1

1.1K 77 120
                                    

ჩემს 25_ე დაბადების დღეს ბარში ავღნიშნავ ბიჭებთან ერთად, ბევრი დავლიეთ და კარაგადაც გავერთეთ.

ბიჭებმა გოგონებთან ფლირტაობა გააჩაღეს, მე კი ჩემ შეყვარებულ კიმ მირასთან ერთად ვზივარ და ბიჭებს დავცინი, ისეთი მთვრალები არიან რომ ჯიმინმა გოგოს გადაარწყია.

_პატარავ, არ გინდა ვიცეკვოთ? _ დამიყვირა მირამ, რადგან ხმამაღალი მუსიკის ფონზე არც ისე კარგად ისმოდა ჩვენი ხმები.

_რა თქმა უნდა! _ ფეხზე წამოვდექი, მირას ხელი მოვკიდე და საცეკვაოდ გავეშურეთ.

მირა საოცრად ლამაზი და სექსუალურია! შავგვრემანი, დიდი ტუჩებითა და პატარა ცხვირით, გამოყვანილი წელითა და დიდი მკერდით. აი, მისი საჯდომი კი ისეთი ლამაზი და მოქნილია, აჰჰ.

ძალიან გამომწვევად ვცეკვავდით, ისევე როგორც დანარჩენი სხვა წყვილები. განსხვავება ის იყო, რომ ჩვენ უფრო ვნებიანები ვიყავით.

მისი სხეული ზედ მეკვროდა და ყველაგან ხელებს დამატარებდა, ყელში მკოცნიდა და ყურზე მკბენდა.

_მირა, ამას ახლა ნუ აკეთებ, ხომ იცი ბიჭები გველოდებიან.

_იქნებ ცოტახანს კიდევ მოითმინონ, ჩვენ კი საპირფარეშოში გავერთოთ?

_აჰჰ, მირა, რა ცელქი ხარ. _ ცხელი ენა ყურის ბიბილოზე გადამატარა.

_ჯონგუ... _ საუბარი ნამჯუნმა გააწყვეტინა, რომელიც ჩვენთან მოვიდა და ჩვენს მაგიდასთან დაბრუნება გვთხოვა.

ნამჯუნს უკან მივყვებოდით, თუმცა ორივეს უსიამოვნო გრძნობა დაგვრჩა, ეს ჩვენს სახეებზე აისახებოდა.

მაგიდასთან დავბრუნდით, ყველანი იქ იყვნენ თეჰიონის გარდა, ალბათ მაგრად ერთობა.

_თეჰიონმა გამოიჭირა უკვე ვინმე? _ სიცილით შევეკითხე ბიჭებს.

_არა! ასე თქვა, გუკს საჩუქარი უნდა მოვუტანოვო. ისეთი მთვრალია ალბათ სტაფილოს გიყიდის. _ მხრები აიჩეჩა და სასმელი გადაკრა ჯინმა.

🐰his bunny🐰J.JK (დასრულებული)Where stories live. Discover now