Το Ταξίδι

280 8 2
                                    

Έχει περάσει 1 μήνας και πλέον μαζεύω βαλίτσες γιατί σε λίγες ώρες πετάμε με τον Άρη για Αυστρία.

(Ναι είμαι από αυτές που φτιάχνουν την βαλίτσα τους τελευταία στιγμή 😂)

Είμαι απιστευτα ενθουσιασμενη για αυτό το ταξίδι. Ειδικά επειδή είναι και Χριστούγεννα. Πάντα μαρεσε σαν εποχή, αλλά ποτέ δεν την είχα ζήσει όπως ήθελα. Φέτος όμως είναι αλλιώς. Είμαι με τον Άρη και για πρώτη φορά, θα περάσω όμορφα χωρίς να φοβάμαι ότι κάποιος θα μου το χαλάσει. Ή ακόμα χειρότερα ότι θα με βιάσει.... Ναι συνήθως τέτοιες ημέρες ο πατριός μου έπινε περισσότερο από ότι συνήθιζε και είχε την τάση να με βιάζει συχνά πυκνά. Όμως πάνε αυτές οι ημέρες. Αυτές οι σκοτεινές εποχές. Πλέον ήρθε το φως και είναι τόσο όμορφα να ζω σε αυτό.
Καθ: έτοιμα τα πράγματα μου
Αρ: ωραία μωρό μου. Πάω να τα φορτώσω στο αμάξι εντάξει;
Καθ: εντάξει αγάπη μου. Εγώ θα συγυρισω λίγο το σπίτι για να το βρούμε όμορφο όταν γυρίσουμε
Αρ: εντάξει καρδιά μου

Ο Άρης βγήκε από το δωμάτιο για να φορτώσει τα πράγματα στο αυτοκίνητο και εγώ έστρωσα το κρεβάτι. Όλη μέρα ήμουν με ένα χαμόγελο στα χείλη. Αφου έκανα και τις τελευταίες δουλειές, τσέκαρα το σπίτι αν είχαμε κλείσει τα πάντα και αν όλα ήταν στην θέση τους. Αφου βεβαιώθηκα, βγήκα από το σπίτι και κλείδωσα την πόρτα. Πήγα στο γκαράζ και είδα τον Άρη που μόλις έκλεισε το πορτμπαγκάζ.
Καθ: ήρθα αγάπη μου
Αρ: ωραία λατρεία μου. Μπες μέσα να φύγουμε

Μπήκα στο σπίτι και ξεκινήσαμε για το αεροδρόμιο. Είχαμε κλείσει να κάτσουμε για 1 εβδομάδα. Δηλαδή ο Άρης που ασχολήθηκε με αυτά γιατί εμένα δεν με άφησε να πληρώσω. Γιαυτό θα τον πληρώσω με άλλον τρόπο...

(If you know what I mean.... Το Αγγλικό με μάρανε 😂)

Στον δρόμο συζητούσαμε τι θα κάνουμε όταν πάμε εκεί. Αρχικά συμφωνήσαμε να πάμε να αφήσουμε τα πράγματα στο ξενοδοχείο και μετά να πάμε να φάμε. Οπότε τα υπόλοιπα θα τα βρίσκαμε όταν θα φτάναμε εκεί.
Καθ: δεν το πιστεύω ότι όντως θα πάμε διακοπές
Αρ: χαχαχα κι'ομως καρδιά μου. Θα πάμε.... Ο Νικ μου είπε να σου δώσω χαιρετίσματα και μας ευχήθηκε καλό ταξίδι
Καθ: ααα να είναι καλά...

Και κάπου εδώ αναρωτιέστε ποιος είναι ο Νικ. Λοιπόν θα σας εξηγήσω. Ο Νικ είναι ένας από τους φίλους του Άρη, ο οποίος δουλευει και αυτός στην νύχτα. Τον είχα γνωρίσει 1 μήνα πριν που είχα πάει με τον Άρη να τους συναντήσουμε. Είχε πάει καλά μπορώ να πω. Γνώρισα αρκετά άτομα. Μεταξύ των οποίων ήταν και 2 γυναίκες. Μου έβγαλαν ένα περίεργο βαιμπ η αλήθεια είναι αυτές οι δυο. Ίσως φταίει η δουλειά τους, ίσως πάλι το ένστικτο μου απλά μου λέει να μείνω μακριά από αυτές τις 2. Από όλους εκεί μέσα συμπάθησα 2-3, ο ένας εκ των οποίων ήταν ο Νικ. Αν σκεφτείτε ότι ήταν τουλάχιστον 10 άτομα εκεί μέσα, μάλλον είμαι πολύ επιλεκτική.
Αρ: δεν μου είπες πάντως. Ποιους συμπαθησες περισσότερο εκείνο το βραδυ;

Η ζωή μιας πόρνηςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora