XLIV

263 15 10
                                    

Kao što sam i pomenula, Vanja je u klubu odigrao sve utakmice do kraja godine, osim prve protiv Sampdorije. Jako se dobro pokazao i bila sam presrećna zbog njega.

Nova godina slavila kod nas u stanu. Pozvali smo Ducu, Blekija i Anju, Ivana Ilića, Sašu, Filipa (Kristina nije mogla jer se Danilo razboleo, Stefana, Sergeja i Nataliju. Ludo smo se proveli iskreno. Mene je jelte opet uhvatio alkohol pa je Vanja morao da me bejbisituje opet. - Ali ljubavi, sad će 12. Hoću da te cokim pa onda da spavam. - Bila sam kao neka kmeza. - Dobro, ajde dođi ovamo. - Kroz sobu smo prošli na terasu. - Čućemo ih kad budu odbrojavali. - Zavukao mi je pramen kose za uvo i onda smo čuli ove iz dnevne kako se dernjaju. - 10! 9! 8! - Vanja me je uzeo u naručje i stavio svoje čelo na moje. - 3... 2... 1... Srećna Nova godina! - Nežno me je poljubio i tako smo sedeli jedno 5 minuta. Filip nam je doneo po čašu šampanjca. - Ostavljam vas odmah. Samo da vam dam ovo. - Odmah je otrčao sa terase. - Da nazdravimo ovoj Novoj, i ostalim koje ćemo da proslavimo zajedno, mila. - Popili smo šampanjac, ušli unutra i čestitali ostalima i onda otišli da spavamo.

Ujutru smo svi zajedno doručkovali i Duca je rekao da treba nešto bitno da nam kaže. Pomislila sam da ide iz države. - E pa ovako. Vi svi znate da sad dolazi januarski rok za transfer. - O da, negde ide. - E pa vaš drugar ovde. - Pokazao je na sebe palčevima, onako ponosno. - PRELAZI U JUVENTUS!!! - Viknuo je iz čista mira kao nenormalan. - Molim?! - Uprkos bolu u glavi ja sam uspela da vrisnem od sreće. - Mhm, i ja dolazim ovde. - Zagrlila sam ga. - Ne mogu da verujem. Duco, je l se stvarno dešava ono što smo zamišljali kao mali? - Razvukao je onaj njegov blentavi smešak na faci. - Oo da, Nale. Rekli smo da ćemo pokoriti Torino. - Proslavili smo Ducin budući uspeh, ali je već bilo vreme da oni idu dok još nije gužva, da bi stigli na letove. Da, prvi dan nove godine.

Na Vanjinu žalost prvu utakmicu nije branio. Bila je protiv Fiorentine i pobedili smo, naravno. Narednih 6 utakmica je branio, hvala Bogu. Onda smo jedno vreme morali da odemo u Srbiju zbog utakmica u reprezentaciji gde je branio prvu, u pobedi protiv Mađarske (0:1). Nije branio na narednih 6 u Torinu, što zbog neke mini povrede što zbog odluke trenera. Pokazao se dobro u pobedi protiv Specije, ali je malo pao u remiju protiv Atalante. Primio je čak 4 gola. Bio je malo smoren narednih par dana, ali Bože moj.

Naredne tri nije branio i zato smo se ranije vratili u Srbiju. Posetili smo moje i njegove roditelje, bili na selu kod moje bake gde je konačno probao bakin famozni pekmez. Onda su došle i ponovne utakmice sa našom reprezentacijom u Ligi Nacija. Izgubili smo od Norveške (1:0) pa su na naredne dve utakmice u pobedama protiv Slovenije (4:1), a nedugo zatim i Švedske (1:0) branili Rajković i Dmitrović. U remiju protiv Slovenije (2:2) je ponovo stao na gol naše repke i solidno se pokazao, pa čak je i Piksi to jako dobro primetio i videla sam da je odveo Rajkovića i Dmitrovića do kancelarije da popričaju o Vanji.

