פרק 5

355 25 1
                                    

סליחה על הפרקים הקצרים
כוכב אם אהבתם
ותגבוה אם יש לכם משהו להגיד ❤

לוק

"לוק!" אני שונא אותו "מה, מה אתה רוצה ממני? זאק תן לי לישון לך תציק למישהו אחר!מה אתה נטפל אליי" לא ישנתי כל הלילה כי חשבתי עליה, נרדמתי רק לפני חצי שעה אולי. היא עושה לי לא טוב... הוא צעק והעיר אותי ממחשבותיי "אתה מאחר קום כבר יא עצלן" נאנחתי "אה כן בקשר לזה שכחתי להגיד לך אני מושעה לחודש מבית הספר אז אני יכול להמשיך לישון תודה שהערת אותי באמת!" מעניין איך הוא יגיב, צחקקתי לעצמי "רגע זה בגלל שהרבצת לאיזה ילד בגלל בחורה?" למה הוא היה חייב להזכיר את המזדיין הזה?, כיווצתי את ידיי לאגרופים "נו באמת לוק חשבתי שעברנו את התקופה שאתה משתמש באלימות על כל דבר קטן שמעצבן אותך" שישמור על הפה שלו או שאני אחטיף לו "אני מצטער מאוד שאני קוטע אותך" אמרתי וישבתי על קצה המיטה "אבל היא לא דבר קטן!" אמרתי בטון כועס על זה שהוא ככה מקטין אותה "אוקיי כן נו בסדר תגיד לי למה הרבצת לו מה הוא עשה לך?" תיקנתי אותו "לא עשה לי עשה לה" מה אכפת לי אם הוא היה פוגע בי, אבל הוא פגע בה ולפגוע בה זה כבר קו אדום. "זה היה כי הוא דיבר עליה בצורה כל כך מכוערת ו.." "עצור, רגע , הוא דיבר עליה זה קשור למישהי?" הוא מפגר או משהו? "כן מטומטם ברור שזה קשור למישהי קוראים לה זואי! הקשבת בכלל למה שאמרתי אתמול?!" דביל "כן!" הוא צעק "אבל חשבתי שהרבצת לו וחברה שלו התערבה או משהו" רתחתי שהוא הגדיר את זואי כחברה של ליאם "הוא היה מת שהיא תהיה חברה שלו" רק המחשבה הזאת עושה לי רע  "לוקאס ניל קלאן הולך מכות בגלל שדיברו על מישהי לא יפה? מי אתה ומה עשית לאח שלי, ממתי אכפת לך מבנות" הוא צודק, באמת לא היה אכפת לי עד שהיא הגיעה "מאז שהיא אחת מהבנות האלה" אמרתי בשיא הרצינות "אבל אני לא אשם בזה הוא עשה את זה לעצמו הוא לא היה צריך לדבר עליה ככה" כעסתי עוד יותר. הוא אמר בשעשוע "טוב נו לפחות ניצחת אותו?" גיחכתי "נו ברור מה אתה לא מכיר אותי" צחקקתי "נו מה ספר עליה קצת" הוא אמר בסקרנות "אין מה לספר" הוא תפס אותי בכתפיים ולחץ אותם "תתחיל לדבר כבר" לעזאזל "אוי נו באמת.. קוראים לה זואי, היא בת 16. לפי מה שהבנתי יש לה אחות קטנה בשם שרה וגם כלב והיא כל כך יפה עיניים ירוקות שיער חום חלק אבל שבקצה שלו יש לה קצת תלתלים שפתיים ורדרדות ויפות כאלה והיא כל כך יפה וביישנית חיוך מהפנט ריח ממכר היא נמוכה והיא כך כך סקסית." הוא ניסה להחניק את צחוקו מתחת לחיוך מוגזם "ואי ואי אתה ממש מאוהב בה" הוא צחק "איזה שטויות" הכחשתי בידיעה שהוא צודק "כן טוב לפי מה שאתה אומר היא באמת נשמעת חמודה מאוד"  הסתכלתי עליו במבט רצחני "היי! תירגע היא שלי שלא תעז להתקרב או לדבר עליה שוב."  הוא פער את פיו "היא שלך?" הוא חייך "אתה מאוהב עד מעל הראש" "בסדר הבנו יופי אין לי כוח לענות לך כבר" קמתי מהמיטה לארון להתלבש הייתי רק עם תחתוני בוקסר לבנים "אה לוק" הוא קפץ מהתלהבות "תקשיב רגע אני מחר בערב מארגן מסיבה עם כל החברה וזה קים והבנות גם באות" "מי זו קים..? אה זו זאתי שאתה דלוק עליה?" "אם אתה תוציא מילה על זה אני הורג אותך" הוא צעק ונראה לי שכל האזור שמע אותו, "בסדר תירגע אני לא אגיד כלום" אם אני אראה אותה אני אזרוק לה מילה או שניים, "מה שרציתי להגיד" הוא קטע אותי ממחשבותי "שאם באלך להביא כמה חברים ואולי גם את זואי אתה יכול" חייכתי "באמת נראה לך שהיא תסכים?" שאלתי בציפייה "אני בטוח שכן, חוץ מזה מי לא רוצה להכיר את הבחורה שאח שלך לא מפסיק לדבר עליה" הוא חייך בזדוניות "טוב די די תן לי להתעורר אני אראה מה אני יעשה."

נכנסת לחיי שוב {1}Where stories live. Discover now