12. poglavlje

11 2 2
                                    

Princeza oprezno uđe u Dvoranu. Shvati kako se njezina majka i Milha raspravljaju.

,,Kćeri" reče tiho Ferdinand. Nedostajala mu je njegova djevojčica. Dok je boravila na Dvoru, posjećivao ju je. Kasnije mu je kraljica zabranila da ju posjećuje u renesansom dvorcu.

,,Oče" princeza tiho izgovori te se zaleti u Ferdinandov zagrljaj. To kraljicu razbjesni, a Milhi izmami osmjeh na lice. 

,,Kako si samo narasla! Koliko te dugo nismo vidjeli!" reče Milha, naoko oduševljena princezom. U dubini duše ju je prezirala, kao i kraljicu. Ali s vremenom je shvatila da njezina djeca ne trebaju doći na prijestolje da ona može biti na vlasti. Ako se svidi princezi, imat će moć jednom kad princeza zasjedne na tron.

,,Što ćeš ti tu?" upita je kraljica bijesno. Nije očekivala da će princeza ovako reagirati kada vidi Ferdinanda. Zapravo se nadala kako ga princeza neće niti vidjeti. 

,,Prolazili smo, čula sam očev glas te ga došla pozdraviti" hladno će princeza. Shvatila je kako se kraljici nije dopao način na koji je pozdravila oca.

,,Seeeko, je'l idemo?" čuo se Mariamin glas s dna Dvorane. Djevojčica kao da je naslutila kako se kraljica razbjesnila, te je spriječila moguću katastrofu. 

,,Da, ispričavam se, neću vas više ometati" princeza kaže, pogleda kraljicu te ode iz prostorije.

Put do vrtova proveli su u ugodnoj tišini. 

,,Eva te ne voli" Mariam prekine tišinu. Na njezine riječi grof uputi zbunjen pogled princezi. 

,,Primijetila sam. A reci mi, odlazi li Eva na balove?" to je pitanje brinulo Margot. Djeca nikad nisu prisustvovala vilinskim zabavama, a nakon ulaska u društvo sa šesnaest doba imali bi obred inicijacije. Princeza nikad nije prisustvovala zabavi, ali joj je dadilja potanko opisala kako to izgleda. 

,,Da, nekada. Ali joj nemoj reći da sam ti ja rekla, ljutiti će se na mene" zamoli djevojčica. na njezine riječi grof i princeza razmijeniše zabrinute poglede.

,,A koliko ti je doba?" pita grof djevojčicu. 

,,Meni četiri, Evi deset, Odeliji osam, Celestiji šest" odgovori djevojčica te ostatak šetnje provedoše slušajući Mariamine pripovijesti o Dvoru. O zalasku Sunca vratiše se u Dvor.

,,Mama?" reče princeza iznenađeno kada su se vratili u spavaonicu. Ondje su stajali kraljica, služavka i dva vojnika. 

,,Vrijeme je za šišanje" reče kraljica sa zlobnim osmijehom.

,,NE" poviče princeza uhvativši se za kosu.

,,Veličanstvo, ovo ne mogu dopustiti" kaže grof te stane ispred princeze. Na njegove riječi kraljica se nasmije, a od njezina smijeha ledila se krv u žilama. Stražari priđoše grofu, pograbe ga i stegnu mu ruke željeznim užem, a on počne napadati nogama, te mu i noge povežu, i još ga zavežu oko struka za stolac. To željezno uže palilo je kožu, ali grof ne izusti ni riječi.  

Služavka uzme škare ali se princeza stane odupirati. To razbjesni kraljicu.

,,Svežite ju" naredi kraljica. Uskoro princezu zavežu poput grofa, ali ona zavrišti. 

,,PUSTITE JU!" poviče grof otimajući se, ali to samo pogorša situaciju i uže još više zareže kožu. Ipak, princeza pogleda grofa te se umiri. 

Kraljica uzme bodež služavki i priđe princezi. Bodežom joj polako pređe preko ruke, te iz mjesta gdje je prošao bodež poteče krv. Princeza zavrišti, a to kraljicu samo navede na smijeh. Uzme bodež te joj jednim potezom odsječe kosu.

,,Dobila si ono što zaslužuješ. Nauči se poštovati pravila" kraljica leče hladno te izađe iz prostorije. Nakon toga vojnici maknu uže s grofa i princeze te zajedno sa služavkom izađu. 

,,Tvoje ruke!" poviče princeza te pohita grofu. Uže mu se toliko usjeklo da je ostavilo krvave tragove. 

,,Pusti njih. T-tvoja kosa" grof nije mario za svoje ruke, znao je koliko princezi znači njezina kosa, a i sam ju je volio. 

,,N-ne" princeza prošapće te od haljine otkine tkanine i poveže grofova zapešća. Nakon toga ga zagrli i zaplače u njegovu naručju. Toliko nikad nije plakala. A ovo nisu bile suze koje je uzrokovalo rezanje kose. Njima je oplakala svoju prošlost, djetinjstvo, kosu, majku. 

Uskoro grof shvati kako je princeza usnula, te je tiho položi na krevet. Nakon toga ode oprati rane i sve ih poveže.

Kada je legao u postelju, princeza ga je zagrlila, u snu. To izmami osmjeh na grofovo lice te on na kraju usne sretan.


Evo još jedno poglavlje, drži me inspiracija danas :) Kraljica je pokazala što je sve spremna učiniti. Kako vam se sviđa? Što mislite o Margotinu odnosu s Ferdinandom? 

Tamo gdje vile vladajuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora