10

680 63 52
                                    

გოგო დაბნეული აცეცებდა თვალებს. ვერ გაეგო რისკენ მიანიშნებდა ჯონი.
თუმცა თანხმობა მაინც განუცხადა, ყველაფერზე იყო თანახმა რასაც ჯონი ეტყოდა... აფორიაქებული მიუყვებოდა გზას ჯონგუკის ოთახამდე, ჯონგუკი კი გაბადრული სახით მიაბიჯებდა.

_მოდი. _ ოთახის კარები შეხსნა.

_კარგი. _ სათნო გამომეტყველებით მიუახლოვდა და შიგნით შეაბიჯა... აქამდე ამ ოთახში ხშირად დაუძინია, თუმცა ახლა თითქოს ცოტა უხერხულობას და დაძაბულობას გრძნობდა...

საწოლში კომფორტულად მოკალათებულები იწვნენ და ერთმანეთს თვალებში შესციცინებდნენ, როდესაც ჯონმა პირველი ნაბიჯი გადადგა და გოგოს ტუჩებს ნელა და ვნებიანად დაუწყო კოცნა. არც სოფია იყო წინააღმდეგი და კოცნაში შეძლებისდაგვარად ჰყვებოდა. უბრალო ვნებიანი კოცნა თანდათან ფრანგული ვნებიანი კოცნით იცვლებოდა. ჯონგუკმა გამბედაობა მოიკრიბა და გოგოს სხეულზე ხელების სრიალს მოჰყვა. ნელა ხდიდა თითოეულ მატერიას და ნელ-ნელა გაშიშვლებულ გოგოს კმაყოფილი თვალებით შეჰყურებდა... მისთვის მირას სხეული უნაკლო იყო, სოფიასი კი შეუდარებელი. ფიქრობდა, რომ არავინ ენახა ისეთი, ვისაც ასეთი იშვიათი, უნიკალური და ლამაზი სხეული ჰქონდა.

გათამამებული გოგო ჯონგუკის პრესებს აყოლებდა ხელს, ხანაც კისერზე ეფერებოდა და თმაში უცურებდა ხელებს...

_სველი ხარ... _ თვითკმაყოფილად წამოიძახა, როდესაც ხელი მის ინტიმურ ადგილს აატარა...

_რა... რა? აჰჰ, ჰო... მართალია... მიდი სწრაფად გააკეთე ეს... _ სიამოვნების ზენიტში მყოფი სიტყვებს თავს ძლივს უყრიდა.

ჯონმა პირველი ბიძგი გააკეთა, ნელი და სუსტი. იცოდა ეს მისთვის პირველი იყო და არ უნდოდა რამე ეტკინა მისთვის, თუმცა გოგოს წამოკივლება მის ყურთა სმენას მაინც მისწვდა... ცოტახანს ასე გაჩერდა, დაელოდა როდის შეეჩვეოდა მას სოფია, თუმცა მოთმინება დიდად არ ჰყოფნიდა.

🐰his bunny🐰J.JK (დასრულებული)Where stories live. Discover now