2. poglavlje

23 4 2
                                    

Mariam je znala da je Milha mrzi. No, jednako tako znala je i da je njezina sestrična samo ljubomorna. Nije ni samoj kraljici bilo po volji da maleni Gaspard bude Grof Tulipana. Ipak je on bio samo nepoznati dječačić. 
,,Veličanstvo, princeza se ne želi igrati s malenim" reče joj dadilja. Naravno, njezina Margot ipak nije bila društveno dijete. Brinulo ju je to. Jednog dana postat će vladarica, a odbija druge ljude. Ipak, ignorirala je dadiljino pitanje. Nije mogla sada i o tome misliti.

,,Moje dame i gospodo! Okupili smo se kako bismo malenom dječačiću dodijelili titulu Grofa Tulipana, najvišu u zemlji. Sada pitam vas, svoje Vijeće i podanike, slažete li se s time?" upita ih kraljica. Pitanje je bilo nepotrebno. Vile nisu bile poput ljudi. One su volju svojih vladara prihvaćale kao vlastitu. Nisu je propitkivale niti se bunile. Vile su više od svega voljele mir. 
,,Prihvaćamo!" odgovoriše vile. Kraljica dječaku dade titulu i sve moći koje pripadaju tituli, te dječaku podari dugovječnost jedne vile. 

,,Jesi ti sigurna u svoju odluku, Mar?" upita Mariam njezin ljubavnik kada se vratila u svoje odaje. Nije ni sama znala je li dobro postupila. Ali, morala je zaštiti dječaka. 
,,Naravno da jesam! Tristone, napusti odaje, želim večeras biti sama" Mariam pošalje ljubavnika. Nije ga voljela. Nije previše marila za njega. Nikada zapravo nije preboljela Ferdinanda. Milhina udaja za njega povrijedila ju je više nego se usudila pokazati. 

Nastupi još jedna noć, a našoj kraljici dođe još jedna mora.

  Trčim niz hodnike, a oni me progone, svi me progone. Nisam uspjela, nisam prekinula kletvu! ,,Mama?" mama kleči u suzama.
,,Nisi uspjela! Ti misliš da ćeš poživjeti da vidiš unuke? Nećeš! Ne ako ne udaš malenu princezu dok je još dijete! I ti ćeš k nama! I ti ćeš se ubiti!" gledam mamu i ne vjerujem, ne znam što bih. ,,Udaj malenu princezu za Gasparda! Moraš! To je njihova sudbina! Neće tebe vijeće dovijeka poštovati! Nećeš još dugo dok ti ne počnu predlagati brakove! Vile vole zabave, a više od svega vole vjenčanja! Zapamti to i poslušaj me!" Vrisnuh i padoh u ponor.

,,NE!" Mariam se probudila iz sna. Znala je da i ovaj san ima značenje. Majka joj se obraćala. Morat će udati svoju malenu. 
,,Pozovite Tristona! Trebam ga odmah!" reče kraljica stražaru pred vratima. 

Tamo gdje vile vladajuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang