Αυτές οι ημέρες είναι τραγικές. Η Σαντρα χώρισε με τον Μαξιμο και εγώ προσπαθώ να τους τα ξαναβρώ ειδικά στην κατάσταση που βρίσκονται. Όταν έλεγα ότι έχουμε μια τάση να τραβάμε άσχημες καταστάσεις, αυτό εννοούσα. Το τελευταίο πράγμα που περίμενα να συμβεί ήταν να χωρίσει η Σαντρα με τον Μάξιμο. Ο γιατρός επιβεβαιωσε την εγκυμοσυνη της Σαντρας και όλα βασικά πάνε κατά διαόλου. Ευτυχώς έχω τον Άρη δίπλα μου και με βοηθάει και με στηρίζει. Της μόνης που φαίνεται να πηγαίνει φυσιολογικά η ζωή είναι της Άννις. Διαβάζει ταυτόχρονα για να ξαναδώσει Πανελλήνιες και να περάσει εκεί που θέλει και είναι σε σχέση με τον Βαλάντη. Χαίρομαι γι'αυτη. Μετά από ότι συνεβει με την Στεφ της αξίζει να είναι χαρούμενη. Με τον Αχιλλέα έχω καιρό να μιλήσω η αλήθεια είναι οπότε αποφάσισα να του στείλω να δω τι κάνει.
Καθ: Αχιλλέα μου τι κάνεις; Πως ειναι τα πράγματα με την Τίνα; είχαμε κανένα νεο; Εδώ έχουν γίνει πολλά οπότε έλεγα αν θες να βγαίναμε να τα λέγαμε.Αφού του έστειλα σηκώθηκα από το κρεβάτι. Έχω γυρίσει στο άλλο σπίτι γιατί έχει έρθει και η Σαντρα και μένουμε πάλι και οι 3 μαζί, μαζί με την Άννι. Κατεβηκα στο σαλόνι και είδα την Σαντρα να κλαίει βουβα. Την πλησιασα και έκατσα δίπλα της. Την κοίταξα και την εχωσα στην αγκαλιά μου.
Καθ: ηρέμησε αγάπη μου όλα καλά θα πάνε
Σαν: πως; Είμαι έγκυος και ο πατέρας του παιδιού μου με χώρισε
Καθ: θα τα ξανα βρείτε Σαντρα μου
Σαν: μα δεν θέλει καν να με ακούσει
Καθ: τότε θα ακουσει εμένα
Σαν: τι εννοείς;
Καθ: λοιπόν κάτσε εδώ ηρεμησε, βάλε μουσική χαλαρωσε και εγώ θα γυρίσω
Σαν: που πας;
Καθ: να πω δυο λογάκια στον ΜάξιμοΑνέβηκα στο δωμάτιο και άρχισα να ντυνομαι.
Έβαλα παπούτσια, έβαλα κολωνια, πήρα την τσάντα μου και αφού άφησα ένα φιλί στο μέτωπο της Σαντρας βγήκα για να πάω στο σπίτι του Μαξιμου. Μετά από λίγη ώρα ήμουν εκεί. Χτύπησα το κουδουνι και περίμενα να μου ανοίξει. Μετά από κάποια δευτερόλεπτα η πόρτα άνοιξε και τον είδα μπροστά μου. Φαινόταν κουρασμένος και κυρίως μεθυσμένος. Δεν του μίλησα, τον εσπρωξα στην άκρη και μπήκα μέσα.
Μαξ: ναι Καθι μπορείς να περάσεις
Καθ: σταματα και κάτσε κάτω
Με κοίταξε με βλέμμα γεμάτο απορία. Έκατσε στον καναπέ και άπλωσε τα ποδια του στο τραπέζι.
Καθ: θέλω να μου απαντήσεις σε μια ερώτηση ειλικρινά
Μαξ: τιιι;
Καθ: ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΗΛΙΘΙΟΣ;
Μαξ: εμμμ. Οχι και χαμήλωσε τον τόνο της φωνής σου γιατί μου δημιουργείς πονοκέφαλο
Καθ: αφού είσαι τύφλα
Μαξ: μια χαρά είμαι
Καθ: πας καθόλου καλα;
Μαξ: αν ήρθες εδώ για να με βρίζεις, η πόρτα ξέρεις που είναι για να φύγεις
BINABASA MO ANG
Η ζωή μιας πόρνης
Short Story🔞Ερωτικό Μυθιστόρημα🔞 Η Κάθι και η φίλη της η Σάντρα, είναι δυο 18χρονες, οι οποίες αποφάσισαν να ασχοληθούν με την πορνεία για να ξεφύγουν από το άσχημο παρελθον τους. Ο παιδικός τους φίλος, ο Μάξιμος είναι ο νταβατζής τους. Πως θα εξελιχθεί όλο...