Δεν παραπονιεμαι όμως. Ξέρει ακριβώς πως να μου συμπεριφερθεί. Αρχίσαμε να κάνουμε μπάνιο. Αυτός μου σαπουνιζε τα μαλλιά και εγώ το σώμα του. Έχει και ωραίους κοιλιακούς ο άτιμος. Πλέον τα χέρια του βρίσκονταν στο στήθος μου και μου το σαπουνιζε ενώ ταυτόχρονα το κοιτουσε επίμονα. Τότε εγώ κατεβασα τα χέρια μου αρκετά μέχρι που έφτασαν στην πουτσα του. Με κοίταξε, μου χαμογέλασε και με άφησε για λίγο να ασχοληθώ με αυτή. Ειχε αρχίσει να καυλωνει, αλλά έκανε μεγάλες προσπάθειες για να το κρατήσει.
Αχιλ: ελα να ξεβγαλθουμε. Έχουμε πολλα να κάνουμε εμείς οι δυοΠήραμε όλα τα σαπουνια από πάνω μας και κλείσαμε το νερό. Τυλιχτηκαμε με μια πετσετα ίσα ισα να μας παρει τα νερα. Μπήκαμε στο δωμάτιο μου και κοντοσταθηκα μπροστά από το κρεβάτι. Ο Αχιλλέας έπιασε την πετσέτα μου και την έριξε κατω όπως και την δική του. Με ακουμπησε μαλακα στο κρεβάτι και άνοιξε τα πόδια μου. Μετά από παρα πολυ καιρό ένιωσα την γλώσσα του Αχιλλέα πανω μου. Τιναχτηκα λίγο στην αίσθηση. Έγλυφε απαλά και με κυκλικές κινήσεις την κλειτορίδα μου καθώς με κοιτουσε στα μάτια. Την γλώσσα του σιγά σιγά την πήγε πιο κάτω και την έβαλε μέσα στον κόλπο μου. Εγώ ετσουξα λιγάκι.
Αχιλ: σσσς όλα καλά. Αν δεν θες σταματάμε
Καθ: οχι.... Θέλω
Αχιλ: εντάξει τότεΈγλυψε ένα δάχτυλό του και το έβαλε σιγά σιγά μέσα μου. Ήμουν υγρή η αλήθεια είναι αλλά όχι όσο θα ήθελε ο Αχιλλέας από ότι φαίνεται. Έγλυψε και άλλο ένα δάχτυλο και το έβαλε μέσα μου με κλίση που χτυπαγε στο σημείο G μου. Δεν άντεξα με αυτή του την κίνηση και τελείωσα. Άφησα έναν αναστεναγμό και ένιωσα όλο το κορμί μου να ηλεκτριζεται. Ήταν τόσο ωραία αίσθηση που ήθελα και άλλο.
Καθ: σε παρακαλώ και άλλο
Αχιλ: μην αγχώνεσαι συντομα αυτό θα μου το λες για άλλο λόγο
Μου έκλεισε το μάτι πονηρά και κουνησε τα δάχτυλα του μέσα μου κυκλικά και με έκανε να τελειωσω για άλλη μια φορά. Είχα γίνει πλέον μουσκεμα. Ένιωθα τα υγρά μου να στάζουν στο κρεβάτι.
Αχιλ: νομίζω πως είσαι έτοιμη
Σηκώθηκε από το κρεβάτι και με κοίταξε. Έπιασε την πουτσα του, την έπαιξε λίγο και υστερα βρέθηκε ανάμεσα από τα πόδια μου. Σιγά σιγά την έβαλε μέσα μου και εγώ ανατρίχιασα για άλλη μια φορά. Όσο πιο μέσα την έβαζε τόσο πιο έντονα το ένιωθα. Σταμάτησε περιπου στην μέση και άρχισε να κάνει αργές κινήσεις μέσα μου. Νομίζω δεν ήξερε ακριβώς πως έπρεπε να με χειριστεί μετά από όσα του είπα. Όμως το παχος της πουτσας του σε συνδυασμό με το μήκος με έκαναν να τρελαίνομαι. Τελείωσα ξανά και βρήκε αφορμή να μπει περισσοτερο μεσα μου, μέχρι που μπήκε όλος. Το ένιωθα έντονα.
ESTÁS LEYENDO
Η ζωή μιας πόρνης
Historia Corta🔞Ερωτικό Μυθιστόρημα🔞 Η Κάθι και η φίλη της η Σάντρα, είναι δυο 18χρονες, οι οποίες αποφάσισαν να ασχοληθούν με την πορνεία για να ξεφύγουν από το άσχημο παρελθον τους. Ο παιδικός τους φίλος, ο Μάξιμος είναι ο νταβατζής τους. Πως θα εξελιχθεί όλο...