U klubu su usledile neke prijateljske utakmice gde je povremeno ulazio. A zatim kreće i prvo kolo Kupa Italije za koje sam bila toliko uzbudjena. Osam utakmica se igralo do pred 5. i 6. kolo Lige Nacija i na svih 8 je branio. Toliko sam bila ponosna na njega. Imao je super rezultate, 4 pobede, 1 remi i 3 izgubljene utakmice što uopšte nije loše.

E pa došlo je i vreme za poslednja dva kola Lige  Nacija i na naše zaprepašćenje, Rajković i Dmitrović su mu saopštili da će braniti kao prvi golman, do daljnjeg, tako su rekli iz štaba. Pokazao se neverovatno u preostale dve utakmice u Ligi je briljirao. Pobedili smo Šveđane (4:1) i Norvežane (2:0). A onda je došao i put u Katar. Prijateljsku sa Bahreinom (5:1) smo rešili, ako tako mogu da kažem. A onda je usledio i Brazil. Neverovatno teška utakica. Ziceri, faulovi, ofsajdi, ali nikako da postignemo gol. Vanja se trudio koliko je mogao, kao i svi ostali, ali smo ipak izgubili 2:0. To je bilo veliko razočarenje za celu Srbiju i od tog momenta ceo tim je klonuo. Remi protiv Kameruna (3:3) je, po mom mišljenju trebao da bude pobeda, jer su Vanju lobovali. Sam je to i izjavio.

Kao kec na 10 je došla ta famozna Švajcarska. Piksi nije bio u stanju da stoji i onda sam ja morala da preuzmem "kormilo" repke. Dok sam pričala sa njim, nisam mogla da ne pomenem skandal koji se desio sa Džakom i Šaćirijem. - Misteru, dobro znate da ima velikih šansi da nastane haos. Dobro poznajem momke, pogotovo Vanju. Ima kratak fitilj, kao i svi ostali nakon ova prethodna dva neuspeha. Plašim se. - Bilo mi je lakše kada sam mu sve rekla. - Nato, sine. Ti si svima jedina nada, izgubili ili pobedili moraš da im budeš tu. Ja ne mogu. Čula si lekare. - Toliko sam bila tužna zbog ovog čoveka. Ali sam se uspravila i odlučila da idem na sve ili ništa. Emi mi je bio ogromna podrška, jer su i oni malo pali nakon Arabije. Ali ipak je to Argentina. No, vratimo se nama...

Na početku sam bila zadivljena Vanjinom spretnošću, odbranio je 2 nezgodna šuta već u prvom minutu. Prvo poluvreme je teklo koliko toliko mirno. Nervirala sam se, s obzirom na činjenicu da smo mogli da povedemo 3:0 već u prvih 20 minuta. Naravno, nakon oba gola Švajcaraca došlo je do mini provokacija prema navijačima, pa i nama, ali sam ostala hladna. Na kraju prvog dela je bilo 2:2. U svlačionici sam pokušala da oraspoložim momke, ali nije uspelo. Klonuli su totalno... - Vanja, šta god rade ili govore, ostani hladan. Molim te, ljubavi. - Držala sam ga za obraze. - Probaću. Ali samo probati. Budu li preterali, neću znati gde udaram. - U drugom poluvremenu se desilo ono najgore. Treći pogodak ostvaruje Frojler i onda sam videla da je sve gotovo. Momci su pali 100m u zemlju. To više nije bilo to. Par puta su malo živnuli, ali džabe. U 66. minutu sam i ja izgubila živce. Pustimo mi i respect i fer plej, ovo je stvarno bilo previše.

🗒️:evo i mene opet! izvinite što nisam toliko aktivna kao inače... trudim se. ali sam u poslednjem periodu psihički jako loše. no, ne bih o tome. znam da vam je malo dosadno da čitate ove sportske partove, a možda i nije? pišite utiske, uživajte i pozić! 💗

His biggest save |  VMSWhere stories live. Discover now