8. poglavlje

8 3 0
                                    

Vožnja u kočiji s grofom za Magot je bila gotovo neizdrživa. Trebali su poći na konjima, ali noć je donijela kišu, a kiša je probudila čudovišta. 

Sjećanje

,,Idemo konjima, tako ćemo brže napredovati. Ne planiram odužiti put na više izlazaka" objašnjavao je Gaspard. Nije mu se sviđao renesansni dvorac, a Margotini strahovi zaista nisu bili neutemeljeni. Sinoć je jednog od konjušara napala kletva. Takav događaj izbezumio je grofa koji se smatrao iznimno hladnokrvnom osobom. 

,,Vidio si što se dogodilo konjušaru sinoć. Ja idem kočijom, a ti kako hoćeš, Tulipane" smišljanje pogrdnih nadimaka za grofa postala je princezina nova razonoda. Zabavljao ju je bijes koji bi mu preletio licem, skriven iza podrugljiva osmijeha. 

,,U redu, idemo kočijom, ali krećemo sat ranije. Dakle, odmah" odluči grof te naredi slugi da im pripremi kočiju. Grof se ponašao kao da je oduvijek u ovom dvorcu, kao da su njezini sluge njegovi, time izluđujući princezu te potičući, nesvjesno, njen gnjev.

Kraj sjećanja

Nakon sat vremena vožnje oglasi se kočijaš: ,,Vaše Milosti, morati ćemo prenoćiti negdje. Imamo još vožnje cijelu Tamu, ili ćemo se zaustaviti u zalazak" u tome trenutku princeza opazi kako je Sunce visoko na nebu, dakle voze se još par sati. 

Gaspard je izrastao u visoka muškarca kose tamne poput noći, a oči su mu bile smeđe poput lješnjaka, zračile su sigurnošću, toplinom. Bijahu one u potpunosti drugačije od njegovih ružičastih usana, uvijek čvrsto stisnutih u jednu liniju, osim kad je na njima podrugljiv osmijeh. On je svoju kosu, za razliku od ostalih, rezao na kratko, ostavljajući ju dovoljno dugu da mu lagano pada na visoko čelo. 

,,Gledaj, ja znam da ti nisam baš drag, očito, ali-" 

,,Nisi mi niti malo drag. Idemo na Dvor, obavimo što treba, vratimo se svatko svojoj kući" prekine princeza grofa. Nije htjela ići na Dvor, znala je da će ondje biti njena majka, kralj Podmorja, njezin otac i Milha. Bila je sretna u svojem renesansnom dvorcu, sama. Ali nije bila svjesna da je ovim odgovorom slomila Gaspardovo srce. 

Okružena tmurnim mislima, princeza zaspi. Dok je spavala, bila je još ljepša. Lice joj je sada bilo opušteno, nije bilo ledeno plavih očiju iz kojih su sijevale munje. Gaspard bješe očaran svojom usnulom suprugom, te nije niti primijetio da su stali. Kucanje kočijaša trgne ga iz misli.

,,Margot, stigli smo" reče grof nježno, gledajući princezu očima punim ljubavi. No, kad  ona otvori oči, svi osjećaji iz njegova topla pogleda nestanu. Ona se ustane te izađe iz kočije. 

Kada uđoše u prenoćište, sve im se vile naklone. Na trenutak, princeza ostane zatečena, ali grof, koji je navikao na ovakvo ponašanje, samo prođe prema vilenjaku za šankom. Shvativši kamo je grof pošao, princeza krene u istom smjeru i pretekne Gasparda.

,,Trebali bismo sobu, za noćas" reče princeza zapovjedničkim glasom, pogledavši gostioničara kao da govori s najnižom sluškinjom. Takvo ponašanje nasmije grofa.

,,Naravno, Vaša Milosti" reče vilenjak te stane gledati u knjigu nešto mrmljajući.

,,Imamo samo jednu sobu, Vaša Milosti" reče gostioničar, razočaran u sebe što ne može princezi pružiti bolje.

,,To bi trebalo biti u redu" reče princeza, a gostioničar ih povede prema sobi. Princeza i grof su išli za njim, a princeza nije bila svjesna da je u jednoj sobi jedan krevet, te je to zabavljalo grofa.

,,Izvolite, Vaša Milosti" reče gostioničar te pobježe, u strahu da će navući princezin gnjev. 

,,Zašto je ovdje samo jedan krevet?" upita Margot zbunjeno. Ona nikad nije boravila u prenoćištima, niti bilo gdje izvan dvorca, te ju je ovo zbunilo, ali i uplašilo.

,,Zato što, malena, jedna soba znači jedan krevet. Zato je gostioničar bio zbunjen. Mogla si jednostavno pustiti mene da nam sredim sobu, ali eto..." objasni grof te glasno uzdahne. Nakon njegova odgovora princeza stade paničariti.

,,I-i što ć-ćemo sad?" pita grofa gotovo plačnim glasom. On joj priđe te ju zagrli, ali se ona uskoro izvuče iz zagrljaja dajući mu doznanja da ju ne treba nitko tješiti. 

,,Ja ću spavati na podu, bez brige" odgovori grof razočarano. Nadao se da će moći spavati u istom krevetu, ali je uvidio kako to princeza ne želi, a ona mu bijaše važnija od svake udobnosti. 


Tamo gdje vile vladajuWhere stories live. Discover now