω έτσι και εσύ θα έκανες το ίδιο. Έκανα αυτό που έπρεπε και σου έδωσα χώρο. Είσαι καλύτερα τώρα;
Καθ: ναι... Θες μια αγκαλιά;
Σαν: εάν το θες και εσύ...(Και τότε μου ήρθε μια ιδέα)
Έφυγα από το δωμάτιο βιαστικά και γύρισα πίσω στο δικό μου.
Σαν: ΠΟΥ ΠΑΣ;
Καθ: ΓΥΡΙΖΩ ΣΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ
Ειχα ένα δώρο για την Σάντρα το οποίο ήξερα ότι θα της άρεσε πολύ. Δεν είχα φορέσει ξανά κάτι τέτοιο και ένιωθα λίγο περίεργα αλλά η έκφραση της μόλις το έβλεπε, ήμουν σίγουρη ότι θα άξιζε. Γύρισα πίσω στο δωμάτιο και την είδα χωμένη κάτω από τα σκεπάσματα.
Καθ: γύρισα..
Σαν: συγχαρητήρια...
Καθ: θες να χουχουλιασουμε μαζί;
Σαν: μπορεί...
Καθ: ήμουν σίγουρη...Μπήκα κάτω από τα σκεπάσματα, ξάπλωσα στο κρεβάτι και την πλησίασα. Ειχε κουλουριαστει και περίμενε να έρθω από πίσω της για να την πάρω αγκαλιά. Έβαλα το δεξί χέρι μου κάτω από το μαξιλάρι και με το αριστερό την πήρα αγκαλιά με όλη μου την δύναμη. Όταν κόλλησα το σώμα μου πάνω στο δικό της πετάχτηκε και γύρισε να με κοιτάξει.
Σαν: τι φάση;
Καθ: τι εννοείς;
Σαν: τι είναι αυτό που νιώθω πάνω στον κωλο μου
Καθ: ένα δωράκι που αγόρασα για εσένα... Θες να το δεις;
Άπλωσε τα χέρια της και με ξεσκέπασε. Η αντίδραση της ήταν αυτή που περίμενα.
Σαν: πλάκα μου κάνεις;
Καθ: σου φαίνομαι να κάνω πλάκα;
Σαν: όχι... Μπορώ να το πιάσω λίγο;
Καθ: φυσικά και μπορείς
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η ζωή μιας πόρνης
Conto🔞Ερωτικό Μυθιστόρημα🔞 Η Κάθι και η φίλη της η Σάντρα, είναι δυο 18χρονες, οι οποίες αποφάσισαν να ασχοληθούν με την πορνεία για να ξεφύγουν από το άσχημο παρελθον τους. Ο παιδικός τους φίλος, ο Μάξιμος είναι ο νταβατζής τους. Πως θα εξελιχθεί όλο...