Η Αναζήτηση Της Αλήθειας (Μέρος 1ο)

422 8 0
                                    

Κάποιες ημέρες πέρασαν, από τότε που είδα και άκουσα τον Παρη για τελευταία φορά. Δεν ειχα μαθει κανένα νέο του και αυτό με σκοτωνε. Ειχα τόση πολυ περιέργεια να μάθω ποιος σκότωσε τον πατριο μου... Παρόλα αυτα δεν είχα σταματήσει να είμαι μπερδεμένη. Ο Άρης ακόμα δεν είχε δώσει σημάδια ζωής και η ζωή μου δεν μπορώ να πω ότι πήγαινε και ιδιαίτερα καλά. Η καθημερινότητά μου ήταν ίδια... Η ζωή μου τον τελευταίο καιρό βρισκοταν σε μια στασιμότητα και αυτό με κατέστρεφε ψυχικολογικα. Τίποτα καινούργιο, τίποτα διαφορετικό. Τουλάχιστον η Άννι τα πηγαινε καλά με την ζωή της όπως και η Σάντρα με τον Μάξιμο από ότι φαίνεται. Η Στεφ εξαφανισμένη ως συνήθως και εγώ κάθομουν και κοιταγα το απόλυτο κενό για ακόμα ένα πρωινό. Ανασηκώθηκα λίγο στο κρεβάτι και ανοιξα το κινητό μου. Χαζεψα λίγο στο Instagram μέχρι να βρω το κίνητρο να σηκωθω απο το κρεβάτι, όταν το κινητό μου άρχισε να δονείται. Είχα μήνυμα από τον Αχιλλέα.

(Τι επαθε πρωί πρωί και μου στελνει;)

Αχιλ: Καλημέραα. Θέλω να σου μιλήσω για ένα θέμα που έχω, οπότε ελα από εδώ για πρωινό. Σε περιμένω!!

(Τι επαθε άραγε;)

Του απάντησα ότι θα πάω από εκεί και σηκώθηκα να ετοιμαστώ. Πήγα στο μπάνιο και επλυνα τα δόντια μου. Χτενιστηκα και πήγα να βρω τι θα βάλω...

(Να βάλω λες βρακι;...... Μπααα πρωί είναι, θα δω τον Αχιλλέα.... ίσως να λείπει και η Τίνα...)

Βρήκα ένα φόρεμα που είχα floral και το φόρεσα μιας και ήταν αρκετά βολικό.

Έβαλα τα παπουτσια μου, έβαλα κολωνια, πηρα την τσάντα μου με τα πράγματα μου και κατεβηκα κάτω

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Έβαλα τα παπουτσια μου, έβαλα κολωνια, πηρα την τσάντα μου με τα πράγματα μου και κατεβηκα κάτω. Είδα την Σάντρα να καθεται στον καναπέ.
Σαν: ωωω καλημέρα
Καθ: καλημέραα
Σαν: γιατί είσαι ντυμένη;
Καθ: γιατί φευγω
Σαν: που πας;
Καθ: στου Αχιλλέα
Σαν: μαλακα το να πηδηχτεις μαζί του δεν είναι η λυση για τα προβληματα σου
Καθ: σκάσε ρε. Αυτός μου έστειλε, θελει λέει να μιλήσουμε... Αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
Σαν: ααα πες το έτσι ντε. Υπάρχει όμως αυτό το ενδεχόμενο
Καθ: ρε μαλακα για τόσο πουτανα με εχεις...; Αν ημουν θα πήγαινα στο σπίτι του χωρίς βρακι να πούμε
Σαν: γιατί φοράς βρακι;
Καθ: όχι... Στα λόγια μου έρχεσαι
Σαν: χαχαχα ρε μαλακα... Είσαι έλεος
Καθ: τιιι μπορεί να λείπει η Τίνα...
Σαν: σωστό και αυτό... Καλά τότε πήγαινε μην σε καθυστερω
Καθ: σε ευχαριστώ αγάπη. Φευγω
Σαν: παρακαλωω
Καθ: τα λέμεε
Σαν: προσπάθησε να μην του την πεσεις πολυ εεεε
Καθ: δεν υπόσχομαι τίποτα εάν τον δω γυμνό...

Η ζωή μιας πόρνηςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora