Οι εβδομάδες περασαν και οι μήνες. Η τελευταία φορά που είδα και άκουσα για τον Άρη ήταν πριν 3 μήνες. Δεν μπορώ να πω ότι δεν τον σκέφτομαι, αλλά έχω παρει κάπως τα πάνω μου. Δεν είμαι σαν την μαυρη χήρα όπως τότε. Ίσως φταίει το γεγονός ότι έχω έρθει πολυ κοντά με τον Βαλάντη. Μένω αρκετές φορές μαζί του. Αλλά γενικά κάνουμε διάφορα πράγματα μαζί. Πηγαίνουμε βόλτες, για φαγητό, σινεμά κλπ. Δεν έχουμε σχέση απλά γνωριζόμαστε κατά κάποιον τρόπο δηλαδή.... Αν εξαιρέσουμε τις ώρες που κανουμε σεξ. Θα μπορουσε κάποιος να πει ότι είμαστε friends with benefits αλλά δεν ισχυει. Γιατί δεν κάνουμε μόνο αυτό. Αλλά ο καθένας όπως θέλει το παιρνει.
Ξυπνησα στην αγκαλιά του για άλλη μια φορά. Με κοιτουσε ήδη.
Καθ: πρέπει να το κόψεις αυτό το συνήθειο
Βαλ: τι έκανα;
Καθ: ξέρεις ποσο κριπι είναι να ανοίγω τα μάτια μου και να σε βλεπω να με κοιτας ήδη;
Βαλ: μαρεσει να σε χαζευω και το ξέρεις
Καθ: το ξερω. Αλλά και παλι..
Βαλ: ελα μωρε μάτια μου... Αφου είσαι γλυκουλα
Καθ: αν με ξανά πεις έτσι θα σκοτωθούμε
Βαλ: καλά... Τότε ας κάνω κάτι που δεν σε ενοχλείΈσκυψε και μείωσε την απόσταση μας. Άρχισε να με φιλάει και με έπιασε από την μέση για να κολλήσει το σωμα μου με το δικό του. Δάγκωσε ελαφρά το κάτω χείλος μου και βρήκε αφορμή να βάλει την γλώσσα του μέσα στο στόμα μου. Ήμουν ήδη γυμνή εντωμεταξύ καθώς φορουσα μόνο ένα εσώρουχο του.
Βαλ: σου πάνε τα εσώρουχα μου...
Καθ: ααα ναι;
Βαλ: ναι... Ειδικά όταν είναι στο πάτωμα
Καθ: έλεος...
Έκανα κίνηση να σηκωθώ αλλά με ξανά έσπρωξε πίσω
Βαλ: τι, που πας; Δεν τελειώσαμε εμείς οι δυο
Καθ: θέλω να παω στο νεκροταφείο αν δεν σε πειράζει
Βαλ: φυσικά. Θες να σε πάω;
Καθ: αν δεν μπορείς θα παω με τα ποδια δεν έχω θέμα
Βαλ: θα σε παω. Ελα να ετοιμαστούμεΣηκωθήκαμε και αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε. Είχα κάποια ρουχα εδώ καθώς τον τελευταίο καιρό πηγαινοερχομαι από το σπίτι εδώ. Ντυθηκαμε και καθίσαμε να φαμε πρωινο.
YOU ARE READING
Η ζωή μιας πόρνης
Short Story🔞Ερωτικό Μυθιστόρημα🔞 Η Κάθι και η φίλη της η Σάντρα, είναι δυο 18χρονες, οι οποίες αποφάσισαν να ασχοληθούν με την πορνεία για να ξεφύγουν από το άσχημο παρελθον τους. Ο παιδικός τους φίλος, ο Μάξιμος είναι ο νταβατζής τους. Πως θα εξελιχθεί όλο...