Djeca su pred kraljicom položila ruke i obećala jedni drugomu. Nakon toga kraljica ih blagoslovi. Gaspard je bio sretan, njemu se malena princeza odmah svidjela. Ipak, isto se nije moglo reći i za Margot. Smetao joj je Dječak cvijeća, odmah se ponašao kao da je sve njegovo, a zadobio je i kraljičinu pozornost.
***
,,Makni se od mene!" vikne princeza Gaspardu. Dječak još nije znao najbolje govoriti jezikom vila, hijiskim, te je samo šutio i gledao u Margot.
,,Što, maca popapala jezik? Nećeš dobiti moje igračke, morski krastavče!" poviče ponovno Margot, u nadi da će Gaspard barem nešto reći.
,,N-nisam... morski...k-kakavac!" uzvikne dječak. Jezik je bolje razumio nego ga govorio, ali malena princeza to nije znala, i zato se glasno nasmijala na dječakove riječi. To jako povrijedi dječaka te on ode dadilji i ona ga odvede iz sobe.,,Veličanstvo, dogodio se sukob između malene princeze i grofa od Tulipana" reče jedna od dadilja kraljici. Mariam je bila u Velikoj sali, gdje je sada bila proslava vjenčanja. Nakon dadiljinih riječi kraljica je bila ljuta jer ju se ometa, a opet i zabrinuta zbog kćerina ponašanja.
,,Idem vidjeti u čemu je riječ" reče kraljica i pođe prema dječjoj sobi. No, putem ju zaustavi Milha.
,,Već se povlačiš? Zar da si već umorna?" pita ju Milha. Namjerno se sada pokazala kraljici, bila je trudna. I znala je da će to povrijediti kraljicu.
,,Ne, ne povlačim se. Idem vidjeti kako su princeza i grof. A ti nisi umorna?" kraljica se držala hladno, suzdržavajući se u javnosti. Bojala se sada pokazati ikakav osjećaj, a pokušala je i riješiti se Milhe.
,,A lijepo. Iako, moram ti priznati, uvijek sam mislila da će se tvoja kći udati za mog sina Huana. A nisam previše umorna, iako me ovaj dječačić umara. Znaš kako je to" Milha se nije dala smesti, htjela je kraljici reći svoje mišljenje, a i podsjetiti koliko ima djece s Ferdinandom, koliko sinova ima s njim. Kraljica je odlučila ignorirati Milhu, te samo prođe pored nje.
***
,,Što si to učinila Margot! To je tvoj suprug, tvoj prijatelj! Zašto nisi podijelila svoje igračke s njim? Odakle ti uopće ideja nazvati nekoga morskim krastavcem?" vikala je kraljica na svoju kći jedinicu.
,,Mama... ja nisam tako mislila. O-on se ponašao kao da je sve njegovo!" pokušala je Margot objasniti majci. Nije očekivala da će dadilje prijaviti kraljici njezino ponašanje, a još je manje očekivala da će kraljica doći i ovako reagirati.,,Dosta mi je tvojeg ponašanja! Zar ovo pristaje jednoj princezi? Ne zaboravi, ti si moja nasljednica, buduća kraljica!" i dalje je vikala kraljica. Nije htjela tako reagirati, mislila je riještit problem razgovorom, ali kad je čula kako joj se kći ponašala, bila je izvan sebe od bijesa.
Malena kraljevna je samo stajala i gledala u majku. Nije ovakvo što očekivala. Njezina majka je bila iznimno smirena žena. Margot ju nikad nije vidjela ljutu, ona nije vikala ni na najnižeg slugu. A sada ovo. Htjela je otići od majke, dvora i tih dadilja, makar to značilo i da će biti sa Dječakom cvijeća.
,,Ideš u dvorac na planini Hiway, tamo će se nastaviti tvoje obrazovanje. Očito Dvor loše utječe na tebe." reče kraljica i izađe van.
STAI LEGGENDO
Tamo gdje vile vladaju
FantasyU svijetu gdje vile vladaju. Kraljica Mariam vlada već 7 doba. U moru se pojavi maleno dijete uz poruku da mu se pruži zaštita. Nije niti svjesna da će joj to dijete promijeniti život